O najeździe
Przysięga Ucznia ( Vow of the Disciple ) Jest to Najazd wydany w dodatku Królowa Wiedźma, najduje się on w Świecie Tronowym Savathun a dokładniej w jednej z piramid Ciemności. Celem Najazdu jest Zniszczenie super broni Rhulka, którego w końcowym etapie Najazdu musimy również pokonać. Dodatkow z tego raidu możesz wydropić Egzotyczny Karabin pulsacyjny
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 6
Przeciwnicy:
Kolekcja z najazdu
Wybawienie Wybawienie Legendarny karabin fuzyjny Katastrofalność Katastrofalność Legendarny karabin liniowy Podstępność Podstępność Legendarny karabin pulsacyjny Pobłażliwość Pobłażliwość Legendarny granatnik Zniszczenie Lubrae Zniszczenie Lubrae Legendarna glewia Poddaństwo Poddaństwo Legendarna pistolet maszynowy - Pojazd
Żłobiące Światło Żłobiące Światło Egzotyczny pojazd - Duch
Władczego słońca Władczego słońca Egzotyczny Duch - Emblemat
Światło mrocznego słońca Światło mrocznego słońca Legendarny emblemat - Barwa
Przebrzmiały gniew Przebrzmiały gniew Legendarna barwa - Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z najazdu
Modyfikacje z najazdu
Na tym najeździe możesz zdobyć 9 modyfikacji:
- Przyśpieszenie umbralne koszt 1 Energii
- Zszokowana powiernica glifów koszt 1 Energii
- W stronę światła koszt 1 Energii
- Dymiąca powiernica glifów koszt 1 Energii
- Wypompowana powiernica glifów koszt 1 Energii
- Zastała powiernica glifów Ciepło koszt 1 Energii
- Zaburzona powiernica glifów koszt 1 Energii
- Naładowanie umbralne koszt 1 Energii
- Wyostrzenie umbralne koszt 2 Energii
Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek
Specjanly loot
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się na entrance i przed dostaniem się do niej trzeba aktywować nody.
Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim pokojem.
Dodatkowa skrzynka pojawi się po ukończeniu Najazdu, gdy odpowiednio aktywujemy trzy symbole. Na wejściu można przeczytać jakie symbole trzeba aktywować.
- Pyramid – Po zeskoczeniu na dół w piramidzie
- Give – Po pokoju z symbolami / przed pierwszym encounterem
- Darkness – Na pierwszym encounterze
- Traveler – Po drodze między pierwszym a drugim encounterem
- Worship – W miejscu gdzie jest Last Stand Opiekuna
- Light – Na skakance po Opiekunie, obok przełącznika
- Stop – Obok skrzynki na skakance
- Guardian – Po trzecim encounterze, w lewo i do tyłu
- Kill – W tej samej lokacji co Guardian, ale na platformach do następnego encountera
Entrance: Ładunek
Strategia
Entrance będzie polegał na dotarciu do ładunku i przepchaniu go pod samą piramidę. W trakcie eskortowania, ładunek co jakiś czas będzie się zatrzymać, a wtedy będzie nakładać się na Was ciemność, która będzie narastać do dziesięciu i w końcu Was zabije. Aby pozbyć się tej ciemności, musicie podejść do ładunku, albo zabić Abominacje. Aby kontynuować przesuwanie ładunku po jego zatrzymaniu, będziecie musieli podnosić ładunki mocy i deponować je na ładunku.
Dodatkowe uwagi
- Na entrance można odczytać symbole do aktywacji dodatkowej skrzynki
- Na wejściu również można otworzyć ukrytą skrzynkę
Proponowany loadout
- Granatnik
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. /Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. - Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy
Pierwszy encounter: Obelisk
Strategia
Pierwszy encounter polega na obronie i przejęciu obelisków, aby otworzyć drzwi do kolejnego encountera. Aby osiągnąć ten cel, podzielmy się na dwuosobowe drużyny, gdzie każda będzie odpowiedzialną za jeden obelisk. Jeden z graczy zostaje przy obelisku, chroniąc go przed atakami wrogów, podczas gdy drugi zajmuje się odczytywaniem symboli i zwalczaniem rycerzy przy swoim obelisku.
