Upadek Króla ( King’s Fall ) Jest to Najazd wydany pierwszy raz w Destiny 1 i zreamasterowany do Destiny 2 w dodatku
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 6
Przeciwnicy:
Kolekcja z najazdu
Zagłada Chelchis Zagłada Chelchis Legendarna karabin zwiadowczy Rozliczenie Midhy Rozliczenie Midhy Legendarna karabin fuzyjny Zguba Zaouli Zguba Zaouli Legendarna rewolwer Terminal Qullim Terminal Qullim Legendarna karabin maszynowy Porażenie Meraina Porażenie Meraina Legendarna karabin pulsacyjny Opór Yasmin Opór Yasmin Legendarna karabin snajperski - Pojazd
Oseinowy rozcinacz ziemi Oseinowy rozcinacz ziemi Egzotyczny pojazd - Statek
Skostniały rzeźbiarz niebios Skostniały rzeźbiarz niebios Egzotyczny statek - Emblemat
Już nie król Już nie król Legendarny emblemat - Barwa
Prastara mądrość Prastara mądrość Legendarna barwa - Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu
Modyfikacje z najazdu
Na tym Najeździe możesz zdobyć 8 modyfikacji:
- Łaska Starych Bogów koszt 1 Energii
- Ratuj się, kto może koszt 1 Energii
- Śmiertelna medycyna koszt 1 Energii
- Wola Światła koszt 1 Energii
- Wola Światła koszt 1 Energii
- Wola Światła koszt 1 Energii
- Wola Światła koszt 1 Energii
- Wola Światła koszt 1 Energii
Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek
Specjalny loot
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między entrance a pierwszym encounterem po statkach.
Druga ukryta skrzynka znajduje się między trzecim a czwartym encounterem.
Runy na dodatkową skrzynkę po prawidłowym wpisaniu i ubiciu Bossa spawnują skrzynkę.
Mapa pokazująca kolejność w jakiej powinno się stanąć na plejtach aby otworzyć drzwi do skrzynki.
Entrance: Sala Dusz
Strategia
Entrance polega na przyniesieniu dwóch kul pod statuę i umieszczeniu ich tam jednocześnie. Kule pojawiają się po lewej i prawej stronie mapy. Po każdym odłożeniu kul, ich miejsce pojawienia się zostaje zmienione i coraz bardziej oddalone od statuy.
Dodatkowo, w trakcie potyczki na drodze gracza z kulką mogą pojawić się zamknięte drzwi, które zablokują przejście do statuy. Aby uniknąć długiego oczekiwania, oraz związanej z tym straty czasu, grace bez kuli muszą szybko zniszczyć te drzwi. Pamiętaj, że czas na dostarczenie kul jest ograniczony, więc działaj sprawnie.
Dodatkowe uwagi
- Na entrance pod portalem można odczytać runy do dodatkowej skrzynki
- Kulki mają ograniczony czas na odłożenie przy statule
- Drzwi po każdym biegu z kulą na nowo się zamykają
Proponowany loadout
- Strzelba
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy
Statki
Strategia
Pomiędzy entrance a pierwszym encounterem czeka na was wyzwanie związane z przejściem na drugą stronę mapy, korzystając z statków, po których będziecie musieli skakać, aby dostać się na dalej. Po dotarciu na drugą stronę, zauważycie dwie platformy oraz statek.
Dwie osoby muszą stanąć na platformach, aby umożliwić osobom na statku bezpieczne przekroczenie wrót. Następnie osoby, które już przeleciały, zajmują miejsce na platformach po drugiej stronie, aby umożliwić pozostałym przelot przez wrota.
Dodatkowe uwagi
- Znajduje się tutaj pierwsza ukryta skrzynka
Proponowany loadout
- bez znaczenia
- Miecz z Eager Edge
Pierwszy encounter: Totemy
Strategia
Pierwszy encounter polega na zebraniu stacków i umieszczeniu ich na platformie, która znajduje się na środku areny. Aby zebrać stacki, niezbędne jest posiadanie aury, która pozwala przeżyć w pobliżu totemów oraz jest potrzebny do zbierania stacków z przeciwników poprzez ich zabijanie. Należy pamiętać, że aura trwa tylko 30 sekund, dlatego istotne jest zachowanie rotacji między środkiem areny a totemem.
