Najazd | Poradnik

Godzina Zero

Przez | 15 maja 2024

O aktywności

Godzina Zero (Zero Hour) to stara misja egzotyczna przywrócona do gry w darmowym dodatku W Stronę Światła, znajduje się ona w murach Ostatniego Miasta. Celem Aktywności jest pokonanie Hycla Upadłych przed końcem czasu, który wynosi 40 min w wersji normalnej aktywności i 20 min w wersji legendarnej. Dodatkowo po ukończeniu tej aktywności jest gwarantowany Egzotyk symbol symbol Perfekcyjna Epidemia ikona Perfekcyjna Epidemia Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń tworzy roje nanobotów SIVA przy szybkich trafieniach i precyzyjnych zabójstwach. który jest kinetycznym karabinem pulsacyjnym (trzeba otworzyć skrzynię, która się pojawi).

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 3
Przeciwnicy: symbol Upadli symbol Upadli Rasa Upadli, znani jako Eliksni, to pozostałości potężnej cywilizacji z planety Riis, która kwitła pod łaską Wędrowca, dopóki Czarna Flota nie spowodowała apokalipsy. Po wielu stuleciach Upadli ponownie odnaleźli Wędrowca w Układzie Słonecznym. Chcąc odzyskać swoją chwałę, Eliksni postanowili zbadać nowo odkryty Układ Słoneczny i rozpocząć wojnę przeciwko ludzkości, próbując odzyskać kontrolę nad „Wielką Maszyną”.

Specjalny loot

Statek Gruchot Vimana ikona Gruchot Vimana Egzotyczny statek za układankę i Egzotyczny Karabin Pulsacyjny symbol symbol Perfekcyjna Epidemia ikona Perfekcyjna Epidemia Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń tworzy roje nanobotów SIVA przy szybkich trafieniach i precyzyjnych zabójstwach. za ukończenie aktywności. Po ukończeniu misji w wersji legendarnej otrzymasz również katalizator do broni (będziesz mógł go dodać na enklawie). 

#1 Zagadka
#2 Zagadka
#3 Zagadka

Pierwsze pokoje

Pierwszy etap misji polega na pełnym wyczyszczeniu pomieszczeń z przeciwników. Chwilę po rozpoczęciu misji natkniesz się na Upadłych z Kapitanem, będzie to pierwsze pomieszczenie. W kolejnym pomieszczeniu będzi Hycel, a w trzecim pomieszczeniu będzie Łazik Upadłych.

Dodatkowe uwagi

  • Pokoje otworzą się dopiero po pokonaniu wszystkich wrogów
  • Trzpienie mają na sobie w osłony żywiołowe
  • Serwitory nakładają tarcze na przeciwników

Proponowany loadout

  • Granatnik
  • symbol symbol Lanca polarna ikona Lanca polarna Egzotyczny karabin zwiadowczy Trafienia precyzyjne zwracają amunicję do magazynka. Po 4 trafieniach precyzyjnych do następnego strzału ładowany jest opóźniony wybuchowy nabój słoneczny, który spopiela cele.
  • Karabin maszynowy

Przejście do Trewora

Następnie będziesz musiał przejść przez części przemysłowe murów Ostatniego Miasta, aż dotrzesz do potyczki z Treworem.

Wersja normalna aktywności
Wersja legendarna aktywności

Trewor

Po przejściu przez szyby wentylacyjne dotrzesz do Trewora, czyli potyczki, w której będziesz musiał aktywować 4 dźwignie, ale żeby nie było za łatwo, po arenie będzie jeździł Trewor, który będzie próbował wyeliminować wszystko, co znajduje się na jego terenie. Aby go uniknąć, musisz schować się w małych wnękach w korytarzu i poczekać, aż przejedzie. Lokalizacja dźwigni wygląda następująco: 2 dźwignie po lewej stronie mapy i 2 po prawej. Po aktywowaniu wszystkich dźwigni otworzą się drzwi do następnych etapów misji. Drzwi znajdują się po przeciwnej stronie od początku potyczki z Treworem.

Materiał wideo

Labirynt

Labirynt wymaga od nas przejścia przez kafelki w odpowiedni sposób. Istnieją dwie różne mapy: jedna dla wersji normalnej aktywności, a druga dla wersji legendarnej. Wejście na nieprawidłową kafelkę aktywuje system obronny, który spali wszystkich znajdujących się na kafelkach. Dodatkowo mapy zmieniają się w zależności od żywiołu przypalenia.

  • symbol Elektryczne
  • symbol Próżniowe
  • symbol Słoneczne

Wersja Normalna

Wersja Legendarna

Wersja Normalna

Wersja Legendarna

Wersja Normalna

Wersja Legendarna

Arena z Bossami

Potyczka z Bossami składa się z 3 etapów. Pierwszym zadaniem jest pokonanie Kapitana wraz z jego Serwitorami. Następnie na drodze staną 2 Łaziki, a na sam koniec czeka starcie z Hyclem. Na arenie pojawi się też całkiem dużo przeciwników i pułapek Upadłych, które będą utrudniały pokonanie Bossów. Warto dodać, że misja nie kończy się po zwycięstwie nad ostatnim Bossem, ale dopiero po wyczyszczeniu areny ze wszystkich przeciwników.

Dodatkowe uwagi

  • Hycel przeprowadza potężne ataki z powietrza
  • Trzpienie mają na sobie w osłony żywiołowe
  • Serwitory nakładają tarcze na Bossy

Proponowany loadout

  • Granatnik
  • symbol symbol Lanca polarna ikona Lanca polarna Egzotyczny karabin zwiadowczy Trafienia precyzyjne zwracają amunicję do magazynka. Po 4 trafieniach precyzyjnych do następnego strzału ładowany jest opóźniony wybuchowy nabój słoneczny, który spopiela cele.
  • Karabin maszynowy

Materiał wideo

Perfekcyjna Epidemia

symbol symbol Perfekcyjna Epidemia ikona Perfekcyjna Epidemia Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń tworzy roje nanobotów SIVA przy szybkich trafieniach i precyzyjnych zabójstwach. to egzotyczny, kinetyczny karabin pulsacyjny. W odnowionej wersji tej broni, możliwe jest jej wykraftowanie na Enklawie. Co wyróżnia symbol symbol Perfekcyjna Epidemia ikona Perfekcyjna Epidemia Egzotyczny karabin pulsacyjny Ta broń tworzy roje nanobotów SIVA przy szybkich trafieniach i precyzyjnych zabójstwach. ? To przede wszystkim jej wyjątkowy perk znany jako „Pasożytnictwo”. Aktywuje się on przy szybkich trafieniach oraz precyzyjnych zabójstwach. Wypuszcza on nanoboty SIVA w miejscu przeciwnika, które zadają dodatkowe obrażenia celom w pobliżu.