Najazd | Poradnik

Ostatnie Życzenie

Przez | 8 sierpnia 2023

O najeździe

Ostatnie Życzenie ( Last Wish ) Jest to Najazd wydany w dodatku Porzuceni, znajduje się on w centrum Śniącego Miasta. Naszym zadaniem jest złamanie zabezpieczeń skarbca i pozbycie się przeklętej Ahamkary Riven. Dodatkowo z tego Najazdu jest szansa na wydropienie Egzotyczniego Karabinu fuzyjnego symbol symbol Tysiąc Głosów ikona Tysiąc Głosów Egzotyczny karabin fuzyjny Naładowanie tej broni uwalnia ogromny, nieprzerwany promień śmierci. .

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol Porzuceni symbol Porzuceni Dodatek Ponad 20 egzotycznych broni do zebrania i ulepszenia. Naciągnij cięciwę Ghula Trójcy i rozgramiaj fale wrogów błyskawicami lub rozbudź w sobie rewolwerowca, aby obrócić przeciwników w proch egzotycznym rewolwerem Asem Pik. Wykorzystaj swoją nową moc, aby stawić czoła wyzwaniom w lochu „Strzaskany Tron” i najeździe „Ostatnie życzenie”.
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 6
Przeciwnicy: symbol Pochwyceni symbol Pochwyceni Rasa Pochwyceni to zepsute przez Ciemność istoty pochodzące z wielu gatunków, które zostały wypaczone i paraprzyczynowo zmienione, aby służyć swojemu celowi. Byli oni osobistym dziełem Oryksa jako jego armia po stworzeniu Tablic Ruiny. Paraprzyczynowa zdolność Pochwyconych wywodzi się od Świadka i jego mocy przenoszenia światów między rzeczywistościami.

Kolekcja z najazdu

  • < symbol symbol Tysiąc Głosów ikona Tysiąc Głosów Egzotyczny karabin fuzyjny Naładowanie tej broni uwalnia ogromny, nieprzerwany promień śmierci.
  • symbol symbol Wieczna więź
  • symbol symbol Siła Techeun
  • symbol symbol Naród bestii
  • symbol symbol Niebiańska tyrania
  • symbol symbol Największy drapieżnik
  • symbol symbol Gadatliwa kość
  • symbol symbol Transfiguracja
  • symbol symbol Supremacja
  • Duch marzyciela
  • Statek Ermine TAC-717
  • Pojazd Oczyszczający nóż
  • Barwa Pektrum snów
  • Emblemat Koniec życzeń
  • Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu

Modyfikacje z najazdu

Na tym najeździe możesz zdobyć 4 modyfikacje:

  • Animusz Pochwyconych koszt 1 Energii
  • Bariera Pochwyconych koszt 1 Energii
  • Przeróbka Pochwyconych koszt 2 Energii
  • Oręż Pochwyconych koszt 3 Energii

Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek

Specjalny loot

Emblemat – Życzenie Wstąpienia za ukończenie Day One.

Ukryte skrzynki

Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym a drugim pokojem.

Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim pokojem.

Ściana Życzeń

Ściana Życzeń znajduje się przed wejściem do pierwszego encountera. Aby się tam dostać tuż przed drzwiami trzeba skręcić w lewo i wspiąć się do niej. Wszystkie Życzenia znajdują się tutaj.

Symbole z najazdu

Entrance: Śniące Miasto

Strategia

Wejście do Najazdu jest bardzo proste – Wszyscy gracze muszą wejść za drzwi, po czym otworzy się przejście na lewej ścianie, prowadzące do wnętrza Najazdu. Następnie pozostaje już tylko przejście do pierwszego encountera najazdu.

Dodatkowe uwagi

  • Z entrance można się dostać do Ściany Życzeń

Proponowany loadout

  • Bez znaczenia
  • Miecz z Eager Edge

Pierwszy encounter: Kali

Strategia

Na pierwszym encounterze naszym celem jest pokonanie Kali. Aby osiągnąć ten cel i uniknąć wipe, musimy najpierw prawidłowo zidentyfikować i przejąć odpowiednie symbole. Na środku areny wyświetla się 6 prawidłowych symboli.

