O najeździe
Źródło Koszmarów ( Root of Nightmares ) Jest to Najazd wydany w dodatku
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 6
Przeciwnicy:
Kolekcja z najazdu
Przygnębienie Acasii Przygnębienie Acasii Legendarny karabin wiązkowy Ofiara Nessy Ofiara Nessy Legendarna strzelba Pogarda Wrzośca Pogarda Wrzośca Legendarny liniowy karabin fuzyjny Rozpacz Koraxisa Rozpacz Koraxisa Legendarny granatnik Furia Rufusa Furia Rufusa Legendarny karabin automatyczny Szacunek Mykela Szacunek Mykela Legendarny broń boczna - Pojazd
Demon snów Demon snów Egzotyczny pojazd - Statek
Dar okrucieństwa Dar okrucieństwa Egzotyczny statek - Emblemat
Wykorzenione upiory Wykorzenione upiory Legendarny emblemat - Barwa
Oksydowany ołów Oksydowany ołów Legendarna barwa - Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu
Modyfikacje z najazdu
Na tym Najeździe możesz zdobyć 9 modyfikacji:
- Skupiona Ciemność koszt 1 Energii
- Skupione Światło koszt 1 Energii
- Zwolnienie Odzyskania koszt 1 Energii
- Wygaszacz Kombinatu koszt 2 Energii
- Precyzyjne Porażenie koszt 3 Energii
- Promieniejące Ciepło koszt 3 Energii
- Ostudzenie Emocji koszt 3 Energii
- Niestabilne Salwy koszt 3 Energii
- Splątanie koszt 3 Energii
Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek
Specjalny loot
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym a drugim encounterem.
Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim encounterem.
Dodatkowa skrzynka pojawi się po ukończeniu Najazdu, gdy odpowiednio połączymy i aktywujemy nasiona w ukrytych pokojach.
Na entrance można przeczytać jakie kolory nasion musimy aktywować.
Pierwszy ukryty pokój ( entrance ).
Drugi ukryty pokój ( Po drugim encounterze ).
Trzeci ukryty pokój ( Po trzecim encounterze ).
Dodatkowa skrzynka po ubiciu bossa.
Entrance: Kataklizm
Strategia
Entrance polega po prostu na dotarciu do pierwszego encountera. Po drodze możecie zebrać znajdźkę i sprawdzić kolory do dodatkowej skrzynki.
Dodatkowe uwagi
- Na entrance można odczytać kolory nasion do dodatkowej skrzynki
- Znajduje się tutaj pierwszy pokój do dodatkowej skrzynki
Proponowany loadout
- PM
- Granatnik z konstrukcją falową
- Karabin maszynowy / Miecz z Eager Edge
Pierwszy encounter: Kataklizm
Strategia
Pierwszy encounter polega na łączeniu nasion i zabijaniu Dręczycieli w celu przedłużenia czasu do wipe encountera. Dręczycieli można przywołać poprzez zabicie dwóch psionów zamkniętych w bańkach. Proces łączenia nasion rozpoczyna się od podniesienia buffa z nasiona znajdującego się w bańce, a następnie biegu do kolejnego nasiona i oddania strzału w kulkę nad nim. Aby dowiedzieć się, gdzie jest następne nasiono wystarczy spojrzeć na linię nad nasionem skierowaną w kierunku kolejnego nasiona, aby zorientować się, gdzie biec. Proces łączenia nasion podzielony jest na cztery fazy: pierwsza – 4 nasiona, druga – 5 nasion, trzecia – 6 nasion, czwarta – 7 nasion.
Dodatkowe uwagi
- Nasiona najłatwiej robić samemu lub w dwie osoby, a reszta zajmuje się Dręczycielem i przeciwnkami
- Spawnując Dręczyciela spawnujecie też barierowego czempiona
- Osoby zajmujące się Dręczycielem powinny jak najszybciej go pokonać
Proponowany loadout
- Broń na czempionów
- Karabin Fuzyjny / Karabin Wiązkowy
- Karabin Maszynowy / Miecz z eager edge
Drugi encounter: Rozłam
Strategia
Drugi encounter jest w zasadzie podobny do pierwszego, ale teraz pojawia się drugi kolor nasion, a zamiast Dręczycieli, którzy przedłużają czas, mamy określony limit czasowy na połączenie ich do końca. Tak jak na pierwszym encounterze, łączenia są podzielone na fazy, przy czym każde piętro stanowi jedną z tych faz ( w sumie są trzy piętra ). Na każdym piętrze jest wyznaczony czas, który resetuje się dopiero wtedy, gdy całe piętro zostanie połączone. Proces łączenia na tym encounterze przypomina przeplatankę, ponieważ nasiona trzeba łączyć między lewą a prawą platformą. Przemieszczanie się między platformami odbywa się za pomocą wyrzutni lub przy użyciu miecza. Ponadto na drodze stają przeciwnicy, których można pokonać tylko posiadając odpowiedniego buffa z nasiona.