Aby wymienić się aurą z osobą, która znajduje się przy totemie, trzeba najpierw wyeliminować wiedźmę i rycerza na balkonie. To właśnie od rycerza wypadnie buff, który umożliwia podniesienie aury od osoby przy totemie. Warto podkreślić, że na mapie znajdują się dwa totemy, rozmieszczone po lewej i prawej stronie, co oznacza, że drużyna jest podzielona na dwie grupy po trzy osoby, rotując między sobą.
Istotnym aspektem jest konieczność stałego przebywania przy totemie, aby uniknąć wipe całego encountera. Mechanika totemu działa podobnie do totemu w Dole Herezji.
Dodatkowe uwagi
- Encounter najlepiej zacząć od podniesienia aury a nie od strzelania do przeciwników na środku
- Na środku po oddaniu 50 stacków spawnuje się czempion
- Podnoś buffa z rycerza tylko z balkonu od swojej strony, jesteś na prawym totemie podnoś z prawego balkonu
Proponowany loadout
- Karabin snajperski / Strzelba
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy
Drugi encounter: Kapłan Wojny
Strategia
Celem drugiego encountera jest pokonanie Kapłana Wojny. Aby to osiągnąć, należy najpierw wyeliminować przeciwników na arenie, a następnie stanąć na platformach w odpowiedniej kolejności. Pierw na platformę wchodzi osoba z środka i czyta, która platforma jest następna, następnie kolejna osoba, która staje na platformie, czyta następną platformę. Poprawne platformy można rozpoznać po tym, że filar przy poprawnej platformie świeci się od tyłu na biało.
Gdy wszyscy gracze poprawnie staną na platformach, ostatnia osoba, która staneła otrzyma specjalną aurę ( czerwona bańka ), która umożliwia osobom w niej zadawanie obrażeń Bossowi. Tak samo jak na pierwszym encounterze, tą aurę również trzeba odświeżać. Dlatego ważne jest wyznaczenie osób, które będą biegały po rycerzach i przynosiły buffa, aby wymieniać się aurą.
Na mapie pojawiają się tylko dwaj rycerze, co oznacza, że aurę można przedłużyć tylko dwa razy. Rycerze pojawiają się obok platform, z wyjątkiem tej, na której już ktoś otrzymał buffa.
Po fazie obrażeń, aby przeżyć, trzeba schować się w cieniu jednego z trzech filarów. Następnie powtarzacie całą mechanikę, aż Kapłan Wojny zostanie pokonany. Każdy filar jest jednorazowy, po schronieniu się zniknie i nie będzie dostępny.
Dodatkowe uwagi
- Główne moby blokujące platformy to wiedźmy i rycerze
- Encounter startuje się poprzez wejście na trzy platformy
- Osoba mająca buffa podczas fazy obrażeń odlicza ile zostało do jego końca, a osoba wymieniająca buffa stara się wymienić go na około 2 sekundach
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin fuzyjny- PM /
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Trzeci encounter: Golgoroth
Strategia
Na trzecim encounterze waszym zadaniem będzie pokonanie Golgorotha. Aby to osiągnąć, należy najpierw oczyścić mapę z przeciwników, a następnie zestrzelić gluta przy suficie i stanąć w plamie na ziemi, aby efektywnie zadawać obrażenia. Golgoroth musi być zestunowany, aby można było go atakować. Przydzielcie dwie osoby do roli odpowiedzialnych za stunowanie Golgorotha.