Kiedy już wiemy, jakie symbole są poprawne, przechodzimy na platformy z odpowiednimi symbolami i przejmujemy je. Proces przejmowania jest prosty: wystarczy stanąć na części platformy, która nie jest skażona, a następnie pokonać rycerza, który się tam pojawi. Po przejęciu platform wracamy na środek areny i atakujemy Kali. Możemy ją atakować aż do momentu, kiedy zacznie przygotowywać się do wipe.

Aby uniknąć wipe, musimy schować się w drzwiach pod nią. Po zakończeniu ataku Kali wracamy i kontynuujemy zadawanie obrażeń. Ten proces będziemy mogli powtórzyć trzy razy, aby pokonać Kali.

Dodatkowe uwagi

  • Po przejęciu błędnej platformy, na środku pojawi się ogr
  • Każda jedna przejęta platforma, to jedne otwarte drzwi pod Kali
  • Kali podczas przejmowania platformy może się do kogoś teleportować i mu przeszkadzać

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Strzelba z precyzyjną konstrukcją
  • PM / Strzelba z precyzyjną konstrukcją
  • Wyrzutnia rakiet / symbol symbol Działo grawitacyjne ikona Działo grawitacyjne Egzotyczna strzelba Ta broń strzela potężnymi impulsami, które odpychają przeciwników, niwelują ich zdolności i nakładają dodatkową wrażliwość na wszelkie obrażenia.

Drugi encounter: Shuro Chi

Strategia

Celem drugiego encountera jest pokonanie Shuro Chi. Aby otworzyć drzwi do encountera, każda osoba w drużynie musi pod nimi stanąć. Po wejściu do tego pomieszczenia, pierwszym krokiem jest oczyszczenie areny z przeciwników. Po pokonaniu przeciwników obok Shuro Chi pojawią się fasole, musicie je podnieść, a następnie wskoczyć na odpowiednie platformy i skierować promień w kierunku osoby po swojej prawej stronie, tworząc wokół Shuro Chi trójkąt. Warto dodać, że trzeba uważać na obrażenia zadawane przez platformy podczas tego procesu.

Po tej mechanice, będziecie w stanie zadać Shuro Chi obrażenia. Jednak konieczne jest zadanie wystarczająco dużych obrażeń przed tym, zanim Shuro Chi wszystkich zabije. Łącznie, będziecie musieli powtórzyć fazę obrażeń sześć razy, po dwie na każdym piętrze.

Na końcu piętra przejdziecie do pomieszczenia z zagadką. Możecie podzielić się na cztery osoby oznaczone numerami od 1 do 4. Rozwiązanie zagadki jest dość proste: trzeba wskoczyć na platformy, których brakuje na ścianie. Czytamy ścianę jak książkę.

Na przykład, jeśli pierwsza pusta platforma znajduje się jako druga od lewej górnej strony, to osoba numer 1 wskakuje na tę platformę, tak samo pozostałe osoby znajdują swoje miejsca, odczytując puste pola. Zagadkę układamy zgodnie z orientacją aktualnej ściany, na której się znajduje się zagadka. Warto pamiętać, że ta sama osoba nie może wskoczyć na tę samą platformę więcej niż raz i musi się zamienić miejscami z innym graczem w razie potrzeby.

Po poprawnym ułożeniu zagadki na trzech ścianach, musicie wykorzystać platformy i wspiąć się na wyższe piętro. Następnie musicie powtórzyć wszystko to samo na dwóch kolejnych piętrach.

Dodatkowe uwagi

  • Zagadka jest podzielona na 9 platform
  • Na środku zagadki warto postawić studnię czarownika
  • Na każdym piętrze jest ograniczony czas na zrobienie zagadki

Proponowany loadout

  • Strzelba z precyzyjną konstrukcją / symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • Strzelba z precyzyjną konstrukcją
  • Miecz z Eager Edge / Wyrzutnia rakiet

Trzeci encounter: Morgeth

Strategia

Celem encountera jest pokonanie Morgetha. Ten encounter zawiera jedną kluczową mechanikę, która polega na podnoszeniu Kul Pochwyconych. Rozpoczynamy go, podnosząc pierwszą Kulę spod Bossa. Drużyna dzieli się na dwie grupy po trzy osoby na każdej stronie. Dwóch graczy zbiera Kule Pochwyconych, a trzeci będzie odpowiedzialny za ratowanie tych, którzy zostaną pochwyceni.