Aby aktywować obelisk, konieczne jest szybkie i poprawne trafienie w trzy symbole. Na początek musimy odnaleźć te symbole w różnych pokojach na mapie. Osoba broniąca obeliska musi zwrócić uwagę na tablice przy obeliskach i przekazywać odczytane informacje osobie zajmującej się symbolami, na przykład, jeśli na tablicy przy prawym obelisku pojawi się piramida, oznacza to, że należy pokonać rycerza po lewej stronie mapy. Po jego pokonaniu na tablicy pojawi się kolejny symbol, wskazujący, do którego pokoju musimy się teraz udać, następnie po wejściu do pokoju pojawi się trzeci symbol ( biały lub czarny ), który pomoże nam zidentyfikować właściwy symbol w pokoju, który pojawi się po zabiciu elity.
Gdy wszystkie trzy symbole zostaną odczytane, musimy znaleźć obelisk, na którym widnieją wszystkie trzy symbole jednocześnie, i szybko je zestrzelić. Po tym pozostaje tylko powtórzyć ten proces dla dwóch pozostałych obelisków.
Warto podkreślić, że ochrona obeliska jest niezwykle istotna, ponieważ jeśli przeciwnicy zdołają naładować go do pełna poprzez swoje ataki, doprowadzi to wipe encountera.
Dodatkowe uwagi
- Piramida oznacza lewą stronę mapy a Wędrowieć prawą
- Obeliski są również atakowanie przez czempiony
- Może być tak, że nie znajdziecie rycerza ani po lewej ani po prawej, wtedy najprawdopodobniej będzie on na środkowym obelisku
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
- Broń na czempiony
- Miecz z Eager Edge /
Gjallarhorn Gjallarhorn Egzotyczna wyrzutnia rakiet Wystrzelone pociski rozdzielają się na samonaprowadzające pociski klasterowe po detonacji.
Drugi encounter: Opiekun
Strategia
Celem drugiego encountera jest pokonanie Opiekuna. Aby tego dokonać, konieczne jest zebranie dziewięciu symboli, zanim Opiekun dotrze do obeliska. Można podzielić się na dwie drużyny: jedna z dwoma graczami, którzy zatrzymują Opiekuna, trzy osoby, które zbierają symbole, i jedna osoba, która pomaga ogólnie, na przykład w eliminowaniu przeciwników, lub otwieraniu drzwi.
Drużyna odpowiedzialna za zatrzymanie Opiekuna stosuje taktykę, w której jedna osoba staje przed nim, a druga za nim. Osoba przed Opiekunem strzela mu w głowę, podczas gdy osoba za nim atakuje jego plecy, aby go ogłuszyć. Ta taktyka jest kontynuowana, aż drużyna zbierająca symbole zestrzeli wszystkie dziewięć symboli.
Drużyna zbierająca symbole wchodzi pojedynczo do pokoju, w którym trzeba co pewien czas otwierać drzwi od zewnątrz. Każda osoba zbiera 3 symbole i musi je zapamiętać. Jednak musicie być ostrożni, ponieważ w pokoju również znajdują się przeciwnicy, a do tego w pokoju nakłada się efekt ciemności. Osoba zbierająca po zebraniu trzech symboli wychodzi z pokoju i strzela w trzy symbole na obelisku, które wcześniej zebrała ( inni gracze mogą pomagać w strzelaniu).
Po skutecznym zestrzeleniu wszystkich symboli rozpoczyna się faza obrażeń. Jest ona dość specyficzna, ponieważ gracze muszą przechodzić co jakiś czas z oświetlonej platformy do następnej. Po zużyciu trzech platform, z góry zjadą schody, którymi wejdziecie na wyższe piętro i powtórzycie ten sam proces. Łącznie są trzy piętra, plus dodatkowe piętro na, którym znajduje się Last Stand Bossa, gdzie musicie tylko dobić Opiekuna.
Dodatkowe uwagi
- Musicie zestrzelić gołębie, które Opiekun wystrzeliwuje ze swojego plecaka
- Gdy Opiekun dojdzie do obeliska przed zestrzeleniem symboli następuje wipe
- Faza obrażeń zawsze zaczyna się z platformy od strony, którą szedł Opiekun
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny /
Wygasła skarbnica Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia. - PM /
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Trzeci encounter: Wystawa
Strategia
Aby przejść przez trzeci encounter, będziecie musieli przechodzić przez kolejne mniejsze pomieszczenia, aż do końca encountera. Proces przejścia przez te pomieszczenia polega na odczytaniu dwóch symboli na każdym z nich. Symbole pojawiają się po pokonaniu elity przeciwnika. Wymagane jest zabicie obu elit, a następnie porównanie symboli, aby zidentyfikować ten, który się powtarza. Ten sam proces dotyczy drugiego symbolu, jednak z innymi elitami. Aby poprawnie odczytać oba symbole na jednej i drugiej elicie, potrzebna jest osoba z reliktem i osoba bez niego, ponieważ jeden symbol jest widoczny tylko dla osoby z reliktem, a drugi dla osoby bez niego.
