Najazd | Poradnik

Przysięga Ucznia

Przez | 8 sierpnia 2023

O najeździe

Przysięga Ucznia ( Vow of the Disciple ) Jest to Najazd wydany w dodatku Królowa Wiedźma, najduje się on w Świecie Tronowym Savathun a dokładniej w jednej z piramid Ciemności. Celem Najazdu jest Zniszczenie super broni Rhulka, którego w końcowym etapie Najazdu musimy również pokonać. Dodatkow z tego raidu możesz wydropić Egzotyczny Karabin pulsacyjny symbol symbol Zbiorowy obowiązek ikona Zbiorowy obowiązek Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń odbiera osłabienia próżni, gdy zadaje obrażenia celom, które są stłumione, osłabione lub niestabilne. Po naładowaniu przeładowania, aby przełączać między trybami ostrzału. W tym trybie obrażenia zadawane przez tę broń nakładają te same osłabienia próżni, jakie zostały odebrane. .

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol Królowa Wiedźma symbol Królowa Wiedźma Dodatek Udaj się do świata tronowego Savathûn, aby dowiedzieć się, w jaki sposób ona i Rój wykradli Światło. Poznaj tajniki tworzenia nowej broni, glewii, i staw czoła prawdzie w sieci kłamstw.
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 6
Przeciwnicy: symbol Wzgardzeni symbol Wzgardzeni Rasa Rój to starożytny gatunek pochodzących ze świata Fundamentu i sprzymierzonych ze Świadkiem i Czarną Flotą. Cała ich kultura opiera się na Logice Miecza: nadprzyrodzonej, tanatologicznej filozofii rywalizacji o przetrwanie, która nakazuje im niszczyć inne cywilizacje w celu gromadzenia mocy i karmienia Robali, które żyją w ich ciałach. Wraz ze Świadkiem przewodzi nimi panteon bogów, którzy czerpią moc i pożywienie ze zniszczeń.

Kolekcja z najazdu

  • symbol symbol symbol Wybawienie
  • symbol symbol Katastrofalność
  • symbol symbolPodstępność
  • symbol symbol Pobłażliwość
  • symbol symbol Zniszczenie Lubrae
  • symbol symbol Poddaństwo
  • Duch Władczego słońca
  • Pojazd Żłobiące Światło
  • Barwa Przebrzmiały gniew
  • Emblemat Światło mrocznego słońca
  • Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu

Modyfikacje z najazdu

Na tym najeździe możesz zdobyć 9 modyfikacji:

  • Przyśpieszenie umbralne koszt 1 Energii
  • Zszokowana powiernica glifów koszt 1 Energii
  • W stronę światła koszt 1 Energii
  • Dymiąca powiernica glifów koszt 1 Energii
  • Wypompowana powiernica glifów koszt 1 Energii
  • Zastała powiernica glifów Ciepło koszt 1 Energii
  • Zaburzona powiernica glifów koszt 1 Energii
  • Naładowanie umbralne koszt 1 Energii
  • Wyostrzenie umbralne koszt 2 Energii

Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek

Specjanly loot

symbol symbol Zbiorowy obowiązek ikona Zbiorowy obowiązek Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń odbiera osłabienia próżni, gdy zadaje obrażenia celom, które są stłumione, osłabione lub niestabilne. Po naładowaniu przeładowania, aby przełączać między trybami ostrzału. W tym trybie obrażenia zadawane przez tę broń nakładają te same osłabienia próżni, jakie zostały odebrane. , barwa – Pieszczota Boskości za ukończenie całego Najazdu bez umierania i Emblemat – Tasal za ukończenie Day One.

Tabela lootu z najazdu
Ukryte skrzynki

Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się na entrance i przed dostaniem się do niej trzeba aktywować nody.

Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim pokojem.

Dodatkowa skrzynka

Dodatkowa skrzynka pojawi się po ukończeniu Najazdu, gdy odpowiednio aktywujemy trzy symbole. Na wejściu można przeczytać jakie symbole trzeba aktywować.

