
Ostatnie Życzenie
Błąd podczas ładowania elementu to najazd wydany w dodatku Błąd podczas ładowania elementu, znajduje się on w centrum Śniącego Miasta. Naszym zadaniem jest złamanie zabezpieczeń skarbca i pozbycie się przeklętej Ahamkary Riven. Dodatkowo z tego Najazdu jest szansa na wydropienie Egzotyczniego Karabinu fuzyjnego Błąd podczas ładowania elementu.
Zwróć uwagę
- Zalecany Poziom mocy:
1955
- Druzyna ogniowa:
6 | dobieranie wył.
- Wymagany dodatek: Błąd podczas ładowania elementu
- Przeciwnicy: Błąd podczas ładowania elementu
Kolekcja
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Pancerz z miejscem na modyfikacje z najazdu
Modyfikacje
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu
Specjalne łupy
Emblemat Błąd podczas ładowania elementu za ukończenie najazdu w pierwsze 24 godziny od premiery.
Ściana Życzeń
Ukryte skrzynki
Symbole
Wejście: Śniące Miasto

Strategia
Wejście do najazdu jest bardzo proste – Wszyscy gracze muszą wejść za drzwi, po czym otworzy się przejście na lewej ścianie, prowadzące do wnętrza Najazdu. Następnie pozostaje już tylko przejście do pierwszego encountera najazdu.
Dodatkowe uwagi
- Z wejścia można się dostać do Ściany Życzeń.
Proponowany loadout
- Bez znaczenia
- Bez znaczenia
- Błąd podczas ładowania elementu
Pierwsza potyczka: Kali

Strategia
Na pierwszym encounterze naszym celem jest pokonanie Kali. Aby osiągnąć ten cel i uniknąć wipe, musimy najpierw prawidłowo zidentyfikować i przejąć odpowiednie symbole. Na środku areny wyświetla się 6 prawidłowych symboli.
Kiedy już wiemy, jakie symbole są poprawne, przechodzimy na platformy z odpowiednimi symbolami i przejmujemy je. Proces przejmowania jest prosty: wystarczy stanąć na części platformy, która nie jest skażona, a następnie pokonać rycerza, który się tam pojawi. Po przejęciu platform wracamy na środek areny i atakujemy Kali. Możemy ją atakować aż do momentu, kiedy zacznie przygotowywać się do wipe.
Aby uniknąć wipe, musimy schować się w drzwiach pod nią. Po zakończeniu ataku Kali wracamy i kontynuujemy zadawanie obrażeń. Ten proces będziemy mogli powtórzyć trzy razy, aby pokonać Kali.
Dodatkowe uwagi
- Po przejęciu błędnej platformy, na środku pojawi się ogr.
- Każda jedna przejęta platforma, to jedne otwarte drzwi pod Kali.
- Kali podczas przejmowania platformy może się do kogoś teleportować i mu przeszkadzać.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Druga potyczka: Shuro Chi

Strategia
Celem drugiego encountera jest pokonanie Shuro Chi. Aby otworzyć drzwi do encountera, każda osoba w drużynie musi pod nimi stanąć. Po wejściu do tego pomieszczenia, pierwszym krokiem jest oczyszczenie areny z przeciwników. Po pokonaniu przeciwników obok Shuro Chi pojawią się fasole, musicie je podnieść, a następnie wskoczyć na odpowiednie platformy i skierować promień w kierunku osoby po swojej prawej stronie, tworząc wokół Shuro Chi trójkąt. Warto dodać, że trzeba uważać na obrażenia zadawane przez platformy podczas tego procesu.
Po tej mechanice, będziecie w stanie zadać Shuro Chi obrażenia. Jednak konieczne jest zadanie wystarczająco dużych obrażeń przed tym, zanim Shuro Chi wszystkich zabije. Łącznie, będziecie musieli powtórzyć fazę obrażeń sześć razy, po dwie na każdym piętrze.
Na końcu piętra przejdziecie do pomieszczenia z zagadką. Możecie podzielić się na cztery osoby oznaczone numerami od 1 do 4. Rozwiązanie zagadki jest dość proste: trzeba wskoczyć na platformy, których brakuje na ścianie. Czytamy ścianę jak książkę.
Na przykład, jeśli pierwsza pusta platforma znajduje się jako druga od lewej górnej strony, to osoba numer 1 wskakuje na tę platformę, tak samo pozostałe osoby znajdują swoje miejsca, odczytując puste pola. Zagadkę układamy zgodnie z orientacją aktualnej ściany, na której się znajduje się zagadka. Warto pamiętać, że ta sama osoba nie może wskoczyć na tę samą platformę więcej niż raz i musi się zamienić miejscami z innym graczem w razie potrzeby.
Po poprawnym ułożeniu zagadki na trzech ścianach, musicie wykorzystać platformy i wspiąć się na wyższe piętro. Następnie musicie powtórzyć wszystko to samo na dwóch kolejnych piętrach.
Dodatkowe uwagi
- Zagadka jest podzielona na 9 platform.
- Na środku zagadki warto postawić studnię czarownika.
- Na każdym piętrze jest ograniczony czas na zrobienie zagadki.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Trzecia potyczka: Morgeth

