O najeździe
Ogród Zbawienia ( Garden of Salvation ) jest to Najazd wydany w dodatku Twierdza Cieni, Najazdu znajduje się głęboko w Czarnym Ogrodzie. Celem Najazdu jest namierzenie sygnału artefaktu i pokonanie Uświęconego Umysłu. Dodatkowo na tym Najeździe możesz zdobyć egzotyczny karabin wiązkowy
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 6
Przeciwnicy:
Kolekcja z najazdu
Boskość Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko czempionom przeciążeniowym. - Bezmyślna wyrocznia
- Wszechwiedzące oko
- Nagroda zeloty
- Starożytna ewangelia
- Prorok zagłady
- Święte pochodzenie
- Narastające odkupienie
- Barwa Starożytny wyznawca
- Emblemat Nieunikniona prawda
- Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu
Modyfikacje z najazdu
Na tym Najeździe możesz zdobyć 8 modyfikacji:
- Kolekcjoner amunicji galwanicznej koszt 1 Energii
- Odporne spętanie koszt 1 Energii
- Galwaniczny zbieracz okróchów koszt 1 Energii
- Obrońca przekaźnika koszt 1 Energii
- Ulepszony kolekcjoner amunicji galwanicznej koszt 3 Energii
- Ulepszone odporne spętanie koszt 3 Energii
- Ulepszony galwaniczny zbieracz okróchów koszt 3 Energii
- Ulepszony obrońca przekaźnika koszt 3 Energii
Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek
Specjalny loot
Barwa – Starożytny obrońca za ukończenie całego Najazdu bez umierania i emblemat – Zanurz się w ciemności za ukończenie Day One.
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym, a drugim encounterem.
Druga ukryta skrzynka znajduje się między trzecim, a czwartym encounterem.
Entrance: Lusterko
Strategia
Entrance polega prostym na dotarciu do pierwszego encountera. Waszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich przeciwników przed portalem, a następnie przejście przez niego i dotarcie do pierwszego encountera.
Dodatkowe uwagi
- Po przekroczeniu portalu, możecie uruchomić zagadkę na
Boskość Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko czempionom przeciążeniowym. , wystarczy tylko odwrócić się i zejść do ukrytego pomieszczenia pod wami. Oczywiście, aby aktywować tę zagadkę, potrzebny jest odpowiedni postęp w zadaniu.
Proponowany loadout
- PM / Karabin fuzyjny
- Granatnik z konstrukcją falową /
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. - Miecz z Eager Edge
Pierwszy encounter: Pogoń
Strategia
Na pierwszym encounterze, musimy otwierać drzwi. Mechanikę otwierania drzwi rozpoczynamy, łącząc wiązkę z kostki w kierunku drzwi. W tym celu trzy osoby stają pomiędzy kostką a drzwiami, tak aby wiązka przebiegała przez nich. Przy pierwszych drzwiach kostka jest już odblokowana, jednak przy kolejnych musimy ją najpierw odblokować, pokonując Hydrę. Aby Hydra się pojawiła, musimy wyeliminować przeciwników w pokoju.
W międzyczasie Harpia będzie co jakiś czas wypluwać „rzygi”, które musimy koniecznie podnosić. Niepodniesienie rzyga przez któregokolwiek gracza skutkuje wipe encountera. Drużyna dzieli się na dwie grupy po trzy osoby. Jedna drużyna pozostaje przy pierwszych drzwiach, podczas gdy druga idzie dalej, aby otworzyć kolejne drzwi. Gdy druga drużyna otworzy swoje drzwi, pierwsza przechodzi do następnego pokoju, aby otworzyć kolejne drzwi, i tak dalej.
Po przejściu przez trzecie drzwi, pozostaną jeszcze ostatnie drzwi do otwarcia. Tak samo jak wcześniej zabijamy Hydrę, ale teraz łączymy trzy kostki ze drzwiami zamiast jednej. Następnie kontynuujecie bieg w kierunku końca encountera, podczas drogi zbierając jeszcze trzy rzygi.
Dodatkowe uwagi
- Spawnują się tutaj czempiony
- Rozpocznij ten encounter od razu, łącząc się z kostką do drzwi, aby nie tracić cennego czasu, ponieważ na tym encounterze czas ma ogromne znaczenie
Proponowany loadout
- Broń na czempiony
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge /
Ksenofag Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją.