  • Pyramid – Po zeskoczeniu na dół w piramidzie
  • Give – Po pokoju z symbolami / przed pierwszym encounterem
  • Darkness – Na pierwszym encounterze
  • Traveler – Po drodze między pierwszym a drugim encounterem
  • Worship – W miejscu gdzie jest Last Stand Opiekuna
  • Light – Na skakance po Opiekunie, obok przełącznika
  • Stop – Obok skrzynki na skakance
  • Guardian – Po trzecim encounterze, w lewo i do tyłu
  • Kill – W tej samej lokacji co Guardian, ale na platformach do następnego encountera
Symbole najazdu

Entrance: Ładunek

Strategia

Entrance będzie polegał na dotarciu do ładunku i przepchaniu go pod samą piramidę. W trakcie eskortowania, ładunek co jakiś czas będzie się zatrzymać, a wtedy będzie nakładać się na Was ciemność, która będzie narastać do dziesięciu i w końcu Was zabije. Aby pozbyć się tej ciemności, musicie podejść do ładunku, albo zabić Abominacje. Aby kontynuować przesuwanie ładunku po jego zatrzymaniu, będziecie musieli podnosić ładunki mocy i deponować je na ładunku.

Dodatkowe uwagi

  • Na entrance można odczytać symbole do aktywacji dodatkowej skrzynki
  • Na wejściu również można otworzyć ukrytą skrzynkę

Proponowany loadout

  • Granatnik
  • symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. / symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut.
  • Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy

Pierwszy encounter: Obelisk

Mapa pierwszego encountera

Strategia

Pierwszy encounter polega na obronie i przejęciu obelisków, aby otworzyć drzwi do kolejnego encountera. Aby osiągnąć ten cel, podzielmy się na dwuosobowe drużyny, gdzie każda będzie odpowiedzialną za jeden obelisk. Jeden z graczy zostaje przy obelisku, chroniąc go przed atakami wrogów, podczas gdy drugi zajmuje się odczytywaniem symboli i zwalczaniem rycerzy przy swoim obelisku.

Aby aktywować obelisk, konieczne jest szybkie i poprawne trafienie w trzy symbole. Na początek musimy odnaleźć te symbole w różnych pokojach na mapie. Osoba broniąca obeliska musi zwrócić uwagę na tablice przy obeliskach i przekazywać odczytane informacje osobie zajmującej się symbolami, na przykład, jeśli na tablicy przy prawym obelisku pojawi się piramida, oznacza to, że należy pokonać rycerza po lewej stronie mapy. Po jego pokonaniu na tablicy pojawi się kolejny symbol, wskazujący, do którego pokoju musimy się teraz udać, następnie po wejściu do pokoju pojawi się trzeci symbol ( biały lub czarny ), który pomoże nam zidentyfikować właściwy symbol w pokoju, który pojawi się po zabiciu elity.

Gdy wszystkie trzy symbole zostaną odczytane, musimy znaleźć obelisk, na którym widnieją wszystkie trzy symbole jednocześnie, i szybko je zestrzelić. Po tym pozostaje tylko powtórzyć ten proces dla dwóch pozostałych obelisków.

Warto podkreślić, że ochrona obeliska jest niezwykle istotna, ponieważ jeśli przeciwnicy zdołają naładować go do pełna poprzez swoje ataki, doprowadzi to wipe encountera.

Dodatkowe uwagi

  • Piramida oznacza lewą stronę mapy a Wędrowieć prawą
  • Obeliski są również atakowanie przez symbol czempiony
  • Może być tak, że nie znajdziecie rycerza ani po lewej ani po prawej, wtedy najprawdopodobniej będzie on na środkowym obelisku

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • Broń na symbol czempiony
  • Miecz z Eager Edge / symbol symbol Gjallarhorn ikona Gjallarhorn Egzotyczna wyrzutnia rakiet Wystrzelone pociski rozdzielają się na samonaprowadzające pociski klasterowe po detonacji.

