O lochu
Iglica Obserwatorki ( Spire of the Watcher ) to Loch dodany w sezonie Serafina, znajduje się on na Marsie. Celem Lochu jest zapobiegnięcie zniszczeniu danych Iglicy przez Weksy. Dodatkowo z tego Lochu można wydropić Egzotyczny Łuk
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 3
Przeciwnicy:
Kolekcja z lochu
- Długie ramię
- Lot na manowce
- Graniczne czuwanie
- Karabin Siódmego Serafina
- Rewolwer oficera Siódmego Serafina
- Końcowy horyzont
- Pojazd Ku Zachodowi Słońca
- Emblemat Partycja dybów
- Pełny zestaw pancerza
Specjalny loot
Emblemat – Lot Soterii za ukończenie Lochu samemu bez umierania oraz
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się na skakance między wejściem a pierwszym pokojem.
Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim pokojem w pomieszczeniu gdzie na środku jest Hydra.
Entrance: Przywrócenie mocy
Strategia
W całym lochu obowiązuje specyficzna mechanika dotycząca łączenia kabelków. Aby przystąpić do tego, konieczne jest najpierw zdobycie specjalnego buffa z plamy pozostawionej przez Minotaura. Następnie, wykorzystując tego buffa, należy oddać strzały w guziki przy danym kablu. Łączenie rozpoczyna się od najbardziej oddalonego guzika w stosunku do punktu do którego ma zostać doprowadzone zasilanie w kablach.
Dodatkowe uwagi
- Po połączeniu kabli otworzy się właz w podłodze
- W łączeniu będą przeszkadzali przeciwnicy
- Po bokach mapy spawnują się Cyklopy
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge
Pierwszy encounter: Wejdź na wieżę
Strategia
Cel pierwszego encountera to zdobycie szczytu wieży, a aby to osiągnąć, będziemy musieli pokonać kilka przeszkód. Wspinając się w górę, naszym zadaniem będzie odblokowanie drzwi do wind, które poprowadzą nas na wyższe piętra. Kluczowym etapem tego procesu jest połączenie dwóch kabli na danym piętrze, co umożliwi otwarcie drzwi i skorzystanie z windy.
Ostatecznie, aby osiągnąć cel, będziemy musieli otworzyć okno i wspiąć się przez nie na sam szczyt wieży.
Dodatkowe uwagi
- W łączeniu będą przeszkadzali przeciwnicy
- Dodatkowo w łączeni będą przeszkadzały też Hydry
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager Edge
Drugi encounter: Akelous
Strategia
Naszym głównym celem jest pokonanie Bossa, ale zanim do tego przystąpimy, podobnie jak poprzednio, będziemy musieli połączyć wszystkie kabelki, zaczynając od środka areny i kończąc na jej obrzeżach. W momencie, gdy ostatni kabelek zostanie podłączony, Boss podleci do ostatniego podłączonego kabla, zaczynając tym samym fazę obrażeń.
Jednak przed rozpoczęciem zadawania obrażeń, musimy jeszcze skupić się na zbiciu wszystkich oczu Bossa.
Dodatkowe uwagi
- W łączeniu będą przeszkadzali przeciwnicy
- Im szybciej zbijecie oczy Bossa tym dłużej trwa faza obrażeń
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. / Strzelba z precyzyjną konstrukcją- PM / Strzelba z precyzyjną konstrukcją
- Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Trzeci encounter: Persys
Strategia
Na ostatnim Bossie strzelamy w 5 guzików: 4 na filarach i 1 nad drzwiami Bossa. Następnie łączymy do końca 2 kabelki. Po podłączeniu kabli Boss wejdzie do środka i jednyne co teraz musicie zrobić to ponownie zestrzelić te same 5 guzików co wcześniej i zamknąć go tam. Po chwili drzwi się otworzą i zacznie się faza obrażeń.
W starciu z ostatnim Bossem, konieczne będzie przeprowadzenie kilku kluczowych działań. Przede wszystkim, skupimy się na strzelaniu w pięć guzików: cztery zlokalizowane na filarach oraz jeden umieszczony nad drzwiami prowadzącymi do areny, gdzie znajduje się Boss. Po zniszczeniu tych guzików, naszym następnym krokiem będzie połączenie dwóch kabelków aż do samego końca.
W wyniku tego działania Boss wejdzie do wnętrza. Teraz, aby zakończyć ten etap, wystarczy ponownie zestrzelić te same pięć guzików, które już wcześniej zestrzeliwaliście, a tym samym zamknąć Bossa wewnątrz. Po pewnym czasie drzwi się otworzą i nadejdzie moment fazy obrażeń.
Dodatkowe uwagi
- W łączeniu będą przeszkadzali przeciwnicy
- Dodatkowo spawnują się też dwie Hydry
- Łącznie są 4 źródła w których można zacząć łączenie ale zawsze aktywne są tylko 2
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny /
Wygasła skarbnica Wygasła skarbnica Egzotyczny granatnik Pociski wystrzeliwane z tej broni wywołują skazę na celu lub obszarze wokół miejsca uderzenia. - PM
- Wyrzutnia rakiet/ Granatnik