Osoby zbierające Kule Pochwyconych powinny zebrać do dwóch kul, a następnie udać się na środek areny, czekając na moment, gdy Morgeth ich pochwyci. Wtedy osoba z okiem Riven biegnie do pochwyconej osoby i oczyszcza ją klikając umiejętność granatu, przejmuje ona wtedy od niej stacki. Ten proces powtarza się, aż wszystkie Kule Pochwyconych zostaną zebrane. Ostatnia Kula będzie na środku, podobnie jak pierwsza, i po jej podniesieniu rozpoczyna się faza obrażeń.

W trakcie fazy obrażeń można ustawić się na moście lub za plecami Morgetha, ale niezależnie od tego, gdzie stoicie, ważne jest, aby skoncentrować ogień na jego grzbiecie.

Dodatkowe uwagi

  • Po podniesieniu 3 stacków, zginiecie
  • Najbardziej efektywnym podejściem jest, aby jedna osoba zaczęła zbierać 2 stacki buffa, a następnie druga osoba podjęła się tej roli

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / symbol symbol Ksenofag ikona Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją.

Czwarty encounter: Skarbiec

Strategia

Celem encountera jest rozbrojenie skarbca. Na tym encounterze dzielimy się na dwie grupy osób: czytających/biegających i osób zajmujących się oczyszczaniem. Na każdą stronę przypada jedna osoba czytająca i jedna osoba czyszcząca.

Osoby czyszczące zajmują się przede wszystkim zabijaniem przeciwników na swojej arenie oraz eliminowaniem rycerzy, którzy biegną w kierunku mechanizmu skarbca. Osoby czytające ustawiają się na platformach i, zaczynając od osoby na spawnie, czytają swój symbol na środku, potem osoba która ma ten symbol np. po swojej lewej czyta swój symbol z środka itd. Warto zaznaczyć, że to, po której stronie jest symbol, ma znaczenie: prawa strona oznacza „Antumbra”, a lewa strona „Penumbra” ( w skrócie Pen, Ant ).

Najlepiej jest zapisywać Pen/Ant na czacie, na przykład: spawn – Ant, las – Pen, skały – Pen. Po odczytaniu symboli jedna z aren zostanie losowo otwarta, a pozostałe zostaną zamknięte. Osoba czytająca, wchodzi na swoją arenę, zabija rycerza z okiem Riven, a następnie biegnie z okiem na otwartą arenę.

Po podniesieniu oka Riven, otrzymuje się buffa Antumbra lub Penumbra, którego trzeba zdetonować na platformie, na której wcześniej odczytano, czy jest tam Pen czy Ant. Następnie kolejna osoba wchodzi na swoją arenę i powtarza ten proces. Gdy już wszystkie osoby czytające zdetonują swoje buffy, cały cykl trzeba powtórzyć jeszcze dwa razy.

Całą rotację trzeba wykonać trzy razy, a wszystko trzeba robić szybko, ponieważ mechanizm ma ograniczony czas na rozbrojenie.

Dodatkowe uwagi

  • Rycerz, który dojdzie do platformy i przejmie ją spowoduje wipe
  • Osoby czyszczące powinny poinformować osobe biegnącą z okiem która arena jest aktualnie otwarta

Proponowany loadout

  • Strzelba z precyzyjną konstrukcją / Karabin fuzyjny
  • PM / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Wyrzutnia rakiet /  symbol symbol Ksenofag ikona Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją.

Piąty encounter: Riven

Strategia

Są dwie taktyki na pokonanie Riven, na oczy i ser symbol

  • symbol NA SER
  • NA OCZY
Aby rozpocząć to starcie, wszyscy gracze muszą wejść na platformy. Następnie wszyscy razem zlatują w kierunku niebieskiego pomieszczenia. Jeśli w tym niebieskim pomieszczeniu na ciemnym tle po chwili pojawi się cień, pozostajemy w tym pomieszczeniu. Jeśli nie pojawi się cień, wychodzimy z pomieszczenia i podchodzimy do kamienistej ściany naprzeciwko wyjścia z pomieszczenia. Przy niej znajduje się dołączanie, które przeniesie was na na górę.