Aby zestunować Golgorotha, trzeba strzelić mu w plecy. Po wykonaniu strzału, otrzymasz buffa z odliczaniem. Po zestunowaniu, biegniesz za swoją drużyną, aby Golgoroth patrzył się w ich kierunku, umożliwiając tym samym pozostałym graczom zadawanie obrażeń. Kiedy pierwsza osoba zestunuje Golgorotha i ruszy za drużynę, druga osoba odpowiedzialna za stunowanie powinna się już za nim ustawić, gotowa do kolejnego strzału. Druga osoba stunująca dla bezpieczeństwa strzela, kiedy pierwsza osoba ma około 3-5 sekundy do zakończenia swojego buffa.
Teraz osoby zajmujące się zadawaniem obrażeń, jak wcześniej wspomniano, powinny stać w plamie, aby efektywnie zadawać obrażenia. Aby utworzyć plamę, musicie zestrzelić gluta na suficie, a następnie okresowo zestrzeliwać kolejne. Łącznie jest ich sześć do zestrzelenia.
Po fazie obrażeń, jeśli nie uda się pokonać Golgorotha, proces należy powtórzyć od nowa.
Dodatkowe uwagi
- Golgorotha można bić tylko gdy zadaje się mu obrażenia w brzuch
- Osoby stunujące powinny strzelać w plecy z broni która jednym strzałem zestunuje Golgorotha
- Jedna losowa osba stojąca w plamie dostanie debuff który odlicza czas do wybuchu. Osoba która go ma pod koniec odliczania powinna podejść do Golgorotha aby zadać mu obrażenia i nie zabić drużyny
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. /Wygasła skarbnica Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia. - PM
- Wyrzutnia rakiet / Karabin liniowy
Przejście 3-4
Strategia
Nie ma tu nic bardzo skomplikowanego. Waszym celem jest dotarcie do zamkniętych drzwi, które otworzą się, gdy wszyscy gracze znajdą się pod nimi. Po otwarciu tych drzwi, musicie przejść dalej i wspinać się do kolejnych drzwi, za którymi znajduje się czwarty encounter.
Dodatkowe uwagi
- Znajduje się tutaj druga ukryta skrzynka
- Uważaj na zarazę pochwyconych i pułapki dickusy umieszczone na ścianach
Proponowany loadout
- bez znaczenia
- Miecz z Eager Edge
Czwarty encounter: Córki Oryksa
Strategia
Celem czwartego encountera jest pokonanie dwóch sióstr. Aby to osiągnąć, konieczne jest najpierw zdjęcie ich barier. Bariery można ściągnąć tylko jednej siostrze naraz, co oznacza, że trzeba zdobyć buffa, który otwiera barierę przynajmniej dwukrotnie.
Aby zdobyć tego buffa, trzeba wchodzić na odpowiednie platformy, zawsze dwie z czterech dostępnych. Poprawne platformy można rozpoznać w następujący sposób: platforma startowa będzie się świeciła na zielono, a platforma końcowa będzie miała wysoko nad sobą Tolanda ( biała kula widoczna tylko dla osoby stojącej na platformie startowej ).
Mechanika rozpoczyna się od tego, że jedna osoba zostaje zamieniona w ducha. Osoba ta musi przebiec od platformy startowej do platformy końcowej po latających kamieniach, które pojawiają się, gdy wszyscy właściwie staną na platformach ( aby duch mógł skorzystać z kamieni, musi towarzyszyć mu osoba na platformie startowej ). Osoby będąca duchem muszą wejść w Tolanda i zeskoczyć na dół dwukrotnie. Za trzecim razem duch musi wejść w interakcję z Tolandem, który umożliwia zniszczenie bariery siostry.
Ten encounter jest wyjątkowo wymagający pod względem czasu, więc ważne jest, aby wszyscy gracze byli doskonale zgrani. Faza obrażeń rozpoczyna się od zdjęcia bariery poprzez podejście do wiedźmy i wciśnięcie klawisza interakcji. Na fazę obrażeń masz tyle czasu, ile pozostało na liczniku od rozpoczęcia encountera ( może to być raz 30 sekund, a innym razem 10 sekund, w zależności od tego, ile czasu zajęło wam zdjęcie tarczy ).