Po odczytaniu symboli, musicie zestrzelić je przy drzwiach znajdujących się na końcu pomieszczenia, aby otworzyć dostęp do kolejnego pomieszczenia. Teraz, co do reliktów. W tym pokoju znajdują się różne rodzaje reliktów: Pryzmat służący do przedłużania czasu przed wipe’em encountera, Tarcza, która pełni taką samą rolę jak w Szklanym Skarbcu, czyli oczyszcza z efektu ciemności, oraz Kula Pochwyconych, która służy do usuwania skażenia, które sprawia, że przeciwnicy stają się nietykalni.
Pod koniec każdego z trzech pomieszczeń, wszystkie relikty muszą być odłożone w wyznaczonych miejscach. Następnie inne osoby muszą je podnieść, ponieważ po odłożeniu lub upuszczeniu reliktu, trzeba odczekać pewien czas, zanim będzie można podnieść relikt ponownie. W każdym z pomieszczeń jest również ograniczony czas na otworzenie drzwi, a ten czas można przedłużyć, pokonując rycerza z tarczą za pomocą Pryzmatu.
Dodatkowe uwagi
- Ciemność nakłada się do 10x po czym zabija
- Elity z symbolami są po przeciwnych stronach pomieszczeń
- Skażenia pochwyconych powinny być natychmiast usuwane
Proponowany loadout
- PM / Karabin fuzyjny
- Granatnik z konstrukcją falową
- Miecz z Eager edge / Karabin maszynowy
Czwarty encounter: Rhulk
Strategia
Ostatni encounter polega na odkładaniu właściwych symboli przed fazą obrażeń i pokonaniem Rhulka. Podobnie jak na poprzednim encounterze, najpierw trzeba odczytać odpowiedni symbol przy udziale osoby z buffem oraz osoby bez buffa, aby zidentyfikować pasujący symbol. Symbole można odczytać na filarach, a buffa można zdobyć, strzelając w relikt znajdujący się nad Rhulkiem.
Można podzielić się na dwuosobowe grupy graczy: dwie osoby odpowiedzialne za odkładanie symoli i dwie osoby przenoszące buffa. Buffa przenosi się poprzez aktywację platformy przez osobę z buffem, która na nim stoi, a następnie poprzez zestrzelenie dwóch reliktów znajdujących się nad Rhulkiem przez inne osoby. W ten sposób z jednej osoby otrzymujemy dwie osoby z buffem. Następnie jedna z tych osób przenosi buffa na kolejne dwie osoby.
Osoby odkładające naładować swojego buffa, poprzez wejście w atak Rhulka, a następnie odłożyć buffy pod filary, na których znajduje się wcześniej odczytany symbol. Warto zaznaczyć, że symbol na filarze jest widoczny tylko dla osób bez buffa. Jednocześnie osoba, która została z buffem, natychmiast przenosi go do innych graczy. W sumie trzeba odłożyć sześć buffów, dopiero po tym można wejść na arenę Rhulka.
Będąc na arenie, po ataku Rhulka za plecami pojawi się jego glewia, którą trzeba zestrzelić, aby zdobyć kolejnego buffa. Ten również trzeba naładować od ataku Rhulka i następnie odłożyć w jednym z czterech miejsc: lewo daleko – Piramida, prawo daleko – Ciemność, lewo blisko – Wędrowiec, prawo blisko – Światło. Miejsce do którego trzeba odłożyć buffa muszą odczytać osoby bez buffa. Ten proces należy powtórzyć czterokrotnie, w międzyczasie niszcząc czułe punkty Rhulka. Po ich zniszczeniu rozpoczyna się faza obrażeń.
Dodatkowe uwagi
- Ataki Rhulka nakładają efekt Ciemności
- Przed areną Rhulka znajduje się 6 filarów, a na arenie 4
- W trakcie Last Standu będziecie nieustannie narażeni na efekt Ciemności, który stanie się śmiertelnym po osiągnięciu 10 stacków.