Drugi encounter: Opiekun

Strategia

Celem drugiego encountera jest pokonanie Opiekuna. Aby tego dokonać, konieczne jest zebranie dziewięciu symboli, zanim Opiekun dotrze do obeliska. Można podzielić się na dwie drużyny: jedna z dwoma graczami, którzy zatrzymują Opiekuna, trzy osoby, które zbierają symbole, i jedna osoba, która pomaga ogólnie, na przykład w eliminowaniu przeciwników, lub otwieraniu drzwi.

Drużyna odpowiedzialna za zatrzymanie Opiekuna stosuje taktykę, w której jedna osoba staje przed nim, a druga za nim. Osoba przed Opiekunem strzela mu w głowę, podczas gdy osoba za nim atakuje jego plecy, aby go ogłuszyć. Ta taktyka jest kontynuowana, aż drużyna zbierająca symbole zestrzeli wszystkie dziewięć symboli.

Drużyna zbierająca symbole wchodzi pojedynczo do pokoju, w którym trzeba co pewien czas otwierać drzwi od zewnątrz. Każda osoba zbiera 3 symbole i musi je zapamiętać. Jednak musicie być ostrożni, ponieważ w pokoju również znajdują się przeciwnicy, a  do tego w pokoju nakłada się efekt ciemności. Osoba zbierająca po zebraniu trzech symboli wychodzi z pokoju i strzela w trzy symbole na obelisku, które wcześniej zebrała ( inni gracze mogą pomagać w strzelaniu).

Po skutecznym zestrzeleniu wszystkich symboli rozpoczyna się faza obrażeń. Jest ona dość specyficzna, ponieważ gracze muszą przechodzić co jakiś czas z oświetlonej platformy do następnej. Po zużyciu trzech platform, z góry zjadą schody, którymi wejdziecie na wyższe piętro i powtórzycie ten sam proces. Łącznie są trzy piętra, plus dodatkowe piętro na, którym znajduje się Last Stand Bossa, gdzie musicie tylko dobić Opiekuna.

Dodatkowe uwagi

  • Musicie zestrzelić gołębie, które Opiekun wystrzeliwuje ze swojego plecaka
  • Gdy Opiekun dojdzie do obeliska przed zestrzeleniem symboli następuje wipe
  • Faza obrażeń zawsze zaczyna się z platformy od strony, którą szedł Opiekun

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny / symbol symbol Wygasła skarbnica ikona Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia.
  • PM / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Wyrzutnia rakiet / Granatnik

Trzeci encounter: Wystawa

Mapa trzeciego encountera

Strategia

Aby przejść przez trzeci encounter, będziecie musieli przechodzić przez kolejne mniejsze pomieszczenia, aż do końca encountera. Proces przejścia przez te pomieszczenia polega na odczytaniu dwóch symboli na każdym z nich. Symbole pojawiają się po pokonaniu elity przeciwnika. Wymagane jest zabicie obu elit, a następnie porównanie symboli, aby zidentyfikować ten, który się powtarza. Ten sam proces dotyczy drugiego symbolu, jednak z innymi elitami. Aby poprawnie odczytać oba symbole na jednej i drugiej elicie, potrzebna jest osoba z reliktem i osoba bez niego, ponieważ jeden symbol jest widoczny tylko dla osoby z reliktem, a drugi dla osoby bez niego.

Po odczytaniu symboli, musicie zestrzelić je przy drzwiach znajdujących się na końcu pomieszczenia, aby otworzyć dostęp do kolejnego pomieszczenia. Teraz, co do reliktów. W tym pokoju znajdują się różne rodzaje reliktów: Pryzmat służący do przedłużania czasu przed wipe’em encountera, Tarcza, która pełni taką samą rolę jak w Szklanym Skarbcu, czyli oczyszcza z efektu ciemności, oraz Kula Pochwyconych, która służy do usuwania skażenia, które sprawia, że przeciwnicy stają się nietykalni.

Pod koniec każdego z trzech pomieszczeń, wszystkie relikty muszą być odłożone w wyznaczonych miejscach. Następnie inne osoby muszą je podnieść, ponieważ po odłożeniu lub upuszczeniu reliktu, trzeba odczekać pewien czas, zanim będzie można podnieść relikt ponownie. W każdym z pomieszczeń jest również ograniczony czas na otworzenie drzwi, a ten czas można przedłużyć, pokonując rycerza z tarczą za pomocą Pryzmatu.

