Najazd | Poradnik

Ogród Zbawienia

Przez | 8 sierpnia 2023

O najeździe

Ogród Zbawienia ( Garden of Salvation ) jest to Najazd wydany w dodatku Twierdza Cieni, Najazdu znajduje się głęboko w Czarnym Ogrodzie. Celem Najazdu jest namierzenie sygnału artefaktu i pokonanie Uświęconego Umysłu. Dodatkowo na tym Najeździe możesz zdobyć egzotyczny karabin wiązkowy symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym. .

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol Twierdza Cieni symbol Twierdza Cieni Dodatek Z pradawnych Piramid unoszących się nad zamarzniętymi obszarami Europy zrodziła się nowa moc, a pod nimi powstało mroczne imperium. Dołącz do innych Strażników w Destiny 2: Poza Światłem i za wszelką cenę zniszcz imperium, nawet z pomocą samej Ciemności.
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 6
Przeciwnicy: symbol Weksy symbol Weksy Rasa Weksy to cyber-organiczny gatunek, tak stary jak sam Wszechświat. Enigmatyczni i nieprzewidywalni, nieustannie przekształcają planety i inne ciała niebieskie w ogromne maszyny, wrogo nastawieni do każdej formy życia, która stanie im na drodze. Ich technologia jest jedną z najbardziej zaawansowanych, z jakimi kiedykolwiek zetknęła się ludzkość. Umożliwia niesamowite wyczyny inżynierii materiałowej i czasoprzestrzennej, a nawet podróże w czasie.

Kolekcja z najazdu

  • symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym.
  • symbol symbol Bezmyślna wyrocznia
  • symbol symbol Wszechwiedzące oko
  • symbol symbol Nagroda zeloty
  • symbol symbol Starożytna ewangelia
  • symbol symbol Prorok zagłady
  • symbol symbol Święte pochodzenie
  • symbol symbol Narastające odkupienie
  • Barwa Starożytny wyznawca
  • Emblemat Nieunikniona prawda
  • Pełny zestaw pancerza ze slotami na modyfikacje z Najazdu

Modyfikacje z najazdu

Na tym Najeździe możesz zdobyć 8 modyfikacji:

  • Kolekcjoner amunicji galwanicznej koszt 1 Energii
  • Odporne spętanie koszt 1 Energii
  • Galwaniczny zbieracz okróchów koszt 1 Energii
  • Obrońca przekaźnika koszt 1 Energii
  • Ulepszony kolekcjoner amunicji galwanicznej koszt 3 Energii
  • Ulepszone odporne spętanie koszt 3 Energii
  • Ulepszony galwaniczny zbieracz okróchów koszt 3 Energii
  • Ulepszony obrońca przekaźnika koszt 3 Energii

Modyfikacje te dropią tylko z ukrytych skrzynek

Specjalny loot

Barwa – Starożytny obrońca za ukończenie całego Najazdu bez umierania i emblemat – Zanurz się w ciemności za ukończenie Day One.

Tabela lootu z najazdu
Ukryte skrzynki

Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym, a drugim encounterem.

Druga ukryta skrzynka znajduje się między trzecim, a czwartym encounterem.

Entrance: Lusterko

Strategia

Entrance polega prostym na dotarciu do pierwszego encountera. Waszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich przeciwników przed portalem, a następnie przejście przez niego i dotarcie do pierwszego encountera.

Dodatkowe uwagi

  • Po przekroczeniu portalu, możecie uruchomić zagadkę na symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym. , wystarczy tylko odwrócić się i zejść do ukrytego pomieszczenia pod wami. Oczywiście, aby aktywować tę zagadkę, potrzebny jest odpowiedni postęp w zadaniu.

Proponowany loadout

  • PM / Karabin fuzyjny
  • Granatnik z konstrukcją falową / symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut.
  • Miecz z Eager Edge

Pierwszy encounter: Pogoń

Strategia

Na pierwszym encounterze, musimy otwierać drzwi. Mechanikę otwierania drzwi rozpoczynamy, łącząc wiązkę z kostki w kierunku drzwi. W tym celu trzy osoby stają pomiędzy kostką a drzwiami, tak aby wiązka przebiegała przez nich. Przy pierwszych drzwiach kostka jest już odblokowana, jednak przy kolejnych musimy ją najpierw odblokować, pokonując Hydrę. Aby Hydra się pojawiła, musimy wyeliminować przeciwników w pokoju.

W międzyczasie Harpia będzie co jakiś czas wypluwać „rzygi”, które musimy koniecznie podnosić. Niepodniesienie rzyga przez któregokolwiek gracza skutkuje wipe encountera. Drużyna dzieli się na dwie grupy po trzy osoby. Jedna drużyna pozostaje przy pierwszych drzwiach, podczas gdy druga idzie dalej, aby otworzyć kolejne drzwi. Gdy druga drużyna otworzy swoje drzwi, pierwsza przechodzi do następnego pokoju, aby otworzyć kolejne drzwi, i tak dalej.

