
Szklany Skarbiec
Błąd podczas ładowania elementu to najazd wydany pierwszy raz w Destiny 1 i zreamasterowany do Destiny 2 w sezonie 14, znajduje się on na planecie Wenus, do której w Destiny 2 nie mamy dostępu. Dodatkowo z tego najazdu jest szansa na wydropienie Egzotycznego Karabinu Fuzyjnego Błąd podczas ładowania elementu.
Zwróć uwagę
- Zalecany Poziom mocy:
1955
- Druzyna ogniowa:
6 | dobieranie wył.
- Przeciwnicy: Błąd podczas ładowania elementu
Kolekcja
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Pancerz z miejscem na modyfikacje z najazdu
Modyfikacje
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
Specjalne łupy
Barwa Błąd podczas ładowania elementu za ukończenie całego Najazdu bez umierania i emblemat Błąd podczas ładowania elementu za ukończenie najazdu w 24 godziny od premiery w trybie wyzwania.
Tabela łupu z najazdu
Ukryte skrzynki
Dodatkowa skrzynka na Gorgonach
Wejście: Iglica

Strategia
Na wejściu musicie podjąć się zadania podniesienia iglicy, poprzez aktywowanie wszystkich platform jednocześnie. Kluczowym elementem tego wyzwania jest utrzymanie platform w ciągłej aktywności i ochrona ich przed minotaurami, które po wejściu na platformę dezaktywują ją. Warto zaznaczyć, że na entrance pojawiają się również cyklopy.
Dodatkowe uwagi
- Tylko minotaury dezaktywują plejty.
- Minotaury spawnują się na zmianę raz po jednej raz po drugiej stronie.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Pierwsza potyczka: Konfluks

Strategia
Pierwszy encounter wymaga obrony konfluksów przed przeciwnikami. Encounter ten jest podzielony na trzy sekcje: lewą, środkową i prawą. Najskuteczniej jest, gdy dwie osoby zajmują się każdą ze stron. Rozpoczynacie z jednym konfluksem, a w miarę postępu encountera, pojawią się kolejne. Każdy konfluks jest atakowany przez wywern i przeciążeniowych czempionów.
Dodatkowo, jeśli nie zachowacie ostrożności, możecie przypadkowo wdepnąć w płyn Weksów, który pojawia się po zabicu fanatyka. W takim przypadku, aby się uratować, musisz wejść w obszar wyznaczony na środku pokoju, który cię oczyści ( można to zrobić tylko trzy razy, warto dodać, że wielu graczy może wejść w ten obszar jednocześnie ). Nałożony płyn doprowadzi was do śmierci, gdy Templar wystrzeli falę.
Dodatkowe uwagi
- Po obu stronach mapy spawnują się snajperzy.
- Trzeba uważać na płyn z fanatyków.
- Na arenie pojawiają się barierowe i przeciążeniowe czempiony.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Druga potyczka: Wyrocznia

Strategia
Mechanika tego encountera opiera się na zbijaniu wyroczni w określonej kolejności. Wyrocznie muszą być zniszczone w dokładnie takiej kolejności, w jakiej się pojawiły. Pojawiają się one w siedmiu z góry ustalonych miejscach. Docelowo musicie zniszczyć siedem wyroczni, ale pojawiają się one stopniowo, począwszy od jednej, aż do maksymalnie siedmiu. Na przykład, w pierwszej fazie pojawi się jedna wyrocznia, w drugiej dwie, w trzeciej trzy, i tak dalej, aż do siedmiu.
Jeśli ktokolwiek z was popełni błąd w kolejności niszczenia wyroczni, cała drużyna zostanie obarczona debuffem, podobnie jak w poprzednim pokoju, i będziecie musieli oczyścić się na środku pokoju w wyznaczonym obszarze ( wszyscy wchodzicie jednocześnie w ten obszar ).
Dodatkowe uwagi
- Po obu stronach mapy spawnują się snajperzy.
- Wyrocznie wypadało by zbijać w miarę szybko, bo na zbicie jest ograniczony czas.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Trzecia potyczka: Templariusz

Strategia
Na tym encounterze musicie stawić czoła Templarowi. Aby rozpocząć walkę, będziecie musieli najpierw zniszczyć trzy wyrocznie i jednocześnie ładować relikt, który po pełnym naładowaniu pozwoli zniszczyć tarczę Templara. Osoba, która posiada relikt, będzie odpowiedzialna za otwarcie tarczy i jednocześnie powstrzymanie teleportacji Templara, wchodząc w wyznaczony okrąg, który może pojawiać się w różnych częściach mapy. Ten okrąg co jakiś czas będzie pojawiał się w innym miejscu, a zadaniem osoby z reliktem będzie szybkie dotarcie do niego i utrzymanie się w nim, aż pojawi się kolejny.
Dodatkowe uwagi
- Fazę obrażeń najbezpieczniej robić ze schodów przy fladze, albo z półki po lewej stronie schodów.
- Po teleportacji Templar ponownie nakłada na siebie tarczę.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Czwarta potyczka: Strażnicy

