Loch | Poradnik

Uścisk Zachłanności

Przez | 9 sierpnia 2023

Uścisk Zachłanności ( Grasp of Avarice ) to Loch dodany w pakiecie 30 lecia Bungie, znajduje się on w Kosmodromie na Ziemi. Celem Lochu jest zbadanie niesławnej Jaskini Łupów. Dodatkowo w tym Lochu można zdobyć egzotyczną wyrzutnię rakiet symbol symbol Gjallarhorn ikona Gjallarhorn Egzotyczna wyrzutnia rakiet Wystrzelone pociski rozdzielają się na samonaprowadzające pociski klasterowe po detonacji. .

symbol Zwróć uwagę:

Wymagany dodatek: symbol 30-lecie Bungie symbol 30-lecie Bungie Dodatek Świętuj 30. rocznicę Bungie z nowym lochem, egzotyczną wyrzutnią rakiet Gjallarhorn, zestawem pancerza Ciernia oraz arsenałem broni, sprzętu i przedmiotów kosmetycznych inspirowanych przeszłością Bungie.
Zalecany poziom mocy: symbol 1945
Drużyna ogniowa: symbol 3
Przeciwnicy: symbol Upadli symbol Upadli Rasa Upadli, znani jako Eliksni, to pozostałości potężnej cywilizacji z planety Riis, która kwitła pod łaską Wędrowca, dopóki Czarna Flota nie spowodowała apokalipsy. Po wielu stuleciach Upadli ponownie odnaleźli Wędrowca w Układzie Słonecznym. Chcąc odzyskać swoją chwałę, Eliksni postanowili zbadać nowo odkryty Układ Słoneczny i rozpocząć wojnę przeciwko ludzkości, próbując odzyskać kontrolę nad „Wielką Maszyną”.

Kolekcja z lochu

  • symbol symbol symbol Eyasluna
  • symbol symbol Matador 64
  • symbol symbol Spojrzenie tysiąca jardów
  • symbol symbol Bohater wieków
  • Pojazd Chyżogjallar
  • Emblemat Absolutnie przeklęte
  • Pełny zestaw pancerza

Specjalny loot

Emblemat – Pirackie ambicje za ukończenie Lochu samemu bez umierania oraz symbol symbol Gjallarhorn ikona Gjallarhorn Egzotyczna wyrzutnia rakiet Wystrzelone pociski rozdzielają się na samonaprowadzające pociski klasterowe po detonacji. za ukończenie egzotycznego zlecenia.

Tabela lootu z lochu
Ukryte skrzynki

Pierwsza ukryta skrzynka znajduje się między entrance  a pierwszym encounterem.

Druga ukryta skrzynka znajduje się między pierwszym a drugim encounterem pod koniec wyścigu z czasem.

Entrance: Jaskinia

Strategia

Entrance prezentuje mechanikę obowiązującą w całym lochu, czyli zbieranie engramów i ich odkładanie przy kryształach. Aby to osiągnąć, wystarczy zebrać odpowiednią ilość engramów od pokonanych przeciwników, a następnie podejść do kryształu i je tam odłożyć. Po zakończeniu tego etapu, celem będzie dotarcie do pierwszego encountera, po drodze będą na ciebie czekały różne pułapki i zagadki. Przykładowe zagadki obejmować będą aktywowanie właściwych dźwigni czy otwieranie drzwi szczelając w pralki za pomocą działa Upadłych.

Dodatkowe uwagi

  • Podniesienie engramu odświeża czas do zniknięcia noszonych engramów
  • Działo trzeba naładować do trzech przed wybuchem w pralce ( przytrzymaj przycisk od strzelania i puść go dopiero gdy usłyszysz, że działo naładowało się do trzech )

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • symbol symbol Słoneczny Strzał Słoneczny Strzał Egzotyczny rewolwer Ta broń strzela eksplodującymi pociskami i podświetla cele, które otrzymują od niej obrażenia. / symbol symbol Ghul Trójcy ikona Ghul Trójcy Egzotyczny łuk Wystrzeliwuje strzałę, która rozdwaja się przy wypuszczeniu. Tak przycelowanie, jak i pełne naciągnięcie łuku zmniejszają rozrzut.
  • Miecz z Eager Edge

Pierwszy encounter: Phry’Zhia

Strategia

Podczas pierwszego encountera staniemy w obliczu konieczności pokonania ogra. Podobnie jak wcześniej, naszym zadaniem będzie zebranie odpowiedniej liczby engramów oraz ich odłożeniu pod kryształem, aby zdjąć tarczę ogra. Przeciwnicy z engramami ukryci będą za drzwiami po lewej i prawej stronie mapy. Aby odblokować dostęp do tych obszarów, będziemy musieli zdobyć działo Upadłych, znajdujące się u przeciwnika na końcu areny. Następnie, trzymając przycisk strzelania, oddajemy strzał w pralkę nad drzwiami i trzymamy guzik wciśnięty dopóki rakieta nie naładuje się do trzech.

