Loch | Poradnik

Ruina Watażki

Przez | 30 listopada 2023

O lochu

Ruina Watażki ( Warlord’s Ruin ) to Loch dodany w sezonie Życzenia, znajduje się on na Szczycie Felwintera na Ziemi. Celem Lochu jest pokonanie skażonej chimery – zemsty Hefnda. Dodatkowo z tego Lochu można wydropić Egzotyczną broń boczną symbol symbol Pogrzebany ród ikona Pogrzebany ród Egzotyczna broń boczna Strzela podwójnymi bełtami namierzającymi. Bełty wysysają zdrowie z trafionego celu. .

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 3
Przeciwnicy: symbol Wzgardzeni symbol Wzgardzeni Rasa Rój to starożytny gatunek pochodzących ze świata Fundamentu i sprzymierzonych ze Świadkiem i Czarną Flotą. Cała ich kultura opiera się na Logice Miecza: nadprzyrodzonej, tanatologicznej filozofii rywalizacji o przetrwanie, która nakazuje im niszczyć inne cywilizacje w celu gromadzenia mocy i karmienia Robali, które żyją w ich ciałach. Wraz ze Świadkiem przewodzi nimi panteon bogów, którzy czerpią moc i pożywienie ze zniszczeń.

Kolekcja z lochu

  • symbol symbol Pogrzebany ród ikona Pogrzebany ród Egzotyczna broń boczna Strzela podwójnymi bełtami namierzającymi. Bełty wysysają zdrowie z trafionego celu.
  • symbol symbol symbol Szepty zemsty
  • symbol symbol symbol Lanca Naeem
  • symbol symbol Zobowiązująca życzliwość
  • symbol symbol Sierp smoczego kultu
  • Duch Ziry
  • Emblemat Strzaskana forteca
  • Pełny zestaw pancerza

Specjalny loot

Emblemat – Wysłużone Insygnia za ukończenie Lochu samemu bez umierania oraz symbol symbol Pogrzebany ród ikona Pogrzebany ród Egzotyczna broń boczna Strzela podwójnymi bełtami namierzającymi. Bełty wysysają zdrowie z trafionego celu. .

Tabela lootu z lochu

Entrance: Wietrzne Urwisko

Strategia

Entrance polega po prostu na dotarciu do pierwszego encountera.

Pierwszy encounter: Rathil

Strategia

Celem encountera jest pokonanie Rathila. Po rozpoczęciu encounteru zadbajcie o wyczyszczenie obszaru z przeciwników. Niedługo po tym boss przeniesie was do klatek. Aby z nich wyjść, konieczne będzie zestrzelenie 3 oczu (obraz 1). Po zakończeniu tego etapu, opuśćcie klatki i podejdźcie do totemów ustawionych przez bossa. Przejęcie tych totemów (obraz 2 – pokazuje nieprzejęty totem) rozpocznie fazę obrażeń (obraz 3 – poprawnie przejęty totem). Powtarzajcie tę pętlę, aż uda wam się pokonać bossa.

Dodatkowe uwagi

  • Na każdą klatkę przypadają 3 oczy
  • Im więcej totemów przejmiecie, tym dłużej będzie trwała faza obrażeń.

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. /Karabin fuzyjny
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / Ciężki Granatnik (Przeprawa na skraj lub KATAFRAKT G3)

Cele

Strategia

Po wylądowaniu w celach, waszym głównym zadaniem jest odnalezienie i ustawienie 6 zębatek.

W dwóch celach na ziemi znajdują się narysowane kreski, które musicie odczytać, a następnie właściwie ustawić zębatki i aktywować mechanizm. Przykładowo, w jednej celi (obraz 1) zauważycie 1 kreskę, a w drugiej (obraz 2) 5. Oznacza to, że musicie odpowiednio ustawić 1 zębatkę w lewo i 5 w prawo. Ręka szkieletu oznacza kierunek obrotu zębatki. Szkielet na obrazie 1 zawsze wskazuje ilość zębatek obranacjących sie w lewo, a szkielet na obrazie 2 zawsze w ilość w prawo.

Po dokładnym ustawieniu, należy zestrzelić dźwignię, aby uruchomić mechanizm. Następnie musicie przejść przez labirynt z pułapkami i dotrzeć do następnego encountera.

Drugi encounter: Jądro Zwodzącego Żalu

Strategia

Celem encountera jest pokonanie Jądra Zwodzącego Żalu. Po zestrzeleniu oczu nad Bossem, na bokach mapy pojawią się minibossy Wzgardzonych oraz zacznie nakładać się debuff zimna. Aby zresetować debuffa, skorzystajcie z pochodni na skraju mapy. Waszym celem jest pokonanie Wzgardzonych minibossów i przejęcie ich totemów. Po przejęciu totemów, na środku pojawią się ogniste kulki. Musicie dostarczyć je do filarów przy Bosse (łącznie 4). Po umieszczeniu ostatniej kulki, rozpocznie się faza obrażeń. Aby zadawać obrażenia Bossowi, trzymajcie się w promieniu filara. Filar wypala się po pewnym czasie, więc przejdźcie do kolejnego i kontynuujcie, aż wyczerpiecie wszystkie cztery. Jeśli nie uda wam się pokonać Bossa, powtórzcie wszystko od nowa.