Strategia
Na czwartym encounterze będziecie musieli skoordynować rotację reliktem między portalami. Najlepiej rozpocząć od podziału na dwie grupy: dwie osoby będą bronić portalów, a cztery będą rotować między nimi.
Na początku celem jest przejęcie dwóch portali: Mars (lewy) i Wenus (prawy). Następnie, dwie osoby z grupy rotującej wejdą do każdego portalu, a jedna z osób rotujących która została zabierze relikt. Osoba z reliktem czeka na informację od osób w portalach odnośnie pojawienia się Pretorianina, czyli minotaura z tarczą. Kiedy osoba z reliktem otrzyma taką informację, natychmiast biegnie do portalu, gdzie pojawił się Pretorianin, i eliminuje go przy użyciu reliktu. Następnie przekazuje relikt drugiej osobie w portalu, która wychodzi z niego, aby oddać relikt osobie rotującej, która na niego czeka.
Potem rotacja między portalami staje się stała, nie ma już potrzeby informowania o pojawieniu się Pretorianina. Rotujecie między Marsem a Wenus na zmianę. Kontynuujecie tę rotację, dopóki nie skończą się w portalach przeciwnicy. Dodatkowo, osoby odpowiedzialne za obronę portali będą musiały co jakiś czas zabić strażnika bramy, który blokuje portale. Pojawia się on na środku areny.
Jeśli przeciwnicy w portalach się skończą, wszyscy opuszczają portale i przechodzą na środek areny, aby obronić ją przed przeciwnikami. Osoba z reliktem będzie musiała zajmować się eliminacją Pretorianów, podczas gdy pozostałe osoby koncentrują się na zwalczaniu innych wrogów.
Dodatkowe uwagi
- W portalach poza Pretorianami będą pojawiać się też Wywerny.
- Po upuszczeniu reliktu jest 10 sekund na podniesienie go.
- Upuszczenie reliktu za mapę / nie podniesienie go po upuszczeniu będzie skutkowało wipe.
- Na końcu przy obronie areny pojawią się także 3 Wywerny.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Piąta potyczka: Atheon

Strategia
W walce z Bossem, podobnie jak na poprzednim encounterze, konieczne będzie przejęcie portali. Jednak w tym przypadku nie będzie już ustalonej rotacji ani wyznaczonych graczy do portali. Po pewnym czasie, Boss sam przeniesie do portalu trzy losowe osoby. Ci gracze będą musieli podnieść relikt w portalu i co jakiś czas”czyścić się” ( naciskając „C” na PC ), ponieważ będzie na nich nakładał się debuff, który zmniejsza pole widzenia.
W tym samym czasie gracze, którzy nie zostali przeniesieni, muszą przekazywać informacje o wyroczniach tym, którzy znajdują się w portalu. Boss będzie wyświetlał wyrocznie nad swoją głową, a informacje te można przekazywać na różne sposoby, na przykład, górne trzy wyrocznie to „123”, a dolne trzy to „456”, lub „lewo daleko”, „lewo blisko”, „daleki środek”. Te informacje wraz z kolejnością pojawiania się wyroczni muszą zostać przekazane do graczy w portalu, którzy muszą zestrzelić wyrocznie zgodzie z otrzymanymi instrukcjami. W portalu jednocześnie pojawia się 6 wyroczni, ale tylko 3 z nich trzeba zestrzelić. Ten proces trzeba powtórzyć 3 razy, a następnie gracze w portalu muszą opuścić go i oczyścić się przy pomocy reliktu.
Osoby, które nie zostaną przeniesione do portalu, powinny upewnić się, że portal jest przez nich przejęty. Po skutecznym zestrzeleniu wszystkich wyroczni, rozpocznie się faza obrażeń, w której po prostu atakujecie bossa. Jeśli nie uda wam się go pokonać na jedną fazę, całą mechanikę trzeba powtórzyć od nowa.
Dodatkowe uwagi
- Po upuszczeniu reliktu jest 10 sekund na podniesienie go.
- Upuszczenie reliktu za mapę / nie podniesienie go po upuszczeniu będzie skutkowało wipe.
- Podczas fazy obrażeń jest zwiększona regeneracja zdolności i można wykorzystać np. granaty fuzyjne do zadawania obrażeń.
- Osoba z reliktem na fazie obrażeń może go na jakiś czas upuszczać i strzelać w Bossa ale nie może zapomnieć, że ma 10 sekund na podniesienie go.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Materiał wideo
Wyzwania
Poczekaj na to
Jedna wyrocznia dla ciebie
Zejść mu z drogi
Nieznajomi w czasie
Refren zespołowy
Mitoklasta Weksów
Błąd podczas ładowania elementu to egzotyczny karabin fuzyjny na energetyczny slot. Broń ta jest o tyle ciekawa, że jest Karabinem fuzyjnym a strzela jak karabin automatyczny. Po naładowaniu jej poprzez zabójstwa można przejść w tryb przypominający karabin liniowy. Dodatkowo do tej broni możesz zdobyć katalizator robiąć zagadki w najeździe.