Strategia
Celem encountera jest pokonanie Morgetha. Ten encounter zawiera jedną kluczową mechanikę, która polega na podnoszeniu Kul Pochwyconych. Rozpoczynamy go, podnosząc pierwszą Kulę spod Bossa. Drużyna dzieli się na dwie grupy po trzy osoby na każdej stronie. Dwóch graczy zbiera Kule Pochwyconych, a trzeci będzie odpowiedzialny za ratowanie tych, którzy zostaną pochwyceni.
Osoby zbierające Kule Pochwyconych powinny zebrać do dwóch kul, a następnie udać się na środek areny, czekając na moment, gdy Morgeth ich pochwyci. Wtedy osoba z okiem Riven biegnie do pochwyconej osoby i oczyszcza ją klikając umiejętność granatu, przejmuje ona wtedy od niej stacki. Ten proces powtarza się, aż wszystkie Kule Pochwyconych zostaną zebrane. Ostatnia Kula będzie na środku, podobnie jak pierwsza, i po jej podniesieniu rozpoczyna się faza obrażeń.
W trakcie fazy obrażeń można ustawić się na moście lub za plecami Morgetha, ale niezależnie od tego, gdzie stoicie, ważne jest, aby skoncentrować ogień na jego grzbiecie.
Dodatkowe uwagi
- Po podniesieniu 3 stacków, zginiecie.
- Najbardziej efektywnym podejściem jest, aby jedna osoba zaczęła zbierać 2 stacki buffa, a następnie druga osoba podjęła się tej roli.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Czwarta potyczka: Skarbiec

Strategia
Celem encountera jest rozbrojenie skarbca. Na tym encounterze dzielimy się na dwie grupy osób: czytających/biegających i osób zajmujących się oczyszczaniem. Na każdą stronę przypada jedna osoba czytająca i jedna osoba czyszcząca.
Osoby czyszczące zajmują się przede wszystkim zabijaniem przeciwników na swojej arenie oraz eliminowaniem rycerzy, którzy biegną w kierunku mechanizmu skarbca. Osoby czytające ustawiają się na platformach i, zaczynając od osoby na spawnie, czytają swój symbol na środku, potem osoba która ma ten symbol np. po swojej lewej czyta swój symbol z środka itd. Warto zaznaczyć, że to, po której stronie jest symbol, ma znaczenie: prawa strona oznacza „Antumbra”, a lewa strona „Penumbra” ( w skrócie Pen, Ant ).
Najlepiej jest zapisywać Pen/Ant na czacie, na przykład: spawn – Ant, las – Pen, skały – Pen. Po odczytaniu symboli jedna z aren zostanie losowo otwarta, a pozostałe zostaną zamknięte. Osoba czytająca, wchodzi na swoją arenę, zabija rycerza z okiem Riven, a następnie biegnie z okiem na otwartą arenę.
Po podniesieniu oka Riven, otrzymuje się buffa Antumbra lub Penumbra, którego trzeba zdetonować na platformie, na której wcześniej odczytano, czy jest tam Pen czy Ant. Następnie kolejna osoba wchodzi na swoją arenę i powtarza ten proces. Gdy już wszystkie osoby czytające zdetonują swoje buffy, cały cykl trzeba powtórzyć jeszcze dwa razy.
Całą rotację trzeba wykonać trzy razy, a wszystko trzeba robić szybko, ponieważ mechanizm ma ograniczony czas na rozbrojenie.
Dodatkowe uwagi
- Rycerz, który dojdzie do platformy i przejmie ją spowoduje wipe.
- Osoby czyszczące powinny poinformować osobe biegnącą z okiem która arena jest aktualnie otwarta.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Piąta potyczka: Riven