Na samym entrance waszym głównym zadaniem jest zdobycie buffa oświecony z kielicha, a następnie wykorzystanie go do aktywacji platformy do budowy mostu.

Dodatkowe uwagi

  • Debuff zimna nakłada się do 10x, a następnie zabija
  • Im więcej totemów przejmiecie, tym więcej kulek się pojawi

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin fuzyjny
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / Ciężki Granatnik (Przeprawa na skraj lub KATAFRAKT G3) / symbol symbol Dech smoka ikona Dech smoka Egzotyczna wyrzutnia rakiet Rakiety wbijają się w trafione cele i okresowo wypuszczają paliwo zapalające, które powoduje spopielenie. Im dłużej się wstrzymasz z wystrzeleniem z tej broni, tym więcej paliwa będzie zawierać następna rakieta.

Trzeci encounter: Zemsta Hefnda

Strategia

Celem tego encountera jest pokonanie ostatecznego Bossa zemstę Hefnda. Analogicznie do poprzednich encounterów, konieczne jest przejęcie totemów, aby odblokować fazę obrażeń. Jednakże, podczas przejmowania pojawią się niewrażliwi przeciwnicy oraz debuff, który z czasem może doprowadzić do śmierci. Aby uniknąć śmierci, musicie uderzyć niewrażliwego przeciwnika atakiem wręcz, aby przenieść na niego debuffa.

W trakcie pierwszych trzech faz obrażeń, waszym zadaniem jest przede wszystkim przebić się przez dodatkowy pasek HP Bossa. Następnie, na samej górze, rozpoczyna się prawdziwa faza obrażeń, gdzie już nie będziecie musieli przejmować totemów. W tej fazie Boss teleportuje się dwukrotnie, otwierając trzy okna do zadawania obrażeń. Jeśli nie uda się wam dotrzeć do Last Standu Bossa, musicie powtórzyć wszystko ponownie. Po przejściu do Last Standu, musicie już tylko dobić Bossa.

Dodatkowe uwagi

  • Boss po każdej fazie obrażeń teleportuje się wyżej
  • Zestrzeliwanie oczu podczas zadawania obrażeń przedłuża fazę obrażeń
  • Po przekazaniu debuffa przeciwnikowi, istnieje możliwość, że przeciwnik znowu może nam go zwrócić poprzez uderzenie

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin fuzyjny
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / Ciężki Granatnik (Przeprawa na skraj lub KATAFRAKT G3)

Materiał wideo

Pogrzebany ród

  • symbol Egzotyk
  • symbol Katalizator
symbol symbol Pogrzebany ród ikona Pogrzebany ród Egzotyczna broń boczna Strzela podwójnymi bełtami namierzającymi. Bełty wysysają zdrowie z trafionego celu. to próżniowa energetyczna, egzotyczna broń boczna, zdolna do absorbowania życia przeciwników i jednocześnie lecząca nas ( przy 3 zabójstwach aktywuje się umiejętność pochłonięcie, domyślny czas to 10 sekund, z odnowieniem po każdym zabójstwie +5 sekund ). Dodatkowo, pociski wystrzelone z tej broni automatycznie naprowadzają się na przeciwników. Warto dodać, że ta broń korzysta ze specjalnej amunicji.

Do broni można zdobyć katalizator, który podczas aktywnej umiejętności pochłonięcie nadaje status osłabienia na przeciwnika, do którego strzelamy (nie ma konieczności zabicia).

Ps. Czas aktywną umiejętności pochłonięcie możemy wydłużyć przez zastosowanie próżniowej podklasy z fragmentem – echo wytrwałości do 15 sekund.
W celu zdobycia katalizatora należy rozwiązać 3 zagadki i pokonać bossa w ostatnim kroku zadania.

W każdym etapie zagadki będą pojawiać się pochodnie (zapalonych zawsze będzie 3). Aby aktywować pochodnie, należy zestrzelić skazę pochwyconych (jej lokalizacja jest na 1 zdjęcie z każdej zagadki). Po zestrzeleniu skazy masz 28 sek, aby aktywować właściwe totemy. Dla ułatwienia podaliśmy numery pochodni wraz z ich lokalizacją. W finałowej walce również będą 3 zapalone pochodnie, a czas na zadanie obrażeń bosowi to 28 sek. Jeśli nie zabijemy bossa, po tym czasie ponownie musimy aktywować totemy (powtarzamy, aż boss zginie). Następnie otwieramy skrzynię, która pojawi się po lewej stronie od czaszki.