O aktywności
Szept ( The Whisper ) to powracająca misja egzotyczna przywrócona do gry w darmowym dodatku W Stronę Światła, znajduje się ona we wnętrzu Io ( Niedostępnym już w grze księżycu Jowisza ). Celem Aktywności jest pokonanie trzech mini-bossów i jednego ostatecznego przed końcem czasu, który wynosi 40 min w wersji normalnej aktywności i 20 min w wersji legendarnej. Dodatkowo z tej aktywności leci gwarantowany Egzotyk
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 3
Przeciwnicy:
Specjalny loot
Statek
przejście
Spaczenia Pochwyconych
Strategia
W pokojach poprzedzających walkę z Bossami musisz pozbyć się Pochwyconych. Po wyczyszczeniu pokoju pojawi się możliwość zniszczenia skazy w przejściu, które prowadzi do kolejnego pokoju.
Dodatkowe uwagi
- Skazy blokują regenerację oraz zadają niewielki obrażenia
- Uważaj na snajperów, potrafią mocno udeżyć
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
- PM /
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - bez znaczenia
Zejście do Bossów
Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników, zniszcz skazę umieszczoną w podłodze. Następnie wskocz do otworu, unikając przepaści.
Pokój Bossów
Po wyczyszczeniu pokoju z przeciwników, na środku pojawi się miejsce na flagę, a przed nią ustawione zostaną trzy wyrocznie. Zbicie każdej z wyroczni uwolni jednego z Bossów, którzy są gotowi na pojedynek.
Warto wspomnieć, że można zbić wszystkie trzy wyrocznie naraz. Taka akcja spowoduje uwolnienie wszystkich trzech Bossów jednocześnie, prowadząc do bardziej intensywnej walki.
Bossy
Strategia
Walka z Bossami nie jest zbyt skomplikowana. Najpierw przyzywacie trzech mniejszych Bossów, których pokonujecie. Następnie pojawia się ostatni z nich – Pochwycony Ogr.
Ogr będzie otoczony osłoną, którą należy usunąć poprzez pokonanie wiedźm. Jednocześnie na arenie będą pojawiać się skazy Pochwyconych. Ich obecność ma jedynie na celu utrudnienie rozgrywki. Możecie zdecydować się na ich zniszczenie, aby uprościć walkę, lub pozostawić, aby skupić się na pokonaniu Bossa.
Dodatkowe uwagi
- Wiedźmy nakładają tarczę na Ogra
- Na arenie pojawiają się skazy Pochwyconych, które mają utrudnić rozgrywkę
- W pomieszczeniu pojawia się też dużo pomniejszych przeciwników
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin fuzyjny- PM /
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Wyrzutnia rakiet /
Dech smoka Dech smoka Egzotyczna wyrzutnia rakiet Rakiety wbijają się w trafione cele i okresowo wypuszczają paliwo zapalające, które powoduje spopielenie. Im dłużej się wstrzymasz z wystrzeleniem z tej broni, tym więcej paliwa będzie zawierać następna rakieta.