Zbieracie engramy, odkładacie je pod kryształem, a następnie powtarzacie to samo po drugiej stronie areny ( zbieracie engramy, aż tarcza ogra zostanie zdjęta ). Gdy tarcza zostanie zdjęta, będziecie mieli ograniczony czas na zadanie mu obrażeń. Gdy czas się skończy, cały proces trzeba będzie powtórzyć od nowa.

Dodatkowe uwagi

  • Podniesienie engramu odświeża czas do zniknięcia noszonych engramów
  • Działo Upadłych zawsze wylatuje z upadłeko na końcu areny

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny / symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / Granatnik

Wyścig z czasem

Strategia

Ten fragment lochu polega na dotarciu do końca trasy tak szybko, jak to możliwe, zanim upłynie czas do wybuchu bomb. W trakcie podróży będziemy zobligowani do rozbrajania bomb, wjeżdżając w nie, oraz dodatkowo, przedłużać czas do detonacji za pomocą ukrytych guzików. Aby aktywować te guziki, wystarczy przetrzeć się obok nich przy pomocy wróbla.

Dodatkowe uwagi

  • Przez bombę wystarczy tylko przejechać, nie trzeba się zatrzymywać

Proponowany loadout

  • bez znaczenia

Drugi encounter: Zatopione legowisko

Strategia

Podczas drugiego encountera konieczne będzie zniszczenie bariery Upadłych. Dzięki odpowiedniemu ustawieniu wyrzutni i wykorzystaniu działa, będziecie w stanie przechodzić między arenami. W tym zadaniu kluczowe będzie zlokalizowanie serwitorów, zdobycie engramów w celu zdjęcia ich tarcz, pokonanie serwitorów oraz wystrzelenie ich zwłok poprzez wyrzutnię w punkty przy barierze.

Po zlikwidowaniu bariery, następnym krokiem będzie ustawienie wyrzutni na środku i skorzystanie z niej, aby wznieść się do następnego encountera.

Dodatkowe uwagi

  • Podniesienie engramu odświeża czas do zniknięcia noszonych engramów
  • Serwitory na arenach spawnują się losowo

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny
  • PM
  • Miecz z Eager Edge / Karabin maszynowy

Trzeci encounter: Avarokk Chciwy

Strategia

Starcie z Bossem przypomina bardzo mechanikę walki z ogrem. Najpierw będziemy musieli zdobyć działo, a następnie naładować je w pralce i podnieść engramy, które wylecą. Po umieszczeniu engramów pod kryształem, rozpocznie się faza obrażeń.

Dodatkowo, na arenie z Bossem wyjdą dwa tankowne moby. Konieczne będzie ich pokonanie przed atakowaniem samego Bossa.

Dodatkowe uwagi

  • Podniesienie engramu odświeża czas do zniknięcia noszonych engramów
  • Działo trzeba naładować do trzech przed wybuchem w pralce ( przytrzymaj przycisk od strzelania i puść go dopiero gdy usłyszysz, że działo naładowało się do trzech )

Proponowany loadout

  • Karabin fuzyjny / symbol symbol Brzemię Izanagiego ikona Brzemię Izanagiego Egzotyczny karabin snajperski Przytrzymanie przeładowania zużywa magazynek i ładuje nabój o większych obrażeniach i zasięgu.
  • PM
  • Wyrzutnia rakiet / Granatnik

Materiał wideo

Gjallarhorn

symbol symbol Gjallarhorn ikona Gjallarhorn Egzotyczna wyrzutnia rakiet Wystrzelone pociski rozdzielają się na samonaprowadzające pociski klasterowe po detonacji. to egzotyczna Wyrzutnia rakiet. Wystrzelony z niej pocisk po uderzeniu w cel rozpryskuje się na kilka mniejszych pocisków, które namierzają cel i do niego lecą. Dodatkowo wystrzelenie z symbol symbol Gjallarhorn ikona Gjallarhorn Egzotyczna wyrzutnia rakiet Wystrzelone pociski rozdzielają się na samonaprowadzające pociski klasterowe po detonacji. daje sojusznikom buffa do każdej legendarnej Wyrzutni rakiet.