O aktywności
Godzina Zero (Zero Hour) to stara misja egzotyczna przywrócona do gry w darmowym dodatku W Stronę Światła, znajduje się ona w murach Ostatniego Miasta. Celem Aktywności jest pokonanie Hycla Upadłych przed końcem czasu, który wynosi 40 min w wersji normalnej aktywności i 20 min w wersji legendarnej. Dodatkowo po ukończeniu tej aktywności jest gwarantowany Egzotyk
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 3
Przeciwnicy:
Specjalny loot
Statek
Pierwsze pokoje
Pierwszy etap misji polega na pełnym wyczyszczeniu pomieszczeń z przeciwników. Chwilę po rozpoczęciu misji natkniesz się na Upadłych z Kapitanem, będzie to pierwsze pomieszczenie. W kolejnym pomieszczeniu będzi Hycel, a w trzecim pomieszczeniu będzie Łazik Upadłych.
Dodatkowe uwagi
- Pokoje otworzą się dopiero po pokonaniu wszystkich wrogów
- Trzpienie mają na sobie w osłony żywiołowe
- Serwitory nakładają tarcze na przeciwników
Proponowany loadout
- Granatnik
Lanca polarna Lanca polarna Egzotyczny karabin zwiadowczy Trafienia precyzyjne zwracają amunicję do magazynka. Po 4 trafieniach precyzyjnych do następnego strzału ładowany jest opóźniony wybuchowy nabój słoneczny, który spopiela cele. - Karabin maszynowy
Przejście do Trewora
Następnie będziesz musiał przejść przez części przemysłowe murów Ostatniego Miasta, aż dotrzesz do potyczki z Treworem.
Trewor
Po przejściu przez szyby wentylacyjne dotrzesz do Trewora, czyli potyczki, w której będziesz musiał aktywować 4 dźwignie, ale żeby nie było za łatwo, po arenie będzie jeździł Trewor, który będzie próbował wyeliminować wszystko, co znajduje się na jego terenie. Aby go uniknąć, musisz schować się w małych wnękach w korytarzu i poczekać, aż przejedzie. Lokalizacja dźwigni wygląda następująco: 2 dźwignie po lewej stronie mapy i 2 po prawej. Po aktywowaniu wszystkich dźwigni otworzą się drzwi do następnych etapów misji. Drzwi znajdują się po przeciwnej stronie od początku potyczki z Treworem.
Labirynt
Labirynt wymaga od nas przejścia przez kafelki w odpowiedni sposób. Istnieją dwie różne mapy: jedna dla wersji normalnej aktywności, a druga dla wersji legendarnej. Wejście na nieprawidłową kafelkę aktywuje system obronny, który spali wszystkich znajdujących się na kafelkach. Dodatkowo mapy zmieniają się w zależności od żywiołu przypalenia.
- Elektryczne
- Próżniowe
- Słoneczne
Wersja Normalna
Wersja Legendarna
Wersja Normalna
Wersja Legendarna
Wersja Normalna
Wersja Legendarna
Arena z Bossami
Potyczka z Bossami składa się z 3 etapów. Pierwszym zadaniem jest pokonanie Kapitana wraz z jego Serwitorami. Następnie na drodze staną 2 Łaziki, a na sam koniec czeka starcie z Hyclem. Na arenie pojawi się też całkiem dużo przeciwników i pułapek Upadłych, które będą utrudniały pokonanie Bossów. Warto dodać, że misja nie kończy się po zwycięstwie nad ostatnim Bossem, ale dopiero po wyczyszczeniu areny ze wszystkich przeciwników.
Dodatkowe uwagi
- Hycel przeprowadza potężne ataki z powietrza
- Trzpienie mają na sobie w osłony żywiołowe
- Serwitory nakładają tarcze na Bossy
Proponowany loadout
- Granatnik
Lanca polarna Lanca polarna Egzotyczny karabin zwiadowczy Trafienia precyzyjne zwracają amunicję do magazynka. Po 4 trafieniach precyzyjnych do następnego strzału ładowany jest opóźniony wybuchowy nabój słoneczny, który spopiela cele. - Karabin maszynowy