O lochu
Duchy z Głębi ( Ghosts of the Deep ) to Loch dodany w sezonie Głębi, znajduje się on w Arkologii na Tytanie. Celem Lochu jest przerwanie rytuału, który ma wskrzeszyć Oryxa. Dodatkowo z tego Lochu można wydropić Egzotyczny karabin wiązkowy
Zwróć uwagę:
Wymagany dodatek:
Zalecany poziom mocy: 1945
Drużyna ogniowa: 3
Przeciwnicy:
Kolekcja z lochu
- Epitafium Nowego Pacyfiku
- Nikt nie ocalał
- Śliskie szczęście
- Zimna wygoda
- Pojazd Krnąbrny gospodarz
- Emblemat Królobójstwo
- Pełny zestaw pancerza
Specjalny loot
Emblemat – Sprawa najwyższej wagi za ukończenie Lochu samemu bez umierania oraz
Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym a drugim pokojem.
Druga ukryta skrzynka znajduje się między drugim a trzecim pokojem.
Pierwszy encounter: Rytuał Roju
Strategia
Na pierwszym encounterze naszym zadaniem będzie odłożenie run do ołtarzu, znajdującym się na środku areny. Aby tego dokonać, będziemy musieli najpierw pokonać grupy przeciwników, a na samym końcu stawić czoło strażnikowi Świetlistego Roju. Po likwidacji każdej grupy przeciwników na ziemi pojawi się smuga, prowadząca do kolejnej grupy. Nad grupami przeciwników, będzie widoczna runa, którą będziemy musieli zapamiętać.
Osoba, która wyeliminowała strażnika, otrzyma buffa, którego będzie musiała umieścić pod ołtarzem, na którym znajduje się ta sama runa, co nad wcześniejszymi grupami przeciwników. Dostęp do ołtarzyka blokuje wiedźma, którą trzeba zabić, następnie trzeba użyć umiejętności spojrzenia wgłąb i odłożyć rune. W sumie będziecie musieli umieścić łącznie 4 runy, wykonując opisane kroki.
Dodatkowe uwagi
- Po każdym odłożeniu runa się zmieni
- Na odłożenie runy jest ograniczony czas
- Na całej mapie trzeba uważać na wybuchające ćmy
Proponowany loadout
- PM / Karabin fuzyjny
Ghul Trójcy Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut. /Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Miecz z Eager edge / Karabin maszynowy
Drugi encounter: Ecthar
Strategia
Celem tego encountera jest pokonanie Ecthara, lecz aby osiągnąć ten cel, pierw konieczne musimy zdjąć mu osłonę. Proces ten składa się z kilku kroków.
Najpierw musimy wyeliminować trzech rycerzy oraz ogara, którzy stanowią przeszkodę na drodze. Następnie, korzystając ze zdolności spojrzenia wgłąb, powinniśmy odczytać runy umieszczone na ścianach. Runy te są kluczowe do kolejnych działań.
Po odczytaniu run, zanurkuj pod wodę, gdzie będziesz musiał aktywować zapamiętane wcześniej runy. Aktywacja spowoduje pojawienie się świetlistych wiedźm, z których otrzymamy buffy. Następnie, uzyskane buffy należy umieścić w ołtarzach usytuowanych pod ścianami. Kiedy ostatni buff zostanie odłożony, na środku pojawi się świetlisty rycerz. Po jego pokonaniu, z miejsca, gdzie stał, wyłoni się plama z, której trzeba zbić osłonę Ecthara. Po zbiciu osłony możecie rozpocząć fazę obrażeń.
Dodatkowe uwagi
- W wodzie będzie ścigał was Ecthar, którego trzeba unikać
- Po zbiciu tarczy nie trzeba stać w plamie
- Jeśli nie zabijecie Ecthara na jednej fazie to wszystko trzeba powtórzyć
Proponowany loadout
- Karabin fuzyjny /
Arbalest Arbalest Egzotyczny karabin liniowy Strzela ciężkimi pociskami, które zadają duże obrażenia osłonom nieprzyjaciół. Skuteczne przeciwko czempionom. - PM /
Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. - Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Trzeci encounter: Simmumah Ur-Nokru
Strategia
Głównym celem jest pokonanie Simmumah UR-Nokru, Nekromantki ze Świetlistego Roju. Analogicznie do sytuacji z Ectharem, pierwszym etapem jest zneutralizowanie jej tarczy ochronnej.
Korzystając ze zdolności spojrzenia wgłąb, odkrywamy kluczowe punkty, w których należy stać, podczas zabijania rycerza ( zawsze dostępne są trzy takie punkty ). W odpowiednim miejscu eliminujemy rycerzy, a następnie przemieszczamy się do nowo wyłonionego punktu, gdzie pojawiło się małe kułeczko. Odpowiednio ustawiamy się tak aby w tym kułeczku złapać rune po drodze do punktu, w których zgładziliśmy rycerzy. Ten proces spowoduje pojawienie się kolejnego rycerza. Ten schemat powtarzamy dla dwóch pozostałych lokalizacji.
Kiedy to wykonamy, przekraczamy obszary wody, docieramy do pomieszczeń ze Świetlistymi Strażnikami rozmieszczonymi po bokach areny. W tych pokojach znajdują się runy, które należy zapamiętać. Po pokonaniu Strażników zbieramy ich runy i wracamy na środek areny. Wówczas, korzystając z aktywnego spojrzenia wgłąb, umieszczamy runy w odpowiednich miejscach. Gdy trzy runy zostaną odłożone, wybieramy jeden z trzech wcześniej wyznaczonych punktów, zdejmujemy tarczę Bossa i przechodzimy do fazy obrażeń.
Dodatkowe uwagi
- Trzeba uważać na zmasowany atak typu ćmy od Bossa
- buffa ze Strażnika można odłożyć tylko wtedy gdy spojrzenie wgłąb jest aktywne
- po zbiciu tarczy Bossowi nie trzeba więcej stać w miejscu w, którym zbijaliście tarczę
Proponowany loadout
Brzemię Izanagiego Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu. /Arbalest Arbalest Egzotyczny karabin liniowy Strzela ciężkimi pociskami, które zadają duże obrażenia osłonom nieprzyjaciół. Skuteczne przeciwko czempionom. - PM
- Wyrzutnia rakiet / Granatnik
Materiał wideo
Nawigator
Lore lochu
Tłem fabularnym lochu Duchy z Głębi jest próba wskrzeszenia Oryxa, Pochwyconego Króla. Ten desperacki krok ze strony Świetlistego Roju wynika z braku faktycznego przywódcy, który mógłby zastąpić Savathun, Królową Wiedźmę. Nurkując w głębiny i powstrzymując Simmumah, skutecznie powstrzymujemy ten odłam Roju przed wskrzeszeniem jednego z naszych największych wrogów.