Po przejściu przez trzecie drzwi, pozostaną jeszcze ostatnie drzwi do otwarcia. Tak samo jak wcześniej zabijamy Hydrę, ale teraz łączymy trzy kostki ze drzwiami zamiast jednej. Następnie kontynuujecie bieg w kierunku końca encountera, podczas drogi zbierając jeszcze trzy rzygi.

Dodatkowe uwagi

  • Spawnują się tutaj symbol czempiony
  • Rozpocznij ten encounter od razu, łącząc się z kostką do drzwi, aby nie tracić cennego czasu, ponieważ na tym encounterze czas ma ogromne znaczenie

Proponowany loadout

  • Broń na symbol czempiony
  • symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. / symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia.
  • Miecz z Eager Edge / symbol symbol Ksenofag ikona Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją.

Drugi encounter: Obrona przekaźnika

Mapa drugiego encountera

Strategia

Na drugim encounterze, podobnie jak na pierwszym, musimy łączyć się z kostki do przekaźnika, w celu odnowienia buffa. Aby to zrobić, dzielimy się na cztery osoby stojące przy przekaźnikach oraz dwie osoby, które biegają między nimi. Przekaźniki znajdują się na krańcach areny, tak jak na mapie powyżej. Osoby biegające rotują między przekaźnikami 1-2 i 3-4.

Osoby biegające wykonują rotację w celu przedłużenia buffa dla osób przy przekaźnikach, co umożliwia im przebicie się przez tarczę Weksów, którzy próbują przejąć kontrolę nad przekaźnikiem. Ta czynność musi być powtarzana kilkukrotnie, aby osiągnąć sukces.

Dodatkowo, w trakcie postępowania encountera, pojawią się trzy Hydry przy przekaźnikach, które blokują dostęp do kostki przedłużającej buffa. Musimy je szybko pokonać, aby odblokować kostkę. Po tym jak pokonamy Hydry i innych Weksów przy każdym przekaźniku, otworzą się drzwi do wnętrza encountera. Biegniemy na środek pokoju i kontynuujemy to samo co wcześniej, tylko tym razem skupiając się na jednym przekaźniku.

Dodatkowe uwagi

  • Spawnują się tutaj symbol czempiony
  • Osoba biegająca powinna pomagać osobie która ma Hydry, aby szybciej się z nimi uporać
  • Po otworzeniu drzwi do środkowej części encountera, każdy powinnien się połączyć przy łączemiu, aby było więcej osób z buffem

Proponowany loadout

  • Broń na symbol czempiony
  • granatnik z konstrukcją falową
  • symbol symbol Ksenofag ikona Ksenofag Egzotyczny karabin fuzyjny Strzela potężną, wybuchającą amunicją. / Miecz z Eager edge

Trzeci encounter: Uświęcony Umysł

Strategia

Celem trzeciego encountera jest pokonaniu Harpii. Dzielicie się na dwie trzyosobowe drużyny. Aby rozpocząć fazę zadawania obrażeń, musicie najpierw odłożyć 30 okruchów, które zdobywasz poprzez pokonanie Minotaura z próżniową tarczą, który pojawia się losowo na jednej z czterech stron prowadzących do przekaźników.

Okruchy, które zbierasz, musisz umieścić przy przekaźniku, z którego wylatuje biały promień. Przekaźnik ten, będzie wybrany losowo przez grę, a maksymalna ilość okruchów jakie możesz mieć przy sobie to x10. W momencie, gdy pierwsza drużyna zajmuje się zbieraniem okruchów, druga drużyna przystępuje do wykonywania mechaniki związaną z oczami.

Mechanika z oczami polega na tym, że Harpia leci na jedno z trzech miejsc i „rzyga”. Jedna z osób musi podnieść tego „rzyga”, aby uzyskać buffa, który pozwoli jej zobaczyć, które oczy trzeba zniszczyć. Osoba ta odczytuje, czy są to oczy „in” ( wewnętrzne ) czy „out” ( zewnętrzne ), a dwie pozostałe osoby pomagają zniszczyć odpowiednie oczy.

Ten proces jest powtarzany, aż pierwsza drużyna zbierze 30 okruchów i odłoży je przy przekaźniku. Należy pamiętać, że po podniesieniu buffa od Harpi, masz krótki okres czasu, zanim będziesz mógł go podnieść ponownie, dlatego osoby zajmujące się oczami muszą rotować przy podnoszeniu buffa.

Gdy wszystkie Moty zostaną dostarczone do przekaźnika, wszyscy gracze biegną pod przekaźnik i niszczą Harpii wszystkie jej oczy, aby rozpocząć fazę obrażeń. Jeśli nie uda wam się pokonać Harpii w jednej fazie, całą mechanikę tego encountera trzeba będzie powtórzyć od nowa.

