Najazd | Poradnik

Źródło Koszmarów

Przez | 8 sierpnia 2023

O najeździe

Źródło Koszmarów ( Root of Nightmares ) Jest to Najazd wydany w dodatku symbol Upadek Światła symbol Upadek Światła Dodatek Znajdź siłę wraz z innymi Strażnikami w oblężonym mieście na Neptunie, gdy po przybyciu Świadka wszystko zmierza ku końcowi. Uzbrój się w nowe nagrody, odblokuj mroczne moce i zatriumfuj w legendarnym trybie Upadku Światła. , znajduje się on na zaatakowany przez Wędrowca statku Ciemności. Pokonując encountery na Najeździe wybudzamy Nezareca który w końcowym etapie najazdu jest ostatecznym bossem. Dodatkowo z tego Najazdu jest szansa na wydropienie Egzotycznej Strzelby symbol symbol symbol symbol Warunkowa Ostateczność ikona Warunkowa Ostateczność Egzotyczna strzelba Podwójne lufy rozdzielają obrażenia na obrażenia od stazy i słoneczne. .

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol Upadek Światła symbol Upadek Światła Dodatek Znajdź siłę wraz z innymi Strażnikami w oblężonym mieście na Neptunie, gdy po przybyciu Świadka wszystko zmierza ku końcowi. Uzbrój się w nowe nagrody, odblokuj mroczne moce i zatriumfuj w legendarnym trybie Upadku Światła.
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 6
Przeciwnicy: symbol Kombinat symbol Kombinat Rasa Kombinat to jedna z głównych ras obcych w Destiny. Ich kultura obraca się wokół wojny i chwały. Imperium Kombinatu to monarchia z merytokratycznym wojskiem, im lepszy żołnierz, tym wyższa ranga. Podczas Czerwonej Wojny, władca Kombinatu Dominus Ghaul i jego Czerwony Legion zajęli w niespodziewanym ataku Ostatnie Miasto i Wędrowca. Po upadku Ghaula, Czerwony Legion rozpadł się na wiele walczących frakcji w całym Układzie.

Kolekcja z najazdu

  • symbol symbol Przygnębienie Acasii symbol Przygnębienie Acasii Legendarny karabin wiązkowy
  • symbol symbol Ofiara Nessy symbol Ofiara Nessy Legendarna strzelba
  • symbol symbol Pogarda Wrzośca symbol Pogarda Wrzośca Legendarny liniowy karabin fuzyjny
  • symbol symbol Rozpacz Koraxisa symbol Rozpacz Koraxisa Legendarny granatnik
  • symbol symbol Furia Rufusa symbol Furia Rufusa Legendarny karabin automatyczny
  • symbol symbol Szacunek Mykela symbol Szacunek Mykela Legendarny broń boczna
  • Pojazd symbol Demon snów symbol Demon snów Egzotyczny pojazd
  • Statek symbol Dar okrucieństwa symbol Dar okrucieństwa Egzotyczny statek
  • Emblemat symbol Wykorzenione upiory symbol Wykorzenione upiory Legendarny emblemat
  • Barwa symbol Oksydowany ołów symbol Oksydowany ołów Legendarna barwa
  • Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu

Modyfikacje z najazdu

Na tym Najeździe możesz zdobyć 9 modyfikacji:

  • Skupiona Ciemność koszt 1 Energii
  • Skupione Światło koszt 1 Energii
  • Zwolnienie Odzyskania koszt 1 Energii
  • Wygaszacz Kombinatu koszt 2 Energii
  • Precyzyjne Porażenie koszt 3 Energii
  • Promieniejące Ciepło koszt 3 Energii
  • Ostudzenie Emocji koszt 3 Energii
  • Niestabilne Salwy koszt 3 Energii
  • Splątanie koszt 3 Energii

Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek

Specjalny loot

symbol symbol symbol symbol Warunkowa Ostateczność ikona Warunkowa Ostateczność Egzotyczna strzelba Podwójne lufy rozdzielają obrażenia na obrażenia od stazy i słoneczne. , barwa symbol Opalizujące roztrzaskanie symbol Opalizujące roztrzaskanie Legendarna barwa za ukończenie całego Najazdu bez umierania i Emblemat za ukończenie najazdu w pierwsze 48 godzin od premiery symbol Dobry sen symbol Dobry sen Legendarny emblemat .

Tabela lootu z najazdu
Ukryte skrzynki

Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym a drugim encounterem.

Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim encounterem.

Dodatkowa skrzynka

Dodatkowa skrzynka pojawi się po ukończeniu Najazdu, gdy odpowiednio połączymy i aktywujemy nasiona w ukrytych pokojach.

Na entrance można przeczytać jakie kolory nasion musimy aktywować.

Pierwszy ukryty pokój ( entrance ).

Drugi ukryty pokój ( Po drugim encounterze ).

