Aktywność | Poradnik

Szept

Przez | 10 kwietnia 2024

O aktywności

Szept ( The Whisper ) to powracająca misja egzotyczna przywrócona do gry w darmowym dodatku W Stronę Światła, znajduje się ona we wnętrzu Io ( Niedostępnym już w grze księżycu Jowisza ). Celem Aktywności jest pokonanie trzech mini-bossów i jednego ostatecznego przed końcem czasu, który wynosi 40 min w wersji normalnej aktywności i 20 min w wersji legendarnej. Dodatkowo z tej aktywności leci gwarantowany Egzotyk symbol symbol Szepty Czerwia ikona Szepty Czerwia Egzotyczny karabin snajperski Wyższe bazowe obrażenia precyzyjne. Trzy szybkie trafienia precyzyjne przeładują magazynek. , który jest Ciężkim Karabinem Snajperskim.

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 3
Przeciwnicy: symbol Pochwyceni symbol Pochwyceni Rasa Pochwyceni to zepsute przez Ciemność istoty pochodzące z wielu gatunków, które zostały wypaczone i paraprzyczynowo zmienione, aby służyć swojemu celowi. Byli oni osobistym dziełem Oryksa jako jego armia po stworzeniu Tablic Ruiny. Paraprzyczynowa zdolność Pochwyconych wywodzi się od Świadka i jego mocy przenoszenia światów między rzeczywistościami.

Specjalny loot

Statek Karve czerwia ikona Karve czerwia Egzotyczny statek za znalezienie wszystkich Wyroczni i Egzotyczny Karabin Snajperski symbol symbol Szepty Czerwia ikona Szepty Czerwia Egzotyczny karabin snajperski Wyższe bazowe obrażenia precyzyjne. Trzy szybkie trafienia precyzyjne przeładują magazynek. za ukończenie aktywności. Po ukończeniu misji w wersji legendarnej otrzymasz również katalizator do broni (będziesz mógł go dodać na enklawie).

#1 Wyrocznia
#2 Wyrocznia
#3 Wyrocznia
#4 Wyrocznia
#5 Wyrocznia
#6 Wyrocznia
#7 Wyrocznia

przejście

Spaczenia Pochwyconych

Strategia

W pokojach poprzedzających walkę z Bossami musisz pozbyć się Pochwyconych. Po wyczyszczeniu pokoju pojawi się możliwość zniszczenia skazy w przejściu, które prowadzi do kolejnego pokoju.

Dodatkowe uwagi

  • Skazy blokują regenerację oraz zadają niewielki obrażenia
  • Uważaj na snajperów, potrafią mocno udeżyć

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • PM / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • bez znaczenia

Zejście do Bossów

Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników, zniszcz skazę umieszczoną w podłodze. Następnie wskocz do otworu, unikając przepaści.

Pokój Bossów

Po wyczyszczeniu pokoju z przeciwników, na środku pojawi się miejsce na flagę, a przed nią ustawione zostaną trzy wyrocznie. Zbicie każdej z wyroczni uwolni jednego z Bossów, którzy są gotowi na pojedynek.

Warto wspomnieć, że można zbić wszystkie trzy wyrocznie naraz. Taka akcja spowoduje uwolnienie wszystkich trzech Bossów jednocześnie, prowadząc do bardziej intensywnej walki.

Bossy

Strategia

Walka z Bossami nie jest zbyt skomplikowana. Najpierw przyzywacie trzech mniejszych Bossów, których pokonujecie. Następnie pojawia się ostatni z nich – Pochwycony Ogr.

Ogr będzie otoczony osłoną, którą należy usunąć poprzez pokonanie wiedźm. Jednocześnie na arenie będą pojawiać się skazy Pochwyconych. Ich obecność ma jedynie na celu utrudnienie rozgrywki. Możecie zdecydować się na ich zniszczenie, aby uprościć walkę, lub pozostawić, aby skupić się na pokonaniu Bossa.

Dodatkowe uwagi

  • Wiedźmy nakładają tarczę na Ogra
  • Na arenie pojawiają się skazy Pochwyconych, które mają utrudnić rozgrywkę
  • W pomieszczeniu pojawia się też dużo pomniejszych przeciwników

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin fuzyjny
  • PM / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Wyrzutnia rakiet / symbol symbol Dech smoka ikona Dech smoka Egzotyczna wyrzutnia rakiet Rakiety wbijają się w trafione cele i okresowo wypuszczają paliwo zapalające, które powoduje spopielenie. Im dłużej się wstrzymasz z wystrzeleniem z tej broni, tym więcej paliwa będzie zawierać następna rakieta.

Materiał wideo

Szepty Czerwia

symbol symbol Szepty Czerwia ikona Szepty Czerwia Egzotyczny karabin snajperski Wyższe bazowe obrażenia precyzyjne. Trzy szybkie trafienia precyzyjne przeładują magazynek. to Egzotyczny ciężki karabin snajperski. W odnowionej wersji tej broni, możliwe jest jego wykraftowanie na Enklawie. Co wyróżnia Szepty Czerwia? To przede wszystkim jego wyjątkowy perk znanym jako „Szepczący Oddech”. Aktywuje się on po przetrzymaniu celownika przez chwilę przed oddaniem strzału. Ten unikalny perk nie tylko zwiększa zasięg broni, ale także znacząco wzmacnia jej siłę rażenia.