Dodatkowe uwagi
- Zaleca się zdjąć barierę pierw tej siostrze która strzela
- Wybranie osoby jako ducha przez gre jest zawsze losowe i co każdy bieg po tolanda się resetuje
- Najlepiej podzielić się na 2 drużyny. Dolne i górne platformy, dwie osoby odpowiadające za górne platformy, dwie za dolne i po jednej osobie pomagającej w czyszczeniu mobów i ewentualnej zmianie osoby na platformie gdy ta zmieni się w ducha
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. - PM /
Boskość Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko czempionom przeciążeniowym. - Wyrzutnia Rakiet / Granatnik
Piąty encounter: Oryks
Strategia
W starciu z Bossem, główna mechanika jest zbliżona do poprzedniej, polegającej na ustawianiu się na odpowiednich platformach i biegnięciu jako duch do Tolanda. Tym razem jednak buffa należy odłożyć przy rycerzu, który pojawi się na środku areny.
Dodatkowo, wprowadzona została istotna mechanika „bomb”. Bomby pojawiają się po zabiciu ogrów, którzy spawnują się przy każdej platformie. Należy je wyeliminować natychmiast po ich pojawieniu się. Po pokonaniu ogrów, z końców mapy na skos, w kierunku bomb, będą podchodzić rycerze, którzy próbują pochłonąć bomby. Musisz ich szybko pokonać.
W pewnym momencie Oryx uderzy ręką w platformę, co oznacza, że jednocześnie wszyscy gracze muszą wejść w bomby, które wybuchną, unikając wipe i przedłużą czas trwania fazy obrażeń. Gdy na czacie wyświetli się informacja, że „Strażnik detonuje bombę”, natychmiast biegniesz na środek do osoby z aurą od rycerza, aby przeżyć wybuch bomb. Następnie rozpoczynacie fazę obrażeń, strzelając w brzuch Oryxa. Ten proces powtarzacie, aż do Last Standu Oryxa.
Na Last Standzie pojawiają się tylko dwa ogry na górze. Tym razem bomby detonujecie osobno, gdy na czacie pojawi się komunikat „Oryx wzywa ciemność” zdetonujcie pierwszą bombę. Gdy pojawi się kolejny komunikat, zdetonujcie drugą bombę. Pamiętajcie tylko, że przed tymi bombami też trzeba się schować w bańce.
Dodatkowe uwagi
- Uważaj, aby przypadkiem nie wejść w bombę i jej za wcześnie nie zdetonować
- Im więcej bomb zdetonujesz tym dłużej trwa faza obrażeń
- Fazę obrażeń zaczynajcie zawsze z środka aby każda osoba z bomby zdążyła dobiec do osoby z aurą
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin snajperski- PM
- Wyrzutnia rakiet /
Szepty Czerwia Szepty Czerwia Egzotyczny karabin snajperski Wyższe bazowe obrażenia precyzyjne. Trzy szybkie trafienia precyzyjne przeładują magazynek.
Materiał wideo
Wyzwania
Wyzwanie pierwszego encountera. W tym wyzwaniu nie możesz dwa razy pod rząd stanąć przy tym samym totemie z buffem.
Wyzwanie drugiego encountera. To wyzwanie polega na odebraniu buffa od osoby w czasie nie większym niż 5 sekund ( czas liczy się od podniesienia buffa od rycerza ).
Wyzwanie trzeciego encountera. To wyzwanie polega na tym, że można stunować Golgorotha tylko wtedy gdy osoba posiadająca od niego buffa jest w polu z którego można robić dmg.
Wyzwanie czwartego encountera. W tym wyzwaniu nie możesz dwa razy stanąć na ten sam platy ( resetuje się to po każdej fazie DPS ).
Wyzwanie piątego encountera. Wyzwanie polega na, że nie możesz drugi raz zabić tego samego ogra ani rycerza.