Loch | Poradnik

Przepowiednia

Przez | 10 sierpnia 2023

O lochu

Przepowiednia ( Prophecy ) to Loch dodany w sezonie Nadejścia, znajduje się on w krainie IX. Celem Lochu jest pokonanie Kell Echo.

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 3
Przeciwnicy: symbol Pochwyceni symbol Pochwyceni Rasa Pochwyceni to zepsute przez Ciemność istoty pochodzące z wielu gatunków, które zostały wypaczone i paraprzyczynowo zmienione, aby służyć swojemu celowi. Byli oni osobistym dziełem Oryksa jako jego armia po stworzeniu Tablic Ruiny. Paraprzyczynowa zdolność Pochwyconych wywodzi się od Świadka i jego mocy przenoszenia światów między rzeczywistościami.

Kolekcja z lochu

  • symbol symbol symbol Nieustępliwość
  • symbol symbol Najciemniej przed
  • symbol symbol Prokurator
  • symbol symbol Rozstrzygający
  • symbol symbol Nagła śmierć
  • symbol symbol symbol Osąd
  • Pełny zestaw pancerza

Specjalny loot

Emblemat „Proroczy wizjer” za ukończenie Lochu samemu bez umierania, Pojazd – Dziesięć słońc za ukończenie Lochu bez umierania i Duch zajęczej kuli za ukończenie lochu w pojedynkę.

Tabela lootu z lochu
Ukryte skrzynki

Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym a drugim encounterem na Pustkowiach.

Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim encounterem na Paskach.

Entrance: Tunel

Strategia

Entrance ukazuje nam główną mechanikę lochu, która polega na tworzeniu zarówno jasnych, jak i ciemnych okruchów z kapitanów. Oddając strzał w cieniu generujemy ciemne okruchy, natomiast strzelając w świetle tworzymy jasne okruchy. Po zebraniu 5 okruchów musisz je zdetonować na platformie z odpowiednim kolorem. Warto pamiętać, że na zebranie kolejnych okruchów jest ograniczony czas.

Dodatkowe uwagi

  • Stojąc w cieniu nie stój na krawędzi tylko w głębi, bo czasem gra może nie do końca wiedzieć gdzie stoisz
  • Zebranie innego koloru okruchów niż wcześniej zebrane resetuje okruchy

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Miecz z Eager Edge

Pierwszy encounter: Phalanx Echo

Strategia

Podczas pierwszego encountera musicie stawić czoło Pochwyconemu Phalanxowi. Jednak aby tego dokonać, konieczne jest najpierw zdetonowanie czterech platform, aby obalić jego tarczę ochronną. Warto zaznaczyć, że za każdym razem, gdy odkładacie okruchy, miejsce cienia ulega subtelnej zmianie.

Dodatkowe uwagi

  • Stojąc w cieniu nie stój na krawędzi tylko w głębi, bo czasem gra może nie do końca wiedzieć gdzie stoisz
  • Zebranie innego koloru okruchów niż wcześniej zebrane resetuje okruchy

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny / Strzelba z precyzyjną konstrukcją
  • symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. / Strzelba z precyzyjną konstrukcją
  • Miecz / symbol symbol Działo grawitacyjne ikona Działo grawitacyjne Egzotyczna strzelba Ta broń strzela potężnymi impulsami, które odpychają przeciwników, niwelują ich zdolności i nakładają dodatkową wrażliwość na wszelkie obrażenia.

Pustkowia

Strategia

Na Pustkowiu wystarczy, że będziecie podążać za Tolandem – to taka biała kula – oraz eliminować skażenie Pochwyconych. Gdy już uporasz się z Pochwyconymi i ich skażeniem, skieruj się w kierunku drugiego encountera, wchodząc przez drzwi znajdujące się w bryle po prawej stronie areny.

Dodatkowe uwagi

  • Można tu znaleźć dodatkową skrzynkę

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. / symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut.
  • Miecz z Eager Edge

Drugi encounter: Kostka

Strategia

W Kostce waszym zadaniem będzie przejście przez wszystkie sześć jej ścian oraz ostatecznie stawienie czoła Bossom. Na początku starcia, odnajdźcie Tolanda na jednej ze ścian i pod nią zdetonujcie się właściwym kolorem okruchów. Eliminacja snajperów na półkach spowoduje pojawienie się kolejnych kapitanów z okruchami. Gdy już zdetonujecie się pod ścianą, wejdźcie na okrąg na środku areny, który teleportuje was na następną ścianę Kostki. Pozostałe ściany wymagają analogicznego podejścia.

Dodatkowe uwagi

  • Stojąc w cieniu nie stój na krawędzi tylko w głębi, bo czasem gra może nie do końca wiedzieć gdzie stoisz
  • Zebranie innego koloru okruchów niż wcześniej zebrane resetuje okruchy
  • Jeśli Tolanda nie ma na żadnej ze ścian tylko jest na suficie to zdetonuj się na losowej ścianie

Proponowany loadout

  • Karabin snajperski / Strzelba
  • symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Karabin maszynowy / symbol symbol Ksenofag ikona Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją.

Paski

Strategia

Po ukończeniu Kostki przejdź przez Pustkowie do drugiej Bryły. Tam, poruszając się po paskach, dostań się do trzeciego encountera.

Dodatkowe uwagi

  • Można tu znaleźć dodatkową skrzynkę

Proponowany loadout

  • Bez znaczenia
  • Miecz z Eager Edge

Trzeci encounter: Kell Echo

Strategia

Na trzecim encounterze, podobnie jak na pierwszym, zanim przystąpicie do pojedynku z Bossem, będziecie musieli zgromadzić okruchy i zdetonować je na trzech platformach. Po detonacji na każdej z platform pojawi się ogr, którego warto by było jak najszybciej pokonać. Po zdetonowaniu trzech platform, udajcie się na środek areny, skąd przeteleportujecie się na arenę z Bossem.

W walce z Bossem istotne jest utrzymanie bliskiego dystansu do niego, aby uniknąć nakładania się stacków ciemności. Te stacki narastają aż do x10 i jeśli osiągną ten poziom, zabiją was. Ważne jest także, aby pokonać Bossa zanim teleportuje się na koniec areny. W przeciwnym wypadku zostaniecie przeniesieni z powrotem na poprzednią arenę i konieczne będzie powtórzenie wszystkiego od nowa. Dodatkowo, Boss strzela w was pociskami, które po trafieniu teleportują was na początek areny.

Dodatkowe uwagi

  • Stojąc w cieniu nie stój na krawędzi tylko w głębi, bo czasem gra może nie do końca wiedzieć gdzie stoisz
  • Zebranie innego koloru okruchów niż wcześniej zebrane resetuje okruchy
  • W pierwszej arenie będą wam przeszkadzały kopie Bossa

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Karabin fuzyjny
  • PM / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Wyrzutnia rakiet / Granatnik

Materiał wideo