Dodatkowe uwagi

  • Ciemność nakłada się do 10x po czym zabija
  • Elity z symbolami są po przeciwnych stronach pomieszczeń
  • Skażenia pochwyconych powinny być natychmiast usuwane

Proponowany loadout

  • PM / Karabin fuzyjny
  • Granatnik z konstrukcją falową
  • Miecz z Eager edge / Karabin maszynowy

Czwarty encounter: Rhulk

Mapa czwartego encountera

Strategia

Ostatni encounter polega na odkładaniu właściwych symboli przed fazą obrażeń i pokonaniem Rhulka. Podobnie jak na poprzednim encounterze, najpierw trzeba odczytać odpowiedni symbol przy udziale osoby z buffem oraz osoby bez buffa, aby zidentyfikować pasujący symbol. Symbole można odczytać na filarach, a buffa można zdobyć, strzelając w relikt znajdujący się nad Rhulkiem.

Można podzielić się na dwuosobowe grupy graczy: dwie osoby odpowiedzialne za odkładanie symoli i dwie osoby przenoszące buffa. Buffa przenosi się poprzez aktywację platformy przez osobę z buffem, która na nim stoi, a następnie poprzez zestrzelenie dwóch reliktów znajdujących się nad Rhulkiem przez inne osoby. W ten sposób z jednej osoby otrzymujemy dwie osoby z buffem. Następnie jedna z tych osób przenosi buffa na kolejne dwie osoby.

Osoby odkładające naładować swojego buffa, poprzez wejście w atak Rhulka, a następnie odłożyć buffy pod filary, na których znajduje się wcześniej odczytany symbol. Warto zaznaczyć, że symbol na filarze jest widoczny tylko dla osób bez buffa. Jednocześnie osoba, która została z buffem, natychmiast przenosi go do innych graczy. W sumie trzeba odłożyć sześć buffów, dopiero po tym można wejść na arenę Rhulka.

Będąc na arenie, po ataku Rhulka za plecami pojawi się jego glewia, którą trzeba zestrzelić, aby zdobyć kolejnego buffa. Ten również trzeba naładować od ataku Rhulka i następnie odłożyć w jednym z czterech miejsc: lewo daleko – Piramida,  prawo daleko – Ciemność, lewo blisko – Wędrowiec, prawo blisko – Światło. Miejsce do którego trzeba odłożyć buffa muszą odczytać osoby bez buffa. Ten proces należy powtórzyć czterokrotnie, w międzyczasie niszcząc czułe punkty Rhulka. Po ich zniszczeniu rozpoczyna się faza obrażeń.

Dodatkowe uwagi

  • Ataki Rhulka nakładają efekt Ciemności
  • Przed areną Rhulka znajduje się 6 filarów, a na arenie 4
  • W trakcie Last Standu będziecie nieustannie narażeni na efekt Ciemności, który stanie się śmiertelnym po osiągnięciu 10 stacków.

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • PM / symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym.
  • Wyrzutnia rakiet

Materiał wideo

Wyzwania

Szybkie zniszczenie

Wyzwanie pierwszego encountera. To wyzwanie polega na tym, że musicie w tym samym momencie zabić trzy niepowstrzymane czempiony

Podstawowe informacje

Wyzwanie drugiego encountera. W tym wyzywaniu chodzi o to aby żaden gracz nie podniósł więcej niż jeden znak z pomieszczenia, czyli wchodzicie do pomieszczenia i podnosicie po jednym znaku

Obrona wyłączona

Wyzwanie trzeciego encountera. Aby ukończyć to wyzwanie musiscie przejść pokój w taki sposób aby nikt nie zbił rycerzowi tarczy więcej niż jeden raz ( chodzi o rycerza przedłużającego czas )