Aby rozpocząć to starcie, wszyscy gracze muszą wejść na platformy. Następnie wszyscy razem zlatują w kierunku niebieskiego pomieszczenia. Jeśli w tym niebieskim pomieszczeniu na ciemnym tle po chwili pojawi się cień, pozostajemy w tym pomieszczeniu. Jeśli nie pojawi się cień, wychodzimy z pomieszczenia i podchodzimy do kamienistej ściany naprzeciwko wyjścia z pomieszczenia. Przy niej znajduje się dołączanie, które przeniesie was na na górę.
Następnie biegniemy w prawo i spadamy przez wszystkie piętra, aby dotrzeć na sam dół. Jeśli w naszym pomieszczeniu pojawi się Riven, atakujemy ją w łapę, korzystając na przykład z Miecza lub innego dostępnego oręża, aż do jej pokonania. Chociaż okno na zadanie obrażeń nie jest zbyt duże, ale jest wystarczające, aby móc ją pokonać.
Po pokonaniu Riven przenosicie się do wymiaru Pochwyconych. Tam będziecie musieli wspiąć się na górę, aby wejść do portalu. Po wejściu do portalu, dobijacie Riven, aż będzie. Następnie wchodzicie jej do pyska i na samym końcu niszczycie jej serce.
Dodatkowe uwagi
- Zbicie nieprawidłowego oka skutkuje wipe.
- Najlepiej wyznaczyć jedną osobę w pomieszczeniu, która zbija oczy.
- Przebywając w wymiarze Pochwyconych tracicie życie.
- Wystarczy, że jedna osoba w wymiarze Pochwyconych wejdzie do portalu, żeby przenieść całą drużynę.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Bieg Królowej

Strategia
Ostatni etap, czyli doniesienie serca do Techwiedźm. Jedna losowo wybrana osoba otrzymuje buffa o nazwie „Wybraniec Riven.” Ta osoba musi podnieść serce i biec z nim przed siebie, rozpoczynając odliczanie czasu buffa. Pozostałe osoby muszą trzymać się jej, aby uniknąć śmierci. Warto zaznaczyć, że po zakończeniu odliczania osoba, która trzyma serce oraz osoby w jej pobliżu, zostaną przeniesione do drugiego wymiaru. Dlatego też w momencie zbliżania się końca odliczania należy się oddalić od osoby trzymającej serce.
Następnie serce losowo wybiera kolejną osobę, która musi biec z sercem dalej. W drugim wymiarze pojawią się kule Pochwyconych do przedłużania serca. Trzeba je zebrać, ale pamiętajcie, aby ostatnią kulę podnieść dopiero wtedy, gdy osoba z sercem kończy odliczanie. Pamiętajcie, że tak samo jak na Morgeth’cie, jedna osoba, może podnieść tylko dwie kule.
Biegnijcie tak aż do zakończenia etapu, a następnie zeskakujecie na dół, aby odłożyć serce do Techwiedźm i umieścić w misce na schodach.
Dodatkowe uwagi
- Czarna podłoga zadaje obrażenia.
- Można użyć Eager edge do przepychania osoby z sercem.
- Przed spadnięciem na końcu biegu upewnij się, że serce nie pochłonie cię w trakcie lotu.
- Kule Pochwyconych zaczynają się pojawiać od jednej, a z każdym kolejnym przedłużeniem pojawia się dodatkowa kula.
Proponowany loadout
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
- Błąd podczas ładowania elementu / Błąd podczas ładowania elementu
Wyzwania
Rytuał przywołania
Mistrz koloseum
Wieczna walka
Wstęp wzbroniony
Siła pamięci
Tysiąc Głosów
Błąd podczas ładowania elementu to ciężki egzotyczny karabin fuzyjny. Ta broń charakteryzuje się zdolnością do wystrzeliwania naładowanej wiązki, która po pewnym czasie eksploduje w miejscu, na które została skierowana.
Lore Najazdu
Weszliśmy do Śniącego Miasta, ukrytego w enklawie kieszonkowego wymiaru Przebudzonych. Dowiedzieliśmy się tam o ich największym sekrecie – Riven Tysiąca Głosów, ostatnim z mistycznego gatunku Smoków Życzeń. Istota o nadprzyrodzonej mocy, która może spełniać życzenia. Przez pokolenia jej magia pozwalała Przebudzonym prosperować w ich własnym zakątku kosmosu, ale już nie.
Riven uległa wpływom Pochwyconych, a jej wola, choć pozostała jej własną, stała się zepsuta i zła. Nasza drużyna ogniowa miał za zadanie doprowadzić ją do nieszczęśliwego końca.
Zadanie to nie było jednak łatwe. Musieliśmy najpierw rozbroić dwie Techeuny, Tech-Wiedźmy, a następnie ogra dozorcę strzegącego wejścia do Krypty. Ponadto musieliśmy również złamać zabezpieczenia rajskiego więzienia, jakim była Krypta.
W końcu zmierzyliśmy się ze skorumpowaną Riven i zapieczętowaliśmy jej serce, aby już nigdy nie mogła nikogo skrzywdzić. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, że to pułapka – jej schwytanie było ostatecznym warunkiem spełnienia Ostatniego Życzenia potężnej bogini zła Roju.
Przybyliśmy z dobrymi intencjami, ale ostatecznie pogorszyliśmy sytuację – Śniące Miasto zostało uwięzione w niekończącym się cyklu odnowy i zniszczenia.