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. - PM /
Boskość Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko czempionom przeciążeniowym. - Wyrzutnia rakiet
Materiał wideo
Wyzwania
Wyzwanie pierwszego encountera. To wyzwanie polega na tym, że musicie w tym samym momencie zabić trzy niepowstrzymane czempiony
Wyzwanie drugiego encountera. W tym wyzywaniu chodzi o to aby żaden gracz nie podniósł więcej niż jeden znak z pomieszczenia, czyli wchodzicie do pomieszczenia i podnosicie po jednym znaku
Wyzwanie trzeciego encountera. Aby ukończyć to wyzwanie musiscie przejść pokój w taki sposób aby nikt nie zbił rycerzowi tarczy więcej niż jeden raz ( chodzi o rycerza przedłużającego czas )
Wyzwanie czwartego encountera. Wyzwanie czwartego pokoju. To wyzwanie polega na tym aby przy odkładaniu buffów prdzed fazą obrażeń nie doszło do sytuacji, że nikt nie będzie miał buffa
Zbiorowy obowiązek
Lore najazdu
Teraz stajemy przed nadciągającą flotą Ciemności, prowadzoną przez Świadka, istotę o ogromnej mocy Ciemności. Przeciwnik naszego Wędrowca niosącego światło. Jedyny powód Upadku ludzkości. Strażnicy zdają sobie sprawę, że nie da się tego powstrzymać, ale przed ich przybyciem czeka nas jeszcze jedno wyzwanie.
W Świecie Tronowym Savathun, bogini Roju, tej samej, która spowodowała klątwę Śniącego Miasta, znaleźliśmy kolejną ukrytą Piramidę, zwiastun ciemności. Po klęsce odrodzonej w Świetle Królowej Wiedźm Savanthun, musieliśmy chronić wspomnianą Piramidę, aby jej wpływ nie splamił Świata Tronowego ani nas.
Nasi dzielni Strażnicy weszli na pozornie bezwładny statek tylko po to, by dowiedzieć się, że nie został opuszczony, jak ten na Księżycu czy Europie. Ten został zahowany przez Rhulka – Pierwszego Ucznia Świadka. Ich najbardziej zaufany agent, najbardziej oddany wojownik i prawdopodobnie najbardziej szalony naukowiec.
Rhulk spędził niezliczone tysiąclecia nie tylko produkując robaki Roju, które związały Rój w niekończącym się pakcie nieśmiertelności wymienianym na nienasyconą żądzę krwi, ale także po zdradzie Królowej Czarownic zaczął eksperymentować na Wzgardzonych, aby zmienić ich w lojalnych sługów Ciemności. Ten szalony plan ujawnił dwie rzeczy: Wzgardzeni nie zareagowali dobrze na eksperyment, ponieważ udało mu się stworzyć tylko jeden udany okaz. Wzgardzony pozornie odwrócił się od swojego poprzedniego pana i stała się chętnym sługą niezależnie od planów Rhulka, oczywiście na jego korzyść.
Musieliśmy przebić się przez wnętrze Piramidy, gdy Rhulk powoli rozwijał swój drugi plan na naszych oczach. Pierwszy Uczeń pragnął doprowadzić do całkowitego zniszczenia Świata Tronowego i być może całego naszego systemu, używając swojej ostatniej broni – Odwróconego. Do dziś nie jesteśmy do końca pewni, co to właściwie jest. Wiemy tylko, co potrafi – odwraca energię gwiazdy i ją rozbija.
Rhulk, oddany swojemu Świadkowi, był bardzo pewny swojego triumfu, jednak naszym Strażnikom udało się położyć kres jemu i jego najmroczniejszym intrygom. Zabiliśmy Opiekuna, jedynego Wzgardzonego, któremu udało się związać z Robakiem Ciemności, w końcu powstrzymaliśmy Odwróconego przed robieniem tego, do czego został stworzony i zniszczyliśmy Rhulka, używając przeciwko niemu jego własnej technologii.
Mając to wszystko na uwadze, wiemy na pewno jedno, że zbliża się nasz najprawdziwszy wróg Świadek i ich Flota Ciemności, będziemy musieli przygotować się na ich przybycie i walczyć z nimi, aby ocalić nie tylko ludzkość, ale wszystkie gatunki, które już nie są nam tak obce. Zbliża się nasz ostatni dech…