Zapętlony katalizator

Wyzwanie czwartego encountera. Wyzwanie czwartego pokoju. To wyzwanie polega na tym aby przy odkładaniu buffów prdzed fazą obrażeń nie doszło do sytuacji, że nikt nie będzie miał buffa

Zbiorowy obowiązek

symbol symbol Zbiorowy obowiązek ikona Zbiorowy obowiązek Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń odbiera osłabienia próżni, gdy zadaje obrażenia celom, które są stłumione, osłabione lub niestabilne. Po naładowaniu przeładowania, aby przełączać między trybami ostrzału. W tym trybie obrażenia zadawane przez tę broń nakładają te same osłabienia próżni, jakie zostały odebrane. to Egzotyczny Karabin Pulsacyjny na Energetyczny slot, który może wypaść za ukończenie Najazdu. Dodatkowo ta broń może nakładać na przeciwników próżniowe osłabienie.

Lore najazdu

Teraz stajemy przed nadciągającą flotą Ciemności, prowadzoną przez Świadka, istotę o ogromnej mocy Ciemności. Przeciwnik naszego Wędrowca niosącego światło. Jedyny powód Upadku ludzkości. Strażnicy zdają sobie sprawę, że nie da się tego powstrzymać, ale przed ich przybyciem czeka nas jeszcze jedno wyzwanie.

W Świecie Tronowym Savathun, bogini Roju, tej samej, która spowodowała klątwę Śniącego Miasta, znaleźliśmy kolejną ukrytą Piramidę, zwiastun ciemności. Po klęsce odrodzonej w Świetle Królowej Wiedźm Savanthun, musieliśmy chronić wspomnianą Piramidę, aby jej wpływ nie splamił Świata Tronowego ani nas.

Nasi dzielni Strażnicy weszli na pozornie bezwładny statek tylko po to, by dowiedzieć się, że nie został opuszczony, jak ten na Księżycu czy Europie. Ten został zahowany przez Rhulka – Pierwszego Ucznia Świadka. Ich najbardziej zaufany agent, najbardziej oddany wojownik i prawdopodobnie najbardziej szalony naukowiec.

Rhulk spędził niezliczone tysiąclecia nie tylko produkując robaki Roju, które związały Rój w niekończącym się pakcie nieśmiertelności wymienianym na nienasyconą żądzę krwi, ale także po zdradzie Królowej Czarownic zaczął eksperymentować na Wzgardzonych, aby zmienić ich w lojalnych sługów Ciemności. Ten szalony plan ujawnił dwie rzeczy: Wzgardzeni nie zareagowali dobrze na eksperyment, ponieważ udało mu się stworzyć tylko jeden udany okaz. Wzgardzony pozornie odwrócił się od swojego poprzedniego pana i stała się chętnym sługą niezależnie od planów Rhulka, oczywiście na jego korzyść.

Musieliśmy przebić się przez wnętrze Piramidy, gdy Rhulk powoli rozwijał swój drugi plan na naszych oczach. Pierwszy Uczeń pragnął doprowadzić do całkowitego zniszczenia Świata Tronowego i być może całego naszego systemu, używając swojej ostatniej broni – Odwróconego. Do dziś nie jesteśmy do końca pewni, co to właściwie jest. Wiemy tylko, co potrafi – odwraca energię gwiazdy i ją rozbija.

Rhulk, oddany swojemu Świadkowi, był bardzo pewny swojego triumfu, jednak naszym Strażnikom udało się położyć kres jemu i jego najmroczniejszym intrygom. Zabiliśmy Opiekuna, jedynego Wzgardzonego, któremu udało się związać z Robakiem Ciemności, w końcu powstrzymaliśmy Odwróconego przed robieniem tego, do czego został stworzony i zniszczyliśmy Rhulka, używając przeciwko niemu jego własnej technologii.

Mając to wszystko na uwadze, wiemy na pewno jedno, że zbliża się nasz najprawdziwszy wróg Świadek i ich Flota Ciemności, będziemy musieli przygotować się na ich przybycie i walczyć z nimi, aby ocalić nie tylko ludzkość, ale wszystkie gatunki, które już nie są nam tak obce. Zbliża się nasz ostatni dech…