Dodatkowe uwagi

  • po rozpoczęciu fazy obrażeń Harpi podejdź trochę do przodu, żeby nie zamkneła się przed wami ściana
  • Weks który poświęci się przed konfluksem zabiera 10 okruchów które trzeba na nowo zebrać

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet

Czwarty encounter: Uświęcony Umysł

Strategia

Na Bossie, aby rozpocząć fazę obrażeń, konieczne jest wcześniejsze naładowanie dwóch przekaźników, tz. niebieskiego i czerwonego. Przekaźniki można naładować, zbierając i odkładając okruchy od zabitych przeciwników na wyspach, podobnie jak na poprzednim encounterze. Aby dostać się na wyspę, trzeba wejść do portalu, który można aktywować, strzelając w określony punkt na nodze lub ramieniu Bossa. Lewa noga otwiera niebieski portal, a prawe ramię – czerwony.

Drużyna dzieli się na trzy dwuosobowe drużyny. Dwie osoby pozostają przy przekaźnikach, broniąc ich, podczas gdy pozostałe osoby rotują między portalami. Wchodząc w portal po dwie osoby, osoby te zbierają razem 15 okruchów, a następnie po zebraniu informują osobom broniącym przekaźników, aby te zniszczyły punkt na Bossie, który ściąga z powrotem graczy do areny z Bossem. Następnie okruchy muszą zostać odłożone do przekaźnika, po odłożeniu okruchów dostaniecie, który umożliwia przebicie tarczy Weksów, a następnie czyści arenę z tarczowych przeciwników.

Po wyciągnięciu drugiej drużyny z wyspy, otwieracie drugi portal, w którym powtarza się ten sam proces co na poprzedniej wyspie.

Gdy oba przekaźniki zostaną naładowane ( łącznie 30 okruchów na każdym ), pojawi się Hydra, która blokuje kostkę z przekaźnikiem. Po zabicu Hydry, trzeba strzelić w przekaźnik i połączyć się z nim, tak jak na pierwszym encounterze, w trzy osoby, aby połączyć go z Bossem.

Boss aktywuje Krzyż w kolorze przekaźnika, który trzeba połączyć z odpowiednim przekaźnikiem. Po wykonaniu tej łączenia rozpoczyna się faza obrażeń. Boss unosi się w powietrze, a my celujemy w jego biały punkt na brzuchu. Jeśli nie uda się zabić Bossa w jednej fazie, całą mechanikę encountera trzeba będzie powtórzyć.

Dodatkowe uwagi

  • Poświęceniu się 3 Weksów pod przekaźnikiem skutkuje wipe’em
  • Mając modyfikacje obrońca przekaźników, bijesz większe obrażenia, stojąc pod przekaźnikiem ( modyfikacja się stakuje )

Proponowany loadout

  • symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / Granatnik

Materiał wideo

Wyzwania

Resztki

Wyzwanie pierwszego encountera. Wyzwanie polega na tym aby przejść encounter bez zabijania cyklopów.

Ogniow do łańcucha

Wyzwanie drugiego encountera. W tym wyzywaniu chodzi o to aby każdy gracz przedłużał buffa w tym samym momencie.

Na szczyt

Wyzwanie trzeciego encountera. Aby ukończyć to wyzwanie musisz zawsze odkładać po 10 okruchów.

Od zera do stu

Wyzwanie czwartego encountera. To wyzwanie polega na tym aby wpłacić 30 okruchów do jednego przekaźnika w ciągu 10 sekund.

Boskość

symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym. to Egzotyczny Karabin Wiązkowy, na energetyczny slot. symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym. ma zdolność osłabiania przeciwników o 15% oraz nakładania na nich bańki, która znacznie ułatwia precyzyjne trafienia. Dodatkowo jest skuteczna przeciwko symbol czempionom.

Aby zdobyć symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym. , najpierw musisz rozpocząć odpowiednią serię zadań na Księżycu, a następnie ukończyć Najazd z zagadkami. Jeśli uda ci się poprawnie rozwiązać wszystkie zagadki i pokonać bossa, przed statułą pojawią się dwie skrzynki. W prawej skrzynce znajdziesz symbol symbol Boskość ikona Boskość Egzotyczny karabin wiązkowy Obrażenia otrzymane z tej broni tworzą wokół celu pole, które go osłabia i ogłusza. Skuteczne przeciwko symbol czempionom przeciążeniowym. .

Lore najazdu

Nasi Strażnicy zdołali zinfiltrować ukrytą Piramidę w głębinach Księżyca i przywrócić kulisty, czarny artefakt. Ten tajemniczy obiekt zaczął emitować sygnał, który zaprowadził nas do Czarnego Ogrodu. Starożytne miejsce w nieznanej przestrzeni, domena niepoznacnych gatunków czujących robotów znanych jako Kolektyw Weksów.

Weszliśmy do Ogrodu, aby zobaczyć, dokąd zaprowadzi nas sygnał, przemierzając zarośniętą obcą architekturę, walcząc z niekończącymi się falami fanatycznych robotów prowadzonych przez Uświęcony Umysł.

Dowiedzieliśmy się tam o tragicznym losie tych, którzy weszli do Ogrodu przed nami i popadli w zepsucie tego pięknego, ale niebezpiecznego miejsca. Prawdopodobnie po raz pierwszy zaczęliśmy łapać naszego prawdziwego wroga – Ciemność.