AktualnościNajazdyLochyAktywnościBuildyInne
Szklany Skarbiec
Hej! Wygląda na to, że ten artykuł nie był aktualizowany przez ponad 3 miesiące. Sprawdź, czy informacje są wciąż aktualne!

Szklany Skarbiec

Błąd podczas ładowania elementu to najazd wydany pierwszy raz w Destiny 1 i zreamasterowany do Destiny 2 w sezonie 14, znajduje się on na planecie Wenus, do której w Destiny 2 nie mamy dostępu. Dodatkowo z tego najazdu jest szansa na wydropienie Egzotycznego Karabinu Fuzyjnego Błąd podczas ładowania elementu.

Zwróć uwagę

  • Zalecany Poziom mocy: Moc1955
  • Druzyna ogniowa: Fireteam6 | dobieranie wył.
  • Przeciwnicy: Błąd podczas ładowania elementu

Kolekcja

  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Pancerz z miejscem na modyfikacje z najazdu

Modyfikacje

  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu

Specjalne łupy

Barwa Błąd podczas ładowania elementu za ukończenie całego Najazdu bez umierania i emblemat Błąd podczas ładowania elementu za ukończenie najazdu w 24 godziny od premiery w trybie wyzwania.

Tabela łupu z najazdu

Ukryte skrzynki

Dodatkowa skrzynka na Gorgonach

Wejście: Iglica

Wejście

Strategia

Na wejściu musicie podjąć się zadania podniesienia iglicy, poprzez aktywowanie wszystkich platform jednocześnie. Kluczowym elementem tego wyzwania jest utrzymanie platform w ciągłej aktywności i ochrona ich przed minotaurami, które po wejściu na platformę dezaktywują ją. Warto zaznaczyć, że na entrance pojawiają się również cyklopy.

Dodatkowe uwagi

  • Tylko minotaury dezaktywują plejty.
  • Minotaury spawnują się na zmianę raz po jednej raz po drugiej stronie.

Proponowany loadout

  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu

Pierwsza potyczka: Konfluks

Konfluks

Strategia

Pierwszy encounter wymaga obrony konfluksów przed przeciwnikami. Encounter ten jest podzielony na trzy sekcje: lewą, środkową i prawą. Najskuteczniej jest, gdy dwie osoby zajmują się każdą ze stron. Rozpoczynacie z jednym konfluksem, a w miarę postępu encountera, pojawią się kolejne. Każdy konfluks jest atakowany przez wywern i przeciążeniowych czempionów.

Dodatkowo, jeśli nie zachowacie ostrożności, możecie przypadkowo wdepnąć w płyn Weksów, który pojawia się po zabicu fanatyka. W takim przypadku, aby się uratować, musisz wejść w obszar wyznaczony na środku pokoju, który cię oczyści ( można to zrobić tylko trzy razy, warto dodać, że wielu graczy może wejść w ten obszar jednocześnie ). Nałożony płyn doprowadzi was do śmierci, gdy Templar wystrzeli falę.

Dodatkowe uwagi

  • Po obu stronach mapy spawnują się snajperzy.
  • Trzeba uważać na płyn z fanatyków.
  • Na arenie pojawiają się barierowe i przeciążeniowe czempiony.

Proponowany loadout

  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu

Druga potyczka: Wyrocznia

Wyrocznia

Strategia

Mechanika tego encountera opiera się na zbijaniu wyroczni w określonej kolejności. Wyrocznie muszą być zniszczone w dokładnie takiej kolejności, w jakiej się pojawiły. Pojawiają się one w siedmiu z góry ustalonych miejscach. Docelowo musicie zniszczyć siedem wyroczni, ale pojawiają się one stopniowo, począwszy od jednej, aż do maksymalnie siedmiu. Na przykład, w pierwszej fazie pojawi się jedna wyrocznia, w drugiej dwie, w trzeciej trzy, i tak dalej, aż do siedmiu.

Jeśli ktokolwiek z was popełni błąd w kolejności niszczenia wyroczni, cała drużyna zostanie obarczona debuffem, podobnie jak w poprzednim pokoju, i będziecie musieli oczyścić się na środku pokoju w wyznaczonym obszarze ( wszyscy wchodzicie jednocześnie w ten obszar ).

Dodatkowe uwagi

  • Po obu stronach mapy spawnują się snajperzy.
  • Wyrocznie wypadało by zbijać w miarę szybko, bo na zbicie jest ograniczony czas.

Proponowany loadout

  • Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu

Trzecia potyczka: Templariusz

Templariusz

Strategia

Na tym encounterze musicie stawić czoła Templarowi. Aby rozpocząć walkę, będziecie musieli najpierw zniszczyć trzy wyrocznie i jednocześnie ładować relikt, który po pełnym naładowaniu pozwoli zniszczyć tarczę Templara. Osoba, która posiada relikt, będzie odpowiedzialna za otwarcie tarczy i jednocześnie powstrzymanie teleportacji Templara, wchodząc w wyznaczony okrąg, który może pojawiać się w różnych częściach mapy. Ten okrąg co jakiś czas będzie pojawiał się w innym miejscu, a zadaniem osoby z reliktem będzie szybkie dotarcie do niego i utrzymanie się w nim, aż pojawi się kolejny.

Dodatkowe uwagi

  • Fazę obrażeń najbezpieczniej robić ze schodów przy fladze, albo z półki po lewej stronie schodów.
  • Po teleportacji Templar ponownie nakłada na siebie tarczę.

