Dół Herezji ( Pit of Heresy ) to Loch dodany w dodatku Twierdza Cieni, znajduje się on głęboko pod powierzchnią Księżyca. Celem Lochu jest zejście do otchłani i powstrzymanie czempiona Roju Zulmaka. Dodatkowo w tym lochu można dokończyć zadanie na egzotyczny karabin maszynowy
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 3
Przeciwnicy:
Kolekcja z lochu
- Głośna kołysanka
- Jeden mały krok
- W każdej chwili
- Droga elektryczności
- Przeczucie
- Łamacz snów
- Apostata
- Heretyk
- Upiorny sen
- Statek Zguba tyranów
- Emblemat Sangwiniczne wyładowanie
- Pełny zestaw pancerza
Specjalny loot
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się w Tunelach.
Druga ukryta skrzynka znajduje się w Labiryncie.
Entrance: Ołtarze Smutku
Strategia
Entrance polega po prostu na dotarciu do pierwszego encountera. Schodzicie co raz niżej aż dojdziecie do flagi na pierwszym encounterze.
Dodatkowe uwagi
- aby wejść do podziemi wejdź na okrąg na środku
Proponowany loadout
- Bez znaczenia
- Miecz z Eager Edge
Pierwszy encounter: Nekropolis
Strategia
W wież do której da się wejść odnajdziesz trzy symbole, które reprezentują wieże z mini-bossami stanowiącymi przeszkodę na drodze do kolejnego starcia. Po zdekodowaniu tych symboli, odnajdź wieże ozdobione identycznymi znakami. Warto zauważyć, że mini-bossowie są odporni na zwykłe ataki, aby im zadać obrażenia, niezbędny będzie miecz pochodzący od rycerza strzegącego mostu. Aby zabić Rycerza po prostu bijesz go lewym, żeby zabić Wiedźme bijesz ją prawym. Jeśli chodzi o Oko, blokujesz jego ataki, a następnie odbijasz je z powrotem. Po wyeliminowaniu wszystkich trzech mini-bossów, kierujcie się w stronę wieży oświetlonej promieniem, aby kontynuować waszą podróż.
Dodatkowe uwagi
- Wejście do wieży jest zawsze blokowane przez rycerza przed nią
- Na moście spawnują się również ogry
- Na wyższe piętra można wejść po przez użycie windy w losowej wieży. Wystarczy na nią wejść, a po chwili uniesie się ona w górę
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. /Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. - Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy
Tunele
Strategia
W tunelach waszym zadaniem będzie umieszczenie trzech kul w depozycie przy drzwiach, dedykując jedną kulę dla każdych trzech drzwi. W celu zdobycia tych kul, będziecie musieli przeszukać różne dziury w ścianach tunelu, a następnie znaleźć rycerza z kulą. Gdy kula zostanie odnaleziona, będziecie musieli ją przenieść na sam koniec tunelu i umieścić w depozycie, przygotowanym obok drzwi. Ta sama procedura dotyczy kolejnych kul, jedynie miejsce ich znalezienia będzie inne. Warto zaznaczyć, że wasz postęp będzie utrudniany przez niewrażliew Ogry, które stawiają opór na waszej drodze do celu. Ich niewrażliwość na ataki będzie wymagała od was skoncentrowania się na przenoszeniu kul, pomimo ich obecności.
Dodatkowe uwagi
- Mapa powyżej pokazuje układ Tuneli
- Do szybszego poruszania się z kulą zaleca się używania umiejętności walki wręcz
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge
Drugi encounter: Totem
Strategia
Na tym encounterze, analogicznie do wcześniejszych tuneli, waszym celem jest zdobycie kulek i umieszczenie ich w depozycie obok totemu. Tym razem jednak kule nie są ukryte, lecz uzyskuje się je poprzez pokonanie Rycerza, który pojawi się z jednej ze stron tuneli. W sumie będziecie musieli zebrać aż 6 kul. Dodatkowa mechanika tego encountera związana jest z totemem, na którym trzeba stać, aby się nie naładował i nie zabił wszystkich swoim wybuchem.
Dodatkowe uwagi
- Po każdym odłożeniu kuli na górnych balkonach będą wychodzili rycerze
- Z totemu można na chwilę schodzić
Proponowany loadout
- Karabin snajperski / Karabin fuzyjny
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. /Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. - Karabin maszynowy / Miecz z Eager Edge
Labirynt
Strategia
W tym miejscu, po zeskoczeniu w dół z totemu, staniecie przed zadaniem odczytania trzech symboli i ich zapamiętania. Te symbole okażą się kluczowe, gdyż umożliwią wam nawigację przy użyciu mapy znajdującej się wyżej. Dzięki tej mapie będziecie mieli możliwość odnalezienia Wiedźm lub możecie znaleźć je samodzielnie. Wiedźmy stanowią przeszkodę na drodze do kolejnego encountera. Po ich odnalezieniu musicie się ich pozbyć. Po wyeliminowaniu wszystkich Wiedźm, poszukajcie drzwi prowadzących dalej.
Dodatkowe uwagi
- Mapa powyżej pokazuje układ Labiryntu
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge
Trzeci encounter: Zulmak
Strategia
Na ostatnim encounterze z Bossem zostaną ze sobą połączone mechaniki z poprzednich encounterów. Zaczniecie od zbierania kulek i umieszczania ich w depozytach. Kulki otrzymacie poprzez zabicie Rycerza, Wiedźmy oraz Oka. Podobnie jak na pierwszym encounterze, aby ich pokonać, sięgniecie po miecz, który wypada z rycerzy chodzących na środku areny. Po zebraniu kul i ich odłożeniu w depozytach, nadejdzie moment, by skonfrontować się z Bossem. Aby zadawać mu obrażenia, będziecie musieli pozostać w obszarze okręgu na środku areny. Tutaj będziecie w stanie zadawać obrażenia Bossowi, aż do momentu, gdy podłoga nie zacznie się podpalać. Gdy ognista podłoga zacznie się palić, konieczne będzie wycofanie się poza obszar okręgu, by uniknąć śmierci. Jeżeli nie uda się pokonać Bossa w ciągu jednej fazy, wszystko będzie wymagał powtórzenia od początku.
Dodatkowe uwagi
- Podczas fazy obrażeń zespawnują się wybuchające sługi dlatego zachowajcie ostrożność
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. Rozpacz Rozpacz Egzotyczny miecz Zwiększa obrażenia i dodaje przebijanie osłon do wszystkich ataków. / Miecz
Zadawanie obrażeń rozkręconymi ostrzami generuje ładunki.
Dodatkowe ładunki zwiększają obrażenia i odporność na obrażenia przy ciężkich atakach.
Ksenofag
Lore lochu
Po śmierci Oryxa i Croty Rój znajdujący się w Dole Herezji, staczał wewnętrzną walkę o wyłonienie nowego przywódcy. Zulmak wydawał się być ideałem do objęcia tej roli, jednak potomkowie Croty mieli inne zdanie. Ich zdaniem Zulmak nie zasługiwał na to miano z powodu tego, że toczył on walki jedynie z nic nie wartymi sługami i słabymi rycerzami. W wyniku tych kontrowersji zaczęły narastać liczne nurty herezji. Naszym zadaniem było powstrzymanie Zulmaka przed objęciem roli nowego przywódcy Roju.