Następnie biegniemy w prawo i spadamy przez wszystkie piętra, aby dotrzeć na sam dół. Jeśli w naszym pomieszczeniu pojawi się Riven, atakujemy ją w łapę, korzystając na przykład z Miecza lub innego dostępnego oręża, aż do jej pokonania. Chociaż okno na zadanie obrażeń nie jest zbyt duże, ale jest wystarczające, aby móc ją pokonać.

Po pokonaniu Riven przenosicie się do wymiaru Pochwyconych. Tam będziecie musieli wspiąć się na górę, aby wejść do portalu. Po wejściu do portalu, dobijacie Riven, aż będzie. Następnie wchodzicie jej do pyska i na samym końcu niszczycie jej serce.
Po ustawieniu się na platformy i zleceniu na dół, dzielimy się na trzyosobowe drużyny, jedna na pomieszczenie. W jednym z pomieszczeń losowo pojawi się Riven, której trzeba przebić się przez macki lub pysk, a następnie odczytać parę oczu, które się zaświecą ( oczy numerujemy od 1 do 10, licząc je od lewej strony ). Informacje o oczach przekazujemy drugiej drużynie.

Zaraz po tym u drugiej drużyny wychodzi Riven, gdzie rozpoczyna się faza obrażeń. Atakujemy Riven w pysk, przy czym musimy uważać, aby przypadkiem nie zbić żadnego z oczu. W trakcie tej fazy na ekranie pojawi się biała poświata, która jest wskaźnikiem pozostałego czasu do zestrzelenia oczu. W odpowiednim momencie jedna osoba z drużyny musi zestrzelić odpowiednią parę oczu.

Po odczytaniu oczu/fazie obrażeń, musimy aktywować windę, aby dostać się na wyższe piętro. Robimy to w następujący sposób: jedna osoba zabija Pochwyconego Kapitana na górze schodów, podnosi z niego kulę i odczytuje symbol, który widzi na szybie. Druga osoba w tym samym czasie wchodzi za szybę i widzi lokalizacje wszystkich symboli, przekazując informacje osobie z kulą, gdzie znajduje się jej symbol. Następnie osoba z kulą wysadza go na swoim symbolu ( podczas odczytywania symboli, osoba czytająca opisuje je z własnej perspektywy, dlatego ważne jest, aby brać pod uwagę, że np. jej prawe dolne schody to dla osoby z kulą jej lewe dolne schody ).

Po zrobieniu dwóch pięter, używamy windy, aby wrócić do miejsca, w którym rozpoczęliśmy encounter. Tam już, w pełnym składzie, walczymy z Riven. Musimy trzy razy odczytać oczy, a następnie rozpoczyna się faza obrażeń. W trakcie tej fazy musimy zdecydować, czy dobijamy Riven, czy, jeśli wiemy, że nie uda nam się jej pokonać, zestrzelimy oczy i ustawimy się na swoich platformach z początku encountera.

Następnie zlatujemy jeszcze raz i ostatecznie dobijamy Riven, celując w pryszcze na jej mackach. Po jej pokonaniu teleportujemy się do wymiaru Pochwyconych, gdzie będziemy musieli wspiąć się na górę, aby wejść do portalu. Po wejściu do portalu, dobijamy Riven. Na samym końcu wchodzimy jej do pyska, biegniemy do serca i ostatecznie ją dobijamy, niszcząc serce.

Dodatkowe uwagi

  • Zbicie nieprawidłowego oka skutkuje wipe
  • Najlepiej wyznaczyć jedną osobę w pomieszczeniu, która zbija oczy
  • Przebywając w wymiarze Pochwyconych tracicie życie
  • Wystarczy, że jedna osoba w wymiarze Pochwyconych wejdzie do portalu, żeby przenieść całą drużynę

Proponowany loadout

  • Karabin snajperski / symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • PM / Rewolwer
  • Wyrzutnia rakiet / symbol symbol Rozpacz ikona Rozpacz Egzotyczny miecz Zwiększa obrażenia i dodaje symbol przebijanie osłon do wszystkich ataków.

    Zadawanie obrażeń rozkręconymi ostrzami generuje ładunki.

    Dodatkowe ładunki zwiększają obrażenia i odporność na obrażenia przy ciężkich atakach.

