O aktywności
Nawała to 3-osobowa aktywność PVE typu horda dodana w darmowym dodatku – W Stronę Światła, w której gracze muszą bronić ZMO (Zaawansowanego Modułu Obronnego) przed napierającymi falami przeciwników. Podczas walki zbierają złom za pokonanie przeciwników i kończenie fal. Za zebrany złom można nabyć systemy obronne ZMO. Cała aktywność składa się łącznie z 50 fal, czyli 5 serii po 10. W każdej serii na 6-tej fali gracze przechodzą przez portal, w którym muszą przenieść iskrę, aby pokonać minibosa. W ostatniej fali serii, czyli 10-tej, gracze muszą przejść przez portal, aby pokonać bossa. Po pokonaniu bossa 10-tej fali, gracze zostaną przeniesieni w inne miejsce obrony. Samą aktywność można rozegrać na 3 różne sposoby. Pierwszy to playlista, w której jest maksymalnie 10 fal, drugi to pełna wersja aktywności do 50-tej fali, a trzeci, czyli legendarna wersja aktywności, obejmuje 50 fal, gdzie co 10 fal zwiększa się moc przeciwników o +5.
Loot z aktywności
- Karabin Elsie
- Opadająca gilotyna
- Przeprawa na skraj
- Pustelnik
- Niejednomyślny wyrok KZ4
- Następstwo
- Szczyt góry
- Przewrót o północy
- Bijak
- Pobłażliwość
- Ogień hutniczy
- Skowyt Luny
- pancerz za punkty z aktywności
Fale
Większość tego trybu polega na obronie punktu ZMO przed napierającymi przeciwnikami. Strażnicy muszą skutecznie odpierać atakujących oraz od czasu do czasu pozbyć się oznaczonych przeciwników, a także przejąć punkty bądź pozbyć się bossów. Z niektórych przeciwników wypadają rdzenie, które można rzucić w ZMO, aby naprawić uszkodzenia wyrządzone przez przeciwników. Zniszczenie ZMO równa się z porażką i końcem aktywności. Za zabijanie przeciwników, kończenie fal i leczenie ZMO gracze otrzymują złom, który można wykorzystać na zakup bądź ulepszenie systemów obronnych pomagających w obronie punktu. Każdy gracz otrzymuje złom osobno, więc jeden gracz może na przykład kupić wieżyczkę, a drugi ją ulepszyć. Kupowanie i ulepszanie możliwe jest tylko w trakcie specjalnej 30-sekundowej przerwy między falami.
Iskra
Na szóstej fali pojawi się portal do wnętrza piramidy. Tam będziecie musieli wyczyścić pierwsze pomieszczenie z przeciwników, następnie przejść do kolejnego, gdzie będziecie musieli pozbyć się oznaczonych wrogów, a potem podnieść iskrę i przebiec przez korytarz pełen przeciwników, aby odłożyć ją przy niewrażliwym minibossie i go pokonać.
Boss
Na dziesiątej fali pojawi się kolejny portal do wnętrza piramidy, lecz tym razem z innym wyzwaniem. W pierwszym pokoju stanie przed wami boss w towarzystwie swoich oddziałów, którego będziecie musieli pokonać, aby odebrać nagrody za serię fal. Warto dodać, że po pewnym czasie na środku areny pojawi się punkt do przejęcia, który przyzywa wsparcie w postaci wieżyczek, mających wesprzeć was w walce. Dodatkowo, na arenie pojawią się też przeciwnicy, z których będziecie mogli podnieść iskrę i odłożyć ją w punkcie. Umieszczenie iskry w punkcie zadaje bossowi dodatkowe obrażenia.