Trzeci ukryty pokój ( Po trzecim encounterze ).

Dodatkowa skrzynka po ubiciu bossa.

Entrance: Kataklizm

Strategia

Entrance polega po prostu na dotarciu do pierwszego encountera. Po drodze możecie zebrać znajdźkę i sprawdzić kolory do dodatkowej skrzynki.

Dodatkowe uwagi

  • Na entrance można odczytać kolory nasion do dodatkowej skrzynki
  • Znajduje się tutaj pierwszy pokój do dodatkowej skrzynki

Proponowany loadout

  • PM
  • Granatnik z konstrukcją falową
  • Karabin maszynowy / Miecz z Eager Edge

Pierwszy encounter: Kataklizm

Mapa pierwszego encountera

Strategia

Pierwszy encounter polega na łączeniu nasion i zabijaniu Dręczycieli w celu przedłużenia czasu do wipe encountera. Dręczycieli można przywołać poprzez zabicie dwóch psionów zamkniętych w bańkach. Proces łączenia nasion rozpoczyna się od podniesienia buffa z nasiona znajdującego się w bańce, a następnie biegu do kolejnego nasiona i oddania strzału w kulkę nad nim. Aby dowiedzieć się, gdzie jest następne nasiono wystarczy spojrzeć na linię nad nasionem skierowaną w kierunku kolejnego nasiona, aby zorientować się, gdzie biec. Proces łączenia nasion podzielony jest na cztery fazy: pierwsza – 4 nasiona, druga – 5 nasion, trzecia – 6 nasion, czwarta – 7 nasion.

Dodatkowe uwagi

  • Nasiona najłatwiej robić samemu lub w dwie osoby, a reszta zajmuje się Dręczycielem i przeciwnkami
  • Spawnując Dręczyciela spawnujecie też symbol barierowego czempiona
  • Osoby zajmujące się Dręczycielem powinny jak najszybciej go pokonać

Proponowany loadout

  • Broń na symbol czempionów
  • Karabin Fuzyjny / Karabin Wiązkowy
  • Karabin Maszynowy / Miecz z eager edge

Drugi encounter: Rozłam

Mapa drugiego encountera

Strategia

Drugi encounter jest w zasadzie podobny do pierwszego, ale teraz pojawia się drugi kolor nasion, a zamiast Dręczycieli, którzy przedłużają czas, mamy określony limit czasowy na połączenie ich do końca. Tak jak na pierwszym encounterze, łączenia są podzielone na fazy, przy czym każde piętro stanowi jedną z tych faz ( w sumie są trzy piętra ). Na każdym piętrze jest wyznaczony czas, który resetuje się dopiero wtedy, gdy całe piętro zostanie połączone. Proces łączenia na tym encounterze przypomina przeplatankę, ponieważ nasiona trzeba łączyć między lewą a prawą platformą. Przemieszczanie się między platformami odbywa się za pomocą wyrzutni lub przy użyciu miecza. Ponadto na drodze stają przeciwnicy, których można pokonać tylko posiadając odpowiedniego buffa z nasiona.

Dodatkowe uwagi

  • Po połączeniu całego piętra spawnują się przeciwnicy z dodatkowym symbol czempionem
  • Należy uważać aby przypadkiem nie strzelić osobie robiącej nasiona w nasiono z buffem, ponieważ zepsuje to na jakiś czas łączenie

Proponowany loadout

  • Broń na symbol czempionów
  • pm / symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut.
  • Karabin Maszynowy / Miecz z eager edge

Przejście 2-3

Strategia

Aby bezpiecznie dotrzeć do kolejnego encountera, będziecie musieli stworzyć sobie ochronę przed falą, która co jakiś czas będzie wysyłana przez Nezarca. Ochronę tworzy się poprzez podniesienie buffa z białego nasiona, a następnie strzelenie w ciemne nasiono. W wyniku tego procesu otrzymamy ochronę na około 15 sekund. Aby przedłużyć ochronę, wystarczy pozostać w pobliżu aktywowanego ciemnego nasiona, co będzie powodować, że ochrona będzie się odnawiać, dopóki nasiono pozostaje aktywne.

Dodatkowe uwagi

  • Można tutaj otworzyć dodatkową skrzynkę i aktywować drugie łączenie do dodatkowje skrzynki
  • W połowie przejścia będą zamknięte drzwi, aby się otworzyły wszyscy z drużyny muszą przy nich stanąć. To samo tyczy się drzwi na samym końcu

Proponowany loadout

  • bez znaczenia, ale wiadomo Eager edge

Trzeci encounter: Makrokosmos

Mapa trzeciego encountera

Strategia

Trzeci encounter różni się znacząco od poprzednich. Tutaj nie ma już łączenia nasion, ale trzeba odpowiednio ustawić planety. Mechanika działania jest dość prosta: najpierw spawnujecie Kolosów, eliminując centurionów w centrum, a następnie jedna osoba na platformie zabija Kolosa, co nadaje jej specjalnego buffa. Dzięki temu buffowi widzi ona po swojej stronie planetę, która jest nieprawidłowa, którą podnosi, przenosząc ją do osoby po przeciwnej stronie i wymienia ją w miejsce nieprawidłowej planety po drugiej stronie. Proces ten trwa, aż wszystkie planety zostaną poprawnie ustawione – jasne po lewej i ciemne po prawej.