Bieg Królowej

Strategia

Ostatni etap, czyli doniesienie serca do Techwiedźm. Jedna losowo wybrana osoba otrzymuje buffa o nazwie „Wybraniec Riven.” Ta osoba musi podnieść serce i biec z nim przed siebie, rozpoczynając odliczanie czasu buffa. Pozostałe osoby muszą trzymać się jej, aby uniknąć śmierci. Warto zaznaczyć, że po zakończeniu odliczania osoba, która trzyma serce oraz osoby w jej pobliżu, zostaną przeniesione do drugiego wymiaru. Dlatego też w momencie zbliżania się końca odliczania należy się oddalić od osoby trzymającej serce.

Następnie serce losowo wybiera kolejną osobę, która musi biec z sercem dalej. W drugim wymiarze pojawią się kule Pochwyconych do przedłużania serca. Trzeba je zebrać, ale pamiętajcie, aby ostatnią kulę podnieść dopiero wtedy, gdy osoba z sercem kończy odliczanie. Pamiętajcie, że tak samo jak na Morgeth’cie, jedna osoba, może podnieść tylko dwie kule.

Biegnijcie tak aż do zakończenia etapu, a następnie zeskakujecie na dół, aby odłożyć serce do Techwiedźm i umieścić w misce na schodach.

Dodatkowe uwagi

  • Czarna podłoga zadaje obrażenia
  • Można użyć Eager edge do przepychania osoby z sercem
  • Przed spadnięciem na końcu biegu upewnij się, że serce nie pochłonie cię w trakcie lotu
  • Kule Pochwyconych zaczynają się pojawiać od jednej, a z każdym kolejnym przedłużeniem pojawia się dodatkowa kula.

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny / PM
  • symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. / Granatnik z konstrukcją falową
  • Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy

Wyzwania

Rytuał przywołania

Wyzwanie pierwszego encountera. Trzeba tu przejąć wszystkie platformy i zabić ogry przed pokonaniem Kali.

Mistrz koloseum

Wyzwanie drugiego encountera. Nikt nie może zostać trafiony przez Shuro Chi jej naładowanym atakiem.

Wieczna walka

Wyzwanie trzeciego encountera. Nie można zabijać małych ogrów.

Wstęp wzbroniony

Wyzwanie czwartego encountera. Wyzwanie czwartego pokoju. Nie można przepuścić żadnego rycerza do środka Skarbca

Siła pamięci

Wyzwanie piątego encountera. Jedna osoba nie może dwa razy strzelić w to samo oko Riven

Tysiąc Głosów

symbol symbol Tysiąc Głosów ikona Tysiąc Głosów Egzotyczny karabin fuzyjny Naładowanie tej broni uwalnia ogromny, nieprzerwany promień śmierci. to ciężki egzotyczny karabin fuzyjny. Ta broń charakteryzuje się zdolnością do wystrzeliwania naładowanej wiązki, która po pewnym czasie eksploduje w miejscu, na które została skierowana.

Lore najazdu

Weszliśmy do Śniącego Miasta, ukrytego w enklawie kieszonkowego wymiaru Przebudzonych. Dowiedzieliśmy się tam o ich największym sekrecie – Riven Tysiąca Głosów, ostatnim z mistycznego gatunku Smoków Życzeń. Istota o nadprzyrodzonej mocy, która może spełniać życzenia. Przez pokolenia jej magia pozwalała Przebudzonym prosperować w ich własnym zakątku kosmosu, ale już nie.

Riven uległa wpływom Pochwyconych, a jej wola, choć pozostała jej własną, stała się zepsuta i zła. Nasza drużyna ogniowa miał za zadanie doprowadzić ją do nieszczęśliwego końca.

Zadanie to nie było jednak łatwe. Musieliśmy najpierw rozbroić dwie Techeuny, Tech-Wiedźmy, a następnie ogra dozorcę strzegącego wejścia do Krypty. Ponadto musieliśmy również złamać zabezpieczenia rajskiego więzienia, jakim była Krypta.

W końcu zmierzyliśmy się ze skorumpowaną Riven i zapieczętowaliśmy jej serce, aby już nigdy nie mogła nikogo skrzywdzić. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, że to pułapka – jej schwytanie było ostatecznym warunkiem spełnienia Ostatniego Życzenia potężnej bogini zła Roju.

Przybyliśmy z dobrymi intencjami, ale ostatecznie pogorszyliśmy sytuację – Śniące Miasto zostało uwięzione w niekończącym się cyklu odnowy i zniszczenia.