Drugi encounter: Obrona przekaźnika
Strategia
Na drugim encounterze, podobnie jak na pierwszym, musimy łączyć się z kostki do przekaźnika, w celu odnowienia buffa. Aby to zrobić, dzielimy się na cztery osoby stojące przy przekaźnikach oraz dwie osoby, które biegają między nimi. Przekaźniki znajdują się na krańcach areny, tak jak na mapie powyżej. Osoby biegające rotują między przekaźnikami 1-2 i 3-4.
Osoby biegające wykonują rotację w celu przedłużenia buffa dla osób przy przekaźnikach, co umożliwia im przebicie się przez tarczę Weksów, którzy próbują przejąć kontrolę nad przekaźnikiem. Ta czynność musi być powtarzana kilkukrotnie, aby osiągnąć sukces.
Dodatkowo, w trakcie postępowania encountera, pojawią się trzy Hydry przy przekaźnikach, które blokują dostęp do kostki przedłużającej buffa. Musimy je szybko pokonać, aby odblokować kostkę. Po tym jak pokonamy Hydry i innych Weksów przy każdym przekaźniku, otworzą się drzwi do wnętrza encountera. Biegniemy na środek pokoju i kontynuujemy to samo co wcześniej, tylko tym razem skupiając się na jednym przekaźniku.
Dodatkowe uwagi
- Spawnują się tutaj czempiony
- Osoba biegająca powinna pomagać osobie która ma Hydry, aby szybciej się z nimi uporać
- Po otworzeniu drzwi do środkowej części encountera, każdy powinnien się połączyć przy łączemiu, aby było więcej osób z buffem
Proponowany loadout
- Broń na czempiony
- granatnik z konstrukcją falową
Ksenofag Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją. / Miecz z Eager edge
Trzeci encounter: Uświęcony Umysł
Strategia
Celem trzeciego encountera jest pokonaniu Harpii. Dzielicie się na dwie trzyosobowe drużyny. Aby rozpocząć fazę zadawania obrażeń, musicie najpierw odłożyć 30 okruchów, które zdobywasz poprzez pokonanie Minotaura z próżniową tarczą, który pojawia się losowo na jednej z czterech stron prowadzących do przekaźników.
Okruchy, które zbierasz, musisz umieścić przy przekaźniku, z którego wylatuje biały promień. Przekaźnik ten, będzie wybrany losowo przez grę, a maksymalna ilość okruchów jakie możesz mieć przy sobie to x10. W momencie, gdy pierwsza drużyna zajmuje się zbieraniem okruchów, druga drużyna przystępuje do wykonywania mechaniki związaną z oczami.
Mechanika z oczami polega na tym, że Harpia leci na jedno z trzech miejsc i „rzyga”. Jedna z osób musi podnieść tego „rzyga”, aby uzyskać buffa, który pozwoli jej zobaczyć, które oczy trzeba zniszczyć. Osoba ta odczytuje, czy są to oczy „in” ( wewnętrzne ) czy „out” ( zewnętrzne ), a dwie pozostałe osoby pomagają zniszczyć odpowiednie oczy.
Ten proces jest powtarzany, aż pierwsza drużyna zbierze 30 okruchów i odłoży je przy przekaźniku. Należy pamiętać, że po podniesieniu buffa od Harpi, masz krótki okres czasu, zanim będziesz mógł go podnieść ponownie, dlatego osoby zajmujące się oczami muszą rotować przy podnoszeniu buffa.
Gdy wszystkie Moty zostaną dostarczone do przekaźnika, wszyscy gracze biegną pod przekaźnik i niszczą Harpii wszystkie jej oczy, aby rozpocząć fazę obrażeń. Jeśli nie uda wam się pokonać Harpii w jednej fazie, całą mechanikę tego encountera trzeba będzie powtórzyć od nowa.