Dodatkowe uwagi
- Po połączeniu całego piętra spawnują się przeciwnicy z dodatkowym czempionem
- Należy uważać aby przypadkiem nie strzelić osobie robiącej nasiona w nasiono z buffem, ponieważ zepsuje to na jakiś czas łączenie
Proponowany loadout
- Broń na czempionów
- pm /
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. - Karabin Maszynowy / Miecz z eager edge
Przejście 2-3
Strategia
Aby bezpiecznie dotrzeć do kolejnego encountera, będziecie musieli stworzyć sobie ochronę przed falą, która co jakiś czas będzie wysyłana przez Nezarca. Ochronę tworzy się poprzez podniesienie buffa z białego nasiona, a następnie strzelenie w ciemne nasiono. W wyniku tego procesu otrzymamy ochronę na około 15 sekund. Aby przedłużyć ochronę, wystarczy pozostać w pobliżu aktywowanego ciemnego nasiona, co będzie powodować, że ochrona będzie się odnawiać, dopóki nasiono pozostaje aktywne.
Dodatkowe uwagi
- Można tutaj otworzyć dodatkową skrzynkę i aktywować drugie łączenie do dodatkowje skrzynki
- W połowie przejścia będą zamknięte drzwi, aby się otworzyły wszyscy z drużyny muszą przy nich stanąć. To samo tyczy się drzwi na samym końcu
Proponowany loadout
- bez znaczenia, ale wiadomo Eager edge
Trzeci encounter: Makrokosmos
Strategia
Trzeci encounter różni się znacząco od poprzednich. Tutaj nie ma już łączenia nasion, ale trzeba odpowiednio ustawić planety. Mechanika działania jest dość prosta: najpierw spawnujecie Kolosów, eliminując centurionów w centrum, a następnie jedna osoba na platformie zabija Kolosa, co nadaje jej specjalnego buffa. Dzięki temu buffowi widzi ona po swojej stronie planetę, która jest nieprawidłowa, którą podnosi, przenosząc ją do osoby po przeciwnej stronie i wymienia ją w miejsce nieprawidłowej planety po drugiej stronie. Proces ten trwa, aż wszystkie planety zostaną poprawnie ustawione – jasne po lewej i ciemne po prawej.
Następnie przechodzimy do kolejnego etapu, w którym, aż do zabicia wszystkich Kolosów, postępujemy podobnie, ale tym razem na środku pojawiają się trzy planety ( np. 2 jasne i 1 ciemna ). Pod każdą z tych planet trzeba dostarczyć odpowiednią planetę z tych, które wcześniej zostały ustawione. Po wykonaniu tego zadania rozpoczyna się faza obrażeń bossa. Bossa można atakować tylko wtedy, gdy posiada się buffa z jednej z platform na środku.
Dodatkowe uwagi
- Mechanika encountera ma ograniczony czas na jej zrobienie
- Jak najszybciej zabijcie dwa Centuriony blokujące spawn Kolosów
- Na fazie obrażeń wchodzicie pierw na taki kolor platformy jak kolor aury Bossa
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. /Wygasła skarbnica Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia. - PM / Rewolwer
- Wyrzutnia Rakiet / Granatnik
Czwarty encounter: Nezarec
Strategia
Czwarty encounter z Bossem łączy mechaniki znane z pierwszego i drugiego encountera, oraz przejścia 2-3, czyli łączenie nasion. Aby rozpocząć fazę obrażeń Bossa, najpierw musisz połączyć nasiona po obu stronach. Musisz działać szybko lub w połowie łączenia stworzyć schronienie dla całej drużyny, ponieważ Boss po pewnym czasie wykonuje atak, który może zabić wszystkich. Tworzenie schronienia polega na odczytaniu koloru schronienia ( jasnego/ciemnego ) zbijając ramiona Bossa. Po ich zniszczeniu nad Bossem pojawi się aura o kolorze, który wskazuje, gdzie możesz stworzyć schronienie. Wiedząc, jaki jest kolor schronienia (np. jasny), musisz zdobyć buffa z ciemnego nasiona i zanieść go do białego nasiona. Po oddaniu strzału pod nasionem pojawi się plama, która daje odporność na atak Bossa.
Dodatkowo Boss będzie próbował podrzucić osoby w powietrze, aby temu zapobiec, musisz zestrzelić mu brzuszek.
Na fazę obrażeń znajdźcie sobie jakieś miejsce na podwyższeniu np. kwiatek przy ostatnim łączeniu po lewej stronie, aby Boss za blisko nie podchodził i was nie zabił.
Dodatkowe uwagi
- Schronienia nie można stworzyć pod nasionem od którego można w danym momencie brać buffa
- W schronieniu nie trzeba stać ciągle, wystarczy wejść i można odejść. Schronienie daje buffa na 15 sekund
- Gdy Bossowi świecą się skrzydła znaczy to, że ładuje on atak który zabije wszystkich bez buffa ze schronienia
Proponowany loadout
- PM /
Wygasła skarbnica Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia. - Karabin fuzyjny
- Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Materiał wideo
Wyzwania
Wyzwanie pierwszego encountera. W tym wyzwaniu psiony w bańkach muszą zostać zbite w tym samym momencie.
Wyzwanie drugiego encountera. Wyzwanie to polega na tym, że aby przelecieć na drugą stronę, ktoś z przeciwnej platformy musi aktywować wyrzutnię.
Wyzwanie trzeciego encountera. W trakcie tego wyzwania, przed fazą obrażeń, konieczne jest przeniesienie czarnych planet na lewą stronę, natomiast białych planet na prawą stronę.
Wyzwanie czwartego encountera. W tym wyzwaniu każdy musi połączyć jedno nasiono jasne i jedno nasiono ciemne.