Proponowany loadout

  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu

Czwarta potyczka: Strażnicy

Strażnicy

Strategia

Na czwartym encounterze będziecie musieli skoordynować rotację reliktem między portalami. Najlepiej rozpocząć od podziału na dwie grupy: dwie osoby będą bronić portalów, a cztery będą rotować między nimi.

Na początku celem jest przejęcie dwóch portali: Mars (lewy) i Wenus (prawy). Następnie, dwie osoby z grupy rotującej wejdą do każdego portalu, a jedna z osób rotujących która została zabierze relikt. Osoba z reliktem czeka na informację od osób w portalach odnośnie pojawienia się Pretorianina, czyli minotaura z tarczą. Kiedy osoba z reliktem otrzyma taką informację, natychmiast biegnie do portalu, gdzie pojawił się Pretorianin, i eliminuje go przy użyciu reliktu. Następnie przekazuje relikt drugiej osobie w portalu, która wychodzi z niego, aby oddać relikt osobie rotującej, która na niego czeka.

Potem rotacja między portalami staje się stała, nie ma już potrzeby informowania o pojawieniu się Pretorianina. Rotujecie między Marsem a Wenus na zmianę. Kontynuujecie tę rotację, dopóki nie skończą się w portalach przeciwnicy. Dodatkowo, osoby odpowiedzialne za obronę portali będą musiały co jakiś czas zabić strażnika bramy, który blokuje portale. Pojawia się on na środku areny.

Jeśli przeciwnicy w portalach się skończą, wszyscy opuszczają portale i przechodzą na środek areny, aby obronić ją przed przeciwnikami. Osoba z reliktem będzie musiała zajmować się eliminacją Pretorianów, podczas gdy pozostałe osoby koncentrują się na zwalczaniu innych wrogów.

Dodatkowe uwagi

  • W portalach poza Pretorianami będą pojawiać się też Wywerny.
  • Po upuszczeniu reliktu jest 10 sekund na podniesienie go.
  • Upuszczenie reliktu za mapę / nie podniesienie go po upuszczeniu będzie skutkowało wipe.
  • Na końcu przy obronie areny pojawią się także 3 Wywerny.

Proponowany loadout

  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu

Piąta potyczka: Atheon

Atheon

Strategia

W walce z Bossem, podobnie jak na poprzednim encounterze, konieczne będzie przejęcie portali. Jednak w tym przypadku nie będzie już ustalonej rotacji ani wyznaczonych graczy do portali. Po pewnym czasie, Boss sam przeniesie do portalu trzy losowe osoby. Ci gracze będą musieli podnieść relikt w portalu i co jakiś czas”czyścić się” ( naciskając „C” na PC ), ponieważ będzie na nich nakładał się debuff, który zmniejsza pole widzenia.

W tym samym czasie gracze, którzy nie zostali przeniesieni, muszą przekazywać informacje o wyroczniach tym, którzy znajdują się w portalu. Boss będzie wyświetlał wyrocznie nad swoją głową, a informacje te można przekazywać na różne sposoby, na przykład, górne trzy wyrocznie to „123”, a dolne trzy to „456”, lub „lewo daleko”, „lewo blisko”, „daleki środek”. Te informacje wraz z kolejnością pojawiania się wyroczni muszą zostać przekazane do graczy w portalu, którzy muszą zestrzelić wyrocznie zgodzie z otrzymanymi instrukcjami. W portalu jednocześnie pojawia się 6 wyroczni, ale tylko 3 z nich trzeba zestrzelić. Ten proces trzeba powtórzyć 3 razy, a następnie gracze w portalu muszą opuścić go i oczyścić się przy pomocy reliktu.

Osoby, które nie zostaną przeniesione do portalu, powinny upewnić się, że portal jest przez nich przejęty. Po skutecznym zestrzeleniu wszystkich wyroczni, rozpocznie się faza obrażeń, w której po prostu atakujecie bossa. Jeśli nie uda wam się go pokonać na jedną fazę, całą mechanikę trzeba powtórzyć od nowa.

Dodatkowe uwagi

  • Po upuszczeniu reliktu jest 10 sekund na podniesienie go.
  • Upuszczenie reliktu za mapę / nie podniesienie go po upuszczeniu będzie skutkowało wipe.
  • Podczas fazy obrażeń jest zwiększona regeneracja zdolności i można wykorzystać np. granaty fuzyjne do zadawania obrażeń.
  • Osoba z reliktem na fazie obrażeń może go na jakiś czas upuszczać i strzelać w Bossa ale nie może zapomnieć, że ma 10 sekund na podniesienie go.

Proponowany loadout

  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
  • Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu

Materiał wideo

Wyzwania

Poczekaj na to

Jedna wyrocznia dla ciebie

Zejść mu z drogi

Nieznajomi w czasie

Refren zespołowy

Mitoklasta Weksów

Błąd podczas ładowania elementu to egzotyczny karabin fuzyjny na energetyczny slot. Broń ta jest o tyle ciekawa, że jest Karabinem fuzyjnym a strzela jak karabin automatyczny. Po naładowaniu jej poprzez zabójstwa można przejść w tryb przypominający karabin liniowy. Dodatkowo do tej broni możesz zdobyć katalizator robiąć zagadki w najeździe.