Dodatkowe uwagi
- po rozpoczęciu fazy obrażeń Harpi podejdź trochę do przodu, żeby nie zamkneła się przed wami ściana
- Weks który poświęci się przed konfluksem zabiera 10 okruchów które trzeba na nowo zebrać
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. - PM
- Wyrzutnia rakiet
Czwarty encounter: Uświęcony Umysł
Strategia
Na Bossie, aby rozpocząć fazę obrażeń, konieczne jest wcześniejsze naładowanie dwóch przekaźników, tz. niebieskiego i czerwonego. Przekaźniki można naładować, zbierając i odkładając okruchy od zabitych przeciwników na wyspach, podobnie jak na poprzednim encounterze. Aby dostać się na wyspę, trzeba wejść do portalu, który można aktywować, strzelając w określony punkt na nodze lub ramieniu Bossa. Lewa noga otwiera niebieski portal, a prawe ramię – czerwony.
Drużyna dzieli się na trzy dwuosobowe drużyny. Dwie osoby pozostają przy przekaźnikach, broniąc ich, podczas gdy pozostałe osoby rotują między portalami. Wchodząc w portal po dwie osoby, osoby te zbierają razem 15 okruchów, a następnie po zebraniu informują osobom broniącym przekaźników, aby te zniszczyły punkt na Bossie, który ściąga z powrotem graczy do areny z Bossem. Następnie okruchy muszą zostać odłożone do przekaźnika, po odłożeniu okruchów dostaniecie, który umożliwia przebicie tarczy Weksów, a następnie czyści arenę z tarczowych przeciwników.
Po wyciągnięciu drugiej drużyny z wyspy, otwieracie drugi portal, w którym powtarza się ten sam proces co na poprzedniej wyspie.
Gdy oba przekaźniki zostaną naładowane ( łącznie 30 okruchów na każdym ), pojawi się Hydra, która blokuje kostkę z przekaźnikiem. Po zabicu Hydry, trzeba strzelić w przekaźnik i połączyć się z nim, tak jak na pierwszym encounterze, w trzy osoby, aby połączyć go z Bossem.
Boss aktywuje Krzyż w kolorze przekaźnika, który trzeba połączyć z odpowiednim przekaźnikiem. Po wykonaniu tej łączenia rozpoczyna się faza obrażeń. Boss unosi się w powietrze, a my celujemy w jego biały punkt na brzuchu. Jeśli nie uda się zabić Bossa w jednej fazie, całą mechanikę encountera trzeba będzie powtórzyć.
Dodatkowe uwagi
- Poświęceniu się 3 Weksów pod przekaźnikiem skutkuje wipe’em
- Mając modyfikacje obrońca przekaźników, bijesz większe obrażenia, stojąc pod przekaźnikiem ( modyfikacja się stakuje )
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. - PM
- Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Materiał wideo
Wyzwania
Wyzwanie pierwszego encountera. Wyzwanie polega na tym aby przejść encounter bez zabijania cyklopów.
Wyzwanie drugiego encountera. W tym wyzywaniu chodzi o to aby każdy gracz przedłużał buffa w tym samym momencie.
Wyzwanie trzeciego encountera. Aby ukończyć to wyzwanie musisz zawsze odkładać po 10 okruchów.
Wyzwanie czwartego encountera. To wyzwanie polega na tym aby wpłacić 30 okruchów do jednego przekaźnika w ciągu 10 sekund.
Boskość
Aby zdobyć
Lore najazdu
Nasi Strażnicy zdołali zinfiltrować ukrytą Piramidę w głębinach Księżyca i przywrócić kulisty, czarny artefakt. Ten tajemniczy obiekt zaczął emitować sygnał, który zaprowadził nas do Czarnego Ogrodu. Starożytne miejsce w nieznanej przestrzeni, domena niepoznacnych gatunków czujących robotów znanych jako Kolektyw Weksów.
Weszliśmy do Ogrodu, aby zobaczyć, dokąd zaprowadzi nas sygnał, przemierzając zarośniętą obcą architekturę, walcząc z niekończącymi się falami fanatycznych robotów prowadzonych przez Uświęcony Umysł.
Dowiedzieliśmy się tam o tragicznym losie tych, którzy weszli do Ogrodu przed nami i popadli w zepsucie tego pięknego, ale niebezpiecznego miejsca. Prawdopodobnie po raz pierwszy zaczęliśmy łapać naszego prawdziwego wroga – Ciemność.