Następnie przechodzimy do kolejnego etapu, w którym, aż do zabicia wszystkich Kolosów, postępujemy podobnie, ale tym razem na środku pojawiają się trzy planety ( np. 2 jasne i 1 ciemna ). Pod każdą z tych planet trzeba dostarczyć odpowiednią planetę z tych, które wcześniej zostały ustawione. Po wykonaniu tego zadania rozpoczyna się faza obrażeń bossa. Bossa można atakować tylko wtedy, gdy posiada się buffa z jednej z platform na środku.

Dodatkowe uwagi

  • Mechanika encountera ma ograniczony czas na jej zrobienie
  • Jak najszybciej zabijcie dwa Centuriony blokujące spawn Kolosów
  • Na fazie obrażeń wchodzicie pierw na taki kolor platformy jak kolor aury Bossa

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / symbol symbol Wygasła skarbnica ikona Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia.
  • PM / Rewolwer
  • Wyrzutnia Rakiet / Granatnik

Czwarty encounter: Nezarec

Mapa czwartego encountera

Strategia

Czwarty encounter z Bossem łączy mechaniki znane z pierwszego i drugiego encountera, oraz przejścia 2-3, czyli łączenie nasion. Aby rozpocząć fazę obrażeń Bossa, najpierw musisz połączyć nasiona po obu stronach. Musisz działać szybko lub w połowie łączenia stworzyć schronienie dla całej drużyny, ponieważ Boss po pewnym czasie wykonuje atak, który może zabić wszystkich. Tworzenie schronienia polega na odczytaniu koloru schronienia ( jasnego/ciemnego ) zbijając ramiona Bossa. Po ich zniszczeniu nad Bossem pojawi się aura o kolorze, który wskazuje, gdzie możesz stworzyć schronienie. Wiedząc, jaki jest kolor schronienia (np. jasny), musisz zdobyć buffa z ciemnego nasiona i zanieść go do białego nasiona. Po oddaniu strzału pod nasionem pojawi się plama, która daje odporność na atak Bossa.

Dodatkowo Boss będzie próbował podrzucić osoby w powietrze, aby temu zapobiec, musisz zestrzelić mu brzuszek.

Na fazę obrażeń znajdźcie sobie jakieś miejsce na podwyższeniu np. kwiatek przy ostatnim łączeniu po lewej stronie, aby Boss za blisko nie podchodził i was nie zabił.

Dodatkowe uwagi

  • Schronienia nie można stworzyć pod nasionem od którego można w danym momencie brać buffa
  • W schronieniu nie trzeba stać ciągle, wystarczy wejść i można odejść. Schronienie daje buffa na 15 sekund
  • Gdy Bossowi świecą się skrzydła znaczy to, że ładuje on atak który zabije wszystkich bez buffa ze schronienia

Proponowany loadout

  • PM / symbol symbol Wygasła skarbnica ikona Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia.
  • Karabin fuzyjny
  • Wyrzutnia rakiet / Granatnik

Materiał wideo

Wyzwania

Oświecona udręka

Wyzwanie pierwszego encountera. W tym wyzwaniu psiony w bańkach muszą zostać zbite w tym samym momencie.

Ogień krzyżowy

Wyzwanie drugiego encountera. Wyzwanie to polega na tym, że aby przelecieć na drugą stronę, ktoś z przeciwnej platformy musi aktywować wyrzutnię.

Kosmiczna równowaga

Wyzwanie trzeciego encountera. W trakcie tego wyzwania, przed fazą obrażeń, konieczne jest przeniesienie czarnych planet na lewą stronę, natomiast białych planet na prawą stronę.

Wszystkie ręce

Wyzwanie czwartego encountera. W tym wyzwaniu każdy musi połączyć jedno nasiono jasne i jedno nasiono ciemne.

Warunkowa ostateczność

symbol symbol symbol symbol Warunkowa Ostateczność ikona Warunkowa Ostateczność Egzotyczna strzelba Podwójne lufy rozdzielają obrażenia na obrażenia od stazy i słoneczne. to egzotyczna Strzelba na kinetyczny slot. Broń ta posiada magazynek z dwoma nabojami, pierwszy stazowy i drugi solarny do tego cechuje